Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

ioandorin

Astazi,30.08,incepand cu ora 18 s-a revenit la CIRCULATIA NORMALA pe distanta Ghioroc-Arad,in sensul ca se circula pe baza de BLA (bloc de linie automat)-DI-DII,pana acum circulandu-se pe cale libera pe DII Arad-Glogovat si Glogovat-Ghioroc DII (in caz de forta majora si atunci cand circulatia era mai mare,in perioada 22.08-31.08) .Totodata s-au deschis toate liniile din st.Arad,Glogovat,s-a dat in functie st.Sofronea (semnale,) si st. Curtici lin. 1-9 !                                         P.S. :  1) - despre celelalte tronsoane (km 614- Simeria), ce se mai aude, NIMIC de la ultima postare in legatura cu aceste tronsoane ?                                                    2)-sambata,27.08, un BIZON deja era prins intre barierele lasate si DI in circulatie, la monumentul pasajului peste CF Arad-Bucuresti,iar astazi,aceeasi bariera DEJA a fost talonata de un autovehicul !   SI VOR URMA INCA MUUULTE ALTE VEHICULE CARE SE VOR TREZI CU CUMPENELE BARIERELOR PE ELE !

mash510void725

Viteza cu care se lasa noile bariere este destul de mare si chiar mi-am pus problema sa nu fiu cumva prins intre cele doua bariere, desi este loc suficient pentru un autoturism pana la linie. Nu functioneaza semnalele acustice defel la trecerile de pe acest tronson de cale ferata. Se vor pune in functiune? Timpii de asteptare de cand au fost puse in functiune noile bariere sunt nesimtiti. Doar la noi poti astepta 20 de minute pentru un tren.

ioandorin

^
...dacă se astepta si 20 de  minute,înseamnă că se circula cu VM de 20km/h pana la primul semnal cu indicație permisivă si la bariere ,pe cale liberă  (la interval de stație ),BLA NU era încă in funcție ,iar semnalele luminoase si acustice erau oprite!  NU ERA NICI INDICATORUL "STOP" montat peste indicatorul de linie dublă??? DA ! În primele zile cam atât se astepta,că nu au avut nici un control asupra circulației trenurilor,pana ce s-a trecut pe noua instalație.

alexV


_Ionut

Se circula pe podul peste bratul Borcea pe sensul Fetesti Cernavoda pe firul nou modernizat si au atacat celalalt fir de circulatie.


alecu26

Fcc astaldi au scăpat în câștigători pe Simeria Gurasada?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: ioandorin on August 30, 2016, 10:18:45 PM
Astazi,30.08,incepand cu ora 18 s-a revenit la CIRCULATIA NORMALA pe distanta Ghioroc-Arad,in sensul ca se circula pe baza de BLA (bloc de linie automat)-DI-DII,pana acum circulandu-se pe cale libera pe DII Arad-Glogovat si Glogovat-Ghioroc DII (in caz de forta majora si atunci cand circulatia era mai mare,in perioada 22.08-31.08) .Totodata s-au deschis toate liniile din st.Arad,Glogovat,s-a dat in functie st.Sofronea (semnale,) si st. Curtici lin. 1-9 !                                         

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1307011216000410

Quote
Bucureşti, 1 septembrie 2016

Cel mai modern Centrul de Management al Traficului Feroviar din România este de acum operaţional în staţia CF ARAD
Lucrările de punere în funcţiune a noilor instalaţii de centralizare electronică şi ERTMS în staţiile Glogovăţ, Şofronea, Arad şi Curtici au fost finalizate.
În acest moment staţia Arad este pe deplin funcţională şi poate deservi trenuri de călători pe toate cele 7 linii, cu peroane construite în cadrul proiectului.
Totodată a fost pus în funcţie Centrul de Management al Traficului, amplasat în Arad, prin care se coordonează în sistem computerizat circulaţia trenurilor pe tronsonul Frontieră – Curtici – Arad – Glogovăţ. După finalizarea proiectelor de modernizare adiacente, acest centru va coordona staţiile CFR de pe întreaga secţiune Curtici – Arad – Săvârşin.
Noile instalaţii de centralizare electronică şi dirijare a traficului feroviar prin sistemul ERTC/ERTMS (nivel 2) din staţiile Glogovăţ, Şofronea, Arad şi Curtici contribuie în mod direct la sporirea siguranţei circulaţiei şi la creşterea capacităţii de transport.
Managementul traficului feroviar se va realiza prin Centrul de Management al Traficului, prin utilizarea unor echipamente şi tehnologii de ultimă generaţie care vor transmite în timp real dispecerilor informaţii despre parcursul trenurilor, viteza de circulaţie, starea tehnică a componentelor infrastructurii, gradul de încălzire a osiilor trenurilor, precum şi date necesare organizării traficului în staţiile de cale ferată.
Această nouă tehnologie de monitorizare şi coordonare în sistem computerizat a traficului feroviar permite cresterea cu 25 % a capacitatii de circulaţie în staţiile de cale ferată, reducerea timpului de efectuare a parcursurilor la intrarile în staţii , coordonarea automată a traficului cu sistemul de informare a publicului călător, prin actualizarea în timp real a informaţiilor pe panourile de afişaj din gări şi de la peroane.
"Prin punerea în funcţie a celui mai modern sistem de coordonare a trenurilor şi deschiderea Centrului de Control şi Management al Traficului din staţia Arad finalizăm cel mai complex program de reabilitare infrastructurii feroviare din România, implementat pe tronsonul Frontieră – Curtici – Arad – Km 614 şi, totodată, oferim operatorilor de transport o infrastructură reabilitată la standarde europene, care permite trenurilor să circule cu viteze de 160km/h. CFR SA înregistrează astfel o contribuţie semnificativă în direcţia îmbunătăţirii serviciilor publice de transport pe calea ferată, prin creşterea gradului de siguranţă şi durate mai mici de călătorie", a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.
Proiectul de reabilitare a tronsonului Frontieră – Curtici – Arad – km 614 pentru circulaţia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h a fost realizat de Asocierea ALSTOM -SWIETELSKY – ASTALDI –EUROCONSTRUCT – DAFORA şi a cuprins lucrări complexe de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, lucrări de instalații electrificare, semnalizări și telecomunicații, inclusiv GSM-R, precum și construcții civile. Compania ALSTOM a fost direct responsabilă de proiectarea și implementarea tuturor lucrărilor legate de centrul de control al traficului, sistemul european de semnalizare feroviară ETCS Nivelul 2, centralizarea electronică, sistemele de informare a pasagerilor și modernizarea sistemului de electrificare a căii ferate prin substații de tracțiune electrică.

Doar cateva poze de la ei...











Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1307938825907649

QuoteBucureşti, 2 septembrie 2016
Proiectele de reabilitare CFR continuă

Pe tronsonul Sighişoara – Coşlariu (loturile COŞLARIU – Micăsasa, Micăsasa – Aţel, Aţel – SGHIŞOARA) se lucreaza la modernizarea infrastructurii feroviare, fiind abordate toate lucrarile de specialitate feroviara: linii, poduri, podete, pasaje, instalatii de semnalizare si electrificare.
Obiectivele investiţiei:
- reabilitarea liniei la parametrii tehnici de coridor prevăzuţi în acordurile internaţionale AGC, AGTC, TER - 94,7 km de linie CF
- lucrări de modernizare la terasamente, suprastructură c.f., lucrări de artă (tunele, viaducte, poduri, podeţe), clădiri, peroane, copertine, asigurarea accesului pietonal denivelat la peroane pentru 38 poduri, 3 podete, 2 tuneluri, 24 treceri la nivel, 7 statii CF, 11 puncte de oprire, 43 de peroane
- instalaţii de electrificare în 27,5 kV, dotarea cu instalaţii de semnalizare electronica, implementarea ERTMS nivelul II si comunicaţii in sistem GSM-R
- lucrări specialitate – ERTMS, GSM-R, CE şi instalaţii aferente Centrului de Control Operaţional Simeria.
Lucrarile de reabilitare si modernizare au drept scop creşterea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă
Finanţare: fonduri de coeziune (85%) şi buget de stat (15%)














Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

S-au actualizzat imaginile de pe google maps din satelit.

anacronox

azi am facut o excursie cu Rocklee intre Simeria si Orastie (Turdas/ Turmas). momentan se descarca pozele. vreau sa ii multumesc lui Rocklee pentru disponibilitate


anacronox

incepem cu podul peste Strei de la Simeria Veche.

-vazut din departare. toate deschiderile au fost puse pe pozitii.

si azi pe la ora 5 inca se lucra la suprastructura ultimei deschideri:





noul terasament este aproape gata. in loc de doua poduri ca acum va fi doar un singur pod dublu:






anacronox

lucrari la terasamentul caii ferate intre Simeria Veche si Turdas.

firul 1 este modernizat complet dar se circula foarte incet.
pe firul 2 acum se pozeaza traversele si calea ferata pe terasamentul nou si se lucreaza la zidurile de protectie ale terasamentului:





detalii ale zidului de sprijin:



firul 1 finalizat si firul 2 in lucru. prima oara spre Turdas





apoi spre podul de peste Strei de la Simeria Veche





anacronox

mergem mai departe, spre Orastie la zona unde calea ferata va subtraversa DN7



au avansat cu sapatura



si privind in spate spre iesirea din noul tunel



si o comparatie cu aceeasi zona de asta iarna: