Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

adiarc

datorita accidentului de langa Alba,am luat-o spre Turda,prin Santimbru....

cateva poze din Galtiu ( Pizzariotti )...felicitari constructorului pt ca uda regulat drumul













intre Miraslau si Teius,pe Drumul Blaj-Teius,au ajuns la nivel cu pasajul si traficul va putea fii relocat in curand ( o luna daca pastreaza ritmul si se doreste acest lucru )













si aproape de intrarea in Teius...aici se pare ca drumul va fii relocat ...la fel si CF



momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

Quote from: adiarc on April 05, 2016, 07:38:29 PM
intre Miraslau si Teius,pe Drumul Blaj-Teius,au ajuns la nivel cu pasajul si traficul va putea fii relocat in curand ( o luna daca pastreaza ritmul si se doreste acest lucru )


pasaju asta e in lucru de peste 2 ani :) momentan nu are hidroizolatie. eu zic ca in august poate se deschide.

Quote from: adiarc on April 05, 2016, 07:38:29 PM
si aproape de intrarea in Teius...aici se pare ca drumul va fii relocat ...la fel si CF

poza cred ca e de la nodul rutier A10 cu DN14B, constructor Aktor.

adiarc

Mersi de precizări

La pasajul unde se lucrează de 2 ani ,mai mult s-a stat.si ieri nu se lucra ...de asta am subliniat ca se poate da intr-o luna...daca se vrea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Costescu si Chiper merg maine sa inspecteze lucrarile la tunelul Sighisoara, podurile CF peste Târnava Mare de la Mediaş, gara din Copşa Mică şi gara din Râmnicu Vâlcea.

Daca vreti sa faceti cunostinta cu ei, ii puteti gasi la intersecţia DN13 cu DN14 (10.30), ieşirea din Mediaş (ora 12.00), gara Copşa Mică (ora 13.00), gara Rm.Vâlcea (17.30).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Daca tot sunt la tunele, poate se intreaba cum mama lui de pod rutier de 20 de metri poate fi construit in 2 ani de zile...si nu e gata. Nu de alta...dar Costescu are si drumurile si CF-ul sub aripa. Si nu e normal.

VVorbesc de podul de pe DN 14, intre cele doua tunele, langa Sighisoara, langa acel sens giratoriu la intersectia DN 13 si Dn 14.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

^Tunelul de la Sighisoara este nou construit. Lucrarile au inceput in 2014 iar stadiul actual este de 90%.
Tunelul are 320 m.
Sursa:FB Min Transporturilor







Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

cateva poze mai vechi din zona garii Blaj. Un coleg a pus mai sus niste poze chiar mai recente



Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: ciprebbe on April 07, 2016, 12:17:06 PM
^Tunelul de la Sighisoara este nou construit. Lucrarile au inceput in 2014 iar stadiul actual este de 90%.
Tunelul are 320 m.
Care dintre ele are 320, ca sunt doua ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Ala de la Sighisoara are 320, iar cel de la Danes 8-9 sute de metri. Oare NATM au folosit? Am putea face o estimare in cazul asta pentru tunelele de pe Lugoj-Deva.

alecu26

da, NATM au folosit dar nu ar fi relevanta . dar e reproiectat complet tunelul. Proiectul initial odata ca era copy paste dupa ceva cale ferata de mare viteza de pe langa Genova cu o sectiune muuult mai mare decat cea necesara, si a doua oara mult, mult prea solid. (nu s-au facut clacule geologice si geotehnice si atunci a fost din burta totul).

In plus nu te lua dupa ritmul de executie a lui FCC acolo. E complet irelevant. Si-au batut joc pur si simplu acolo. Vreo 3 ani le-a luat sa se apuce de lucru. 2 ani spun ca e estimare buna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

cateva poze din zona km 424 (fosta trecere la nivel de langa DN 7 inspre Vintu de Jos). Adiarc a pus niste poze mai demult din DN. Acestea au vreo luna vechime. Se lucra intens la santuri. Este aliniament complet nou.

In prima poza se vede in stanga fosta trecere la nivel:







Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


NGC

Apropo de ERTMS, s-a semnat recent un act aditional in valoare de 831,316.72 RON la contractul 15/24.05.2011 incheiat cu asocierea AECOM INOCSA S.L.U. - GETINSA-PAYMA S.L. pentru "Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie a Proiectului Pilot Operational pentru o aplicatie ETCS/ERTMS Nivel 2".

alecu26

Vă rog....nu chiar orice articol de ziar cu subiect infrastructura e relevant pentru acest forum.
1. Acel pasaj e pe tronsonul Vintu de jos Simeria și are alt antreprenor.
2. Pasajul este finalizat 100%, fără rampe deoarece CFR nu sa gândit sa facă expropieri și pentru rampe.
3. Stadiul lucrărilor în zona...la modul general e vreo 40%.
4. Poza e din 2015...chiar și în pozele puse de mine se vede ca e alt stadiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

djidji1975

Quote from: Andi on April 03, 2016, 01:45:41 PM
Update 2 aprilie 2016

Am revenit cu stadiul lucrarilor de pe Coridorul IV, intre statiile Alba Iulia si Simeria. De data asta postez doar un album foto, fara schita.

Enjoy ->>> https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157666567589212

Autorul fotografiilor: Alex George
Servus vouă. De ceva vreme îmi bat capul cu o nedumerire in legatura cu o situatie ce se vede cel mai bine în fotografiile postate de Andi. La fotografia nr 8, pe firul din stânga este un macaz care dă direct în stâlpul liniei de curent. Probabil acela trebuia să facă legătura cu CF industriala de la fabrica de porțelan. Nu e iluzie optica. Cel mai bine se vede de pe pasarela de peste calea ferată. Deci: ori stâlpul nu trebuie acolo (puțin probabil) ori le-a dat cu virgulă la amplasat macazul. Va fii o modificare după ce se va porni celălalt fir?  Iar S-ul acela de pe firul din dreapta are o funcționalitate?

Trimis de pe al meu Lenovo P1a42 folosind Tapatalk