Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Andi

Da, se circula pe firul 1 modernizat intre Vintu si Blandiana plus liniile noi 3-4 Vintu de Jos.

Redox

^^ După graffiti cred că este chiar R Cugir - Teiuș.

alexV

Parca au mai mult spor cei de la Aktor-Arcada fata de restul. Mai jos e un foto-reportaj ce porneste din gara Blaj pana in halta Campul Libertatii (halta desfiintata in noul proiect)

Sambata 26 Martie 2016

Pasajul peste DN 14B. Cel din fundal, de 2 linii, e in exploatare. Acesta din prim plan, de 3 linii, e in lucru. Cred ca e ultima structura din intreg lotul.










Gara Blaj. Se circula pe liniile 4,5,6, pasajul subteran e deschis.













alexV

ceva rampa nefolosita de cand ma stiu, dar e reabilitata.


O trecere la nivel. Nu stiu daca ramane.


Aici era o trecere pietonala la nivel. E desfiintata in noul proiect dar lumea tot trece. Proiectul prevede aici gard de izolare fonica.


Zid de sprijin cu coloane forate.








Coloanele sunt forate in spatele vechiului zid de sprijin. Apoi acesta e spart, si se zideste unu mai trainic.





alexV

Spre campul libertatii


Privire inapoi




Cu ce lucreaza


Halta Campul LIbertatii nu are peron, dupa cum se vede.






Am povestit cu un domn de pe santier. Halta se muta vre-un km mai incolo, spre zona industriala. Zice ca vor face si cladire acolo unde momentan e doar peron. Desi au ajuns la 90% cu lucrarile, dansul spune ca nu vor inchide santierul in anul acesta. Dar vor termina lucrarile majore in 2016.

Fin.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alexandru

As dori sa va trimit si eu 2 video cu lansarea traverselor in loturile celor de la FCC-AZVI

Zona Micasasa

1. https://www.youtube.com/v/lUowdkMdxXA

2. https://www.youtube.com/v/Brcn09fEePM

O sa revin cu alte clipuri cu alte tipuri de lucrari

alexV

ar fi super.  :thumbsup:

cum fac sinele perfect paralele? la asezarea traverselor se vede ca au o oarecare toleranta, care nu se corecteaza cand asezi pur si simplu sina de otel.

alecu26

Se vine după aia și se tot măsoară, verifica, corectează. Șină are și ea o oarecare flexibilitate. Se face cu acel tren mai lung și mai complex.  Oricum aceasta metoda e mai ieftina dar nu asigura nici pe departe calitatea data de acel tren de lucru. Nu știu cfr de ce nu insista în folosirea lui. Era condiție în licitație.

Fcc are probleme cu podurile metalice....nu cu șină.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexandru

Sa stiti ca acel tren de lucru mai desfiinteaza cateva locuri de munca ale noastre, ale romanilor.
Nu contest calitatea lucrarilor executate de trenul de lucru.
Ganditiva ca in zonele in care exista variante noi, trenul nu poate intra sa lucreze.
Poate asta e unul din motivele pentru care in unele lucrari nu se foloseste.
Asta e doar parerea mea....

alecu26

Și excavatoarele la fel. E perfect pentru variante. ...doar ca acestea sunt prea scurte și se asigura greu accesul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Wadan

Quote from: alexV on March 27, 2016, 10:16:09 PM

cum fac sinele perfect paralele? la asezarea traverselor se vede ca au o oarecare toleranta, care nu se corecteaza cand asezi pur si simplu sina de otel.

Se fac corectari atat in sens longitudinal cat si in sens transversal (operatiunile se numesc burare si ripare). In aliniament este mai usor, dar probleme apar in curbe. Din cate stiu cei de la Aktor au un dispozitiv care foloseste niste receptoare smart cu laser si cu care se reduc foarte mult erorile la trasarea curbelor.

cristi5

Ministrul estimeaza coridor complet in 2020
Quote
Infrastructura feroviara are niste proiecte de anvergura. Cei din zona feroviara s-au concentrat pe coridorul 4, care intra la Curtici, trece prin Bucuresti si se termina la Constanta. Are doua aripi, nordica prin Ardeal si sudica prin Craiova. Concentrarea a fost pe aripa nordica si pana in 2020 vor avea acest coridor complet.

Avem in desfasurare licitatia pentru Radna - Simeria, ultima bucata din vestul tarii care trebuie acoperita. Ea este in programul pentru infrastructura mare si vestea buna este ca avem sanse mari sa inchidem si zona Sighisoara - Brasov.

Se va putea circula de la un capat la altul nu ca acum in 13 ore, ci in 7 ore si ceva.

GDPR

Evident ca ministrul nu are nicio baza cand vehiculeaza un astfel de termen. Putem vedea pe forum in ce stadiu sunt licitatiile.