Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Foarte faine pozele, pun aici eu cateva. Multumim userului Corvin! :cheers:










marcelbanu

@roklee
Oricum, văd că se pregătește ceva în zonă...
Ieri am făcut întrebare la CFR infrastructură și aștept răspuns...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Andi

Poate cineva sa faca o schita pe google maps cu traseul DN7 si CF in zona Turmas, cum va arata dupa finalizarea lucrarilor? I-as fi recunoscator  :D

cristi5

^ Toate variantele CF se gasesc pe harta proiectelor de infrastrucura

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/45.842/23.132/0

Din plansele de proiect (vezi prima pagina din acest thread) dupa care am pus traseul pe OSM nu reiese daca CF subtraverseaza DN7 sau supratraverseaza (sau nu stiu eu sa citesc plansa)



Dar dupa pozele din teren cred ca vor lasa DNul mai jos si CF va supratraversa pt ca apoi trebuie sa urce la cota tunelului, vezi de ex poza lui @corvin pe forumtrenuri:



Oricum din moment ce nu pare ca s-a facut nimic din traversare CF/DN, inseamna ca mai e mult de munca in zona...

mr.L

In mod cert este vorba despre supratraversare, cel putin asta am inteles eu dupa ce am citit proiectul.

cristi5

Da, daca facem zoom-in se vede ca noul traseu intersecteaza in doua locuri cota 220 (deci "tavanul" tunelului va fi undeva pe la 220)

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.837/23.13/0

Iar traseul actual e cam la 205.
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.837/23.115/0

Deci CF trebuie sa urce acolo cativa metri, cum se vede si in poza. Problema e ca DNul pare a fi la 210, deci trebuie coborat. Ma intreb daca sunt gata toate avizele pt asta...

cristi5

^ aceeasi discutie pe forumtrenuri. Un cunoscut forumist identifica pe plansa un podet CF peste DN. Iar apoi se uita la pozele lui rocklee sa fie mai sigur :)

http://www.forumtrenuri.com/t2235p690-lucrari-de-reabilitare-pe-m200-curtici-coslariu

ioandorin

@marcelbanu : acele vagoane pt. transportul şinei +Ldh+ vagonul de clasă dormitor sunt ale CFR INFRASTRUCTURĂ, au mers la Timișoara in urmă cu ceva timp ,probabil aveau pe Caransebeș sau in alta parte ceva lucrări!  Eram de serviciu când  au mers !

ioandorin

rocklee :foarte faine pozele de reabilitare de pe Simeria -Orăștie!  ABIA aştept pe cele din "tunel" cu detaliile de la constructor !

c o r v i n

#1959
Multumiri pentru aprecieri! Imi pare rau ca doar acum "am ajuns" pe la voi, insa sper sa recuperez din aceasta intarziere prin a va tine la curent cat pot de mult si de des cu ce se intampla pe acest segment al magistralei 200, fara sa mai fie nevoie sa mai pun la treaba pe cineva de aici, adica sa preia pozele de pe forumtrenuri, locul unde eu activez ceva mai frecvent!...

Fiind prima postare..., va felicit inca de pe acum pentru munca reusita pe care o desfasurati aici! Este un forum cu membri foarte activi si asta e argumentul prin care se poate spune fara ezitare ca e un forum cat se poate de reusit!!...

Ionut

Bine ai venit, multumim pentru aprecieri! Daca vrei si poti sa ajungi pe santier si iti trebuie acces, da-mi te rog de stire si incercam sa obtinem acces. Vedem cum se misca CFR la capitolul asta.

cristi5

Quote from: cristi5 on November 06, 2016, 01:23:27 PM

Oricum din moment ce nu pare ca s-a facut nimic din traversare CF/DN, inseamna ca mai e mult de munca in zona...

Din spusele lui @corvin s-a facut de fapt ceva: cred ca se si vede in dreapta pozei devierea DNului pentru a lasa loc executarii podetului CF peste DN. Cred ca devierea e lunga pt ca DNul va cobori sub CF si deci DN trebuie reconstruit pe lungime mare pt a asigura panta mica.

Ar mai fi posibilitatea sa se mute DNul definitiv spre deal dar plansa din SF nu indica asa ceva.

alecu26

In dreapta se vede relocarea temporara a DN -ului, astfel incat pe pozitia unde este acum DN 7 sa poata fi construit un pasaj superior...adica DN 7 peste CF.

Asta e singura portiune, intrucat, daca va uitati si pe Google earth, Google maps din Halta, gara Turdas spre Simeria...este o lunga linie dreapta (se vede inclusiv in poza daca prelungiti imaginar linia tunelului). Si acolo linia CF reintra pe aliniamentul initial, deci trebuie sa ajunga oricum la acea cota, nici mai sus nici mai jos...deci DN-ul trebuie sa treaca pe deasupra.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

mic update din zona Medias...lucrari chiar si pe o ploaie mocaneasca

stalpi panouri fonoabsorbante









din pacate,camionul care descarca prefabr.de beton pt zidul fonoabsorbant are nr.de Polonia











momentan atat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alinuttt

Excelent ritmul! Vin cu vesti updateuri de pe coridor:
De pe Simeria-Gurasada-Km614:
Din pacate contestatiile depuse pentru procedurile lansate, contestatii prevazute de legislatia in domeniul achizitiilor publice, amana incheierea contractelor si implicit demararea lucrarilor. (raspuns primit de CFR SA) Deci utilajele din Deva nu pentru coridor erau. Se spera ca de anul viitor sa demareze lucrarile pe intreg lotul k614-Simeria
Sighisoara-Brasov:
Sectiunea Brasov – Sighisoara, subsectiunile: Brasov – Apata si 3 Cata - Sighisoara - Se actualizeaza documentația cu cerințele ANAP în vederea retransmiterii in SEAP spre validare.