Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luc

Quote from: alecu26 on April 10, 2016, 08:27:25 PM
Vă rog....nu chiar orice articol de ziar cu subiect infrastructura e relevant pentru acest forum.
1. Acel pasaj e pe tronsonul Vintu de jos Simeria și are alt antreprenor.
2. Pasajul este finalizat 100%, fără rampe deoarece CFR nu sa gândit sa facă expropieri și pentru rampe.
3. Stadiul lucrărilor în zona...la modul general e vreo 40%.
4. Poza e din 2015...chiar și în pozele puse de mine se vede ca e alt stadiu.
Corect, fapt pt care am si sters link-ul, nu merita trafic

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Pe ordinea de zi a sedintei de guvern de maine, la capitolul HG:

Quote
6.    PROIECT DE HOTĂRÂRE  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; Tronsonul 2: km 614 - Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria"
http://gov.ro/ro/media/comunicate/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-13-04-2016&page=1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV


alecu26

nimeni? va dau un hint: trebuie sa ne bucuram ca nu e folosita.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

anacronox

rampa de incarcare tehnica militara? la fel este era si la Deva. A fost folosita ultima oara cand au plecat trupe de geniu in fosta Yugoslavie.

alecu26

Exact. Ca parcă e greu atunci când e cazul sa improvizeze armata ceva. E bine ca am scapat de găurile special făcute sa fie dinamita podurile la nevoie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Așa mă gândeam si eu
Dar posibil sa fie adevărată. Ceausescu era obsedat de ruși.  De aia a făcut și transfagarasan și de aia nu a continuat A1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Quote from: florin74 on March 19, 2016, 09:43:27 AM
Quote from: florin74 on February 21, 2016, 06:18:15 PM
La inceput de an (31.01.2016)
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-65,31%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 66,01%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,92%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 64,1%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 34,9%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 69%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 60,29%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 71,45%

Situatia la 29.02.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-65,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 66,50%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 89,14%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 65,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 37,69%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,7%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 69%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 61,76%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 1%
Pod rutier DN14 - 74,23%

Actualizare 31.03.2016

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-66%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 67%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 90,9%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 66,58%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 40,58%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,8%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 70,83%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 62,26%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 3%
Pod rutier DN14 - 76,62%

De remarcat ritmul excelent al lui SWIETELSKY -STRABAG, pasul pe loc al FCC pe ambele loturi, cat si saltul extraordinar al lui ALSTOM. De la 1% luna trecuta la 3%. Dupa 1 an si jumatate de la semnarea contractului. De vis.

Pe de alta parte, incep sa se miste lucrurile pe segmentul Brasov-Sighisoara, subsectiunile Brasov-Apata si Cata-Sighisoara. Urmeaza a se lansa cat de curand licitatie pentru documentatiile cadastrale si evaluarea imobilelor.

NGC

^^^ Iar pe de alta parte, se liciteaza realizarea documentatiilor cadastrale pe Sighisoara - Coslariu si Coslariu - Simeria (167189).

Quote
Realizarea documentatiilor cadastrale si de evaluare a imobilelor afectate de lucrarea de utilitate publica aferenta obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h"– tronson SIGHISOARA – COSLARIU, - pentru suprafetele suplimentare de expropriat pe teritoriul unitatilor administrativ-teritoriale (UAT): comuna Valea Lunga, municipiul Blaj, comuna Craciunelu de Jos, comuna Mihalt - LOT 1 - suprafata: 43 (ha); numar imobile: 104 - val. estimata 314.995 lei

Realizarea documentatiilor cadastrale si de evaluare a imobilelor afectate de lucrarea de utilitate publica aferenta obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h" – tronson SIGHISOARA – COSLARIU - pentru suprafetele suplimentare de expropriat pe teritoriul unitatilor administrativ-teritoriale (UAT): comuna Alma, comuna Brateiu, municipiul Medias, comuna Tarnava, orasul Copsa Mica, comuna Axente Sever, comuna Micasasa - LOT 2 - suprafata: 773 (ha); numar imobile: 332 - val. estimata 2.137.114 lei

Realizarea documentatiilor cadastrale si de evaluare a imobilelor afectate de lucrarea de utilitate publica aferenta obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h"– tronson SIGHISOARA – COSLARIU - pentru suprafetele suplimentare de expropriat pe teritoriul unitatilor administrativ-teritoriale (UAT): municipiul Sighisoara, comuna Danes, comuna Atel, comuna Laslea, oras Dumbraveni - LOT 3 - suprafata: 317 (ha); numar imobile: 369 - val. estimata 1.398.724 lei

Realizarea documentatiilor cadastrale si de evaluare a imobilelor afectate de lucrarea de utilitate publica aferenta obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a Coridorului IV Pan-European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h"– tronson COSLARIU – SIMERIA - pentru suprafetele suplimentare de expropriat pe teritoriul unitatilor administrativ-teritoriale (UAT): orasul Simeria, comuna Turdas, municipiul Orastie, comuna Romos, oras Geoagiu, comuna Sibot, comuna Salistea, comuna Vintu de Jos, municipiul Sebes, municipiul Alba Iulia, comuna Sântimbru, comuna Teius - LOT 4 - suprafata: 246 (ha); numar imobile: 238- val. estimata 1.007.170 lei
   
Valoarea estimata fara TVA: 4,858,003 RON

TibiV

Florin, lotul 1 este o tristețe...

0,69% în 2 luni ?!... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Acolo unde o vreme s-a mers bine si acum se inainteaza greu de regula este vorba de un impas birocratic. Exproprieri, AC sau altceva, ce nu permite continuarea. Se lucreaza doar ca sa nu stea pe loc, acolo unde acest lucru este posibil. Este exact situatia de pe A10 Sebes-Turda lot 3 sau lot 4 , unde am avut progres remarcabil si apoi stagnare.

Sper macar pe lotul 3 sa se dea cat mai curand drumul la viteza acceptabila (100 la inceput, apoi 140) si desigur pe ambele fire. Este un lot aflat in mijlocul lucrarilor si ar fi excelent daca s-ar putea circula acolo pe ambele fire - multe incrucisari se vor realiza astfel in mers (ambele trenuri in mers), ceea ce va reduce timpii - adica avem o dubla reducere a timpilor, o data prin cresterea vitezei si a doua oara prin eliminarea unor timpi de stationare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: TibiV on April 22, 2016, 11:21:19 PM
Florin, lotul 1 este o tristețe...

0,69% în 2 luni ?!... :(

Mda, stilul FCC din ultima vreme
Data trecuta (acum 1 an si jumatate)  au semnat un act aditional de vreo 20 mil euro si au redevenit harnic pentru vreo 4-5 luni.
Acum vad ca se doreste a se  face ceva expropieri suplimentare, nu stiu daca asta e motivul real pentru care bat pasul pe loc , ori problemele/incompetenta FCC, dorinta de a mai suplimenta ceva sau pur si simplu din comoditate nu deconteaza toate situatiile de lucrari  si prefera sa le adune intr-una mare (ceva de genul asta practica Pizzaroti)