Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Nu, este o simpla linie secundara. De altfel, "Coridorul IV" nu mai are vreo importanta dpdv a finantarii sau prioritizarii, coridoarele Creta/Helsinki au fost de mult inlocuite de mai bine de 10 ani in tarile UE de reteaua TEN si coridoarele prioritare TEN.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

District EA

Se lucrează intens și la al doilea deal (cel spre cariera Bata) în zona tunel Bata (26 aprilie 2023).













Powered by API/PUM imgur uploader

Cetatean

In toamna se fac 6 ani de la OIL? In grafuc direct...

florin74

Quote from: RobertH on April 12, 2023, 06:54:52 PMMartie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.80% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.20% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          82.15% (financiar 68.94%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    83.50% (financiar 77.43%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      73.55% (financiar 66.92%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            60.90% (financiar 57.58%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  19.53% (financiar  15.72%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 14.00% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  61.50% (financiar 66.37%)

Aprilie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.80% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.20% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          83.11% (financiar 69.51%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    84.44% (financiar 77.93%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      74.05% (financiar 66.92%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            61.05% (financiar 57.58%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  20.03% (financiar  17.05%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 15.50% (financiar 14.94%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  64.00% (financiar 76.47%)


rio tinto

De astazi, trenul 346/347 isi reia traseul pe la Arad pe magistrala 200. Au deschis racordul Coslariu? Vreo veste de acolo?

District EA

De mâine își va relua traseul trenul 346/347. Și dacă această modificare s-a datorat solicitării primite de la administrația feroviară ungară – MAV referitor la efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară din Ungaria (între stațiile Bekescsaba şi Lokoshaza), atunci racordul Coșlariu ce legătură are cu MAV?

TibiV

A dat harnicia video in CFR Infrastructura, care a postat 3 filmari acum 2 zile. Filmari cam haotice, dar ce sa le ceri...

1. km 614 - Bârzava

2. Bârzava - Ilteu (la 01.05 tunelul Bata, inclusiv din interior)

3. Gurasada-Simeria
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


horatiu.cosma

#9908
E în procedură de ajungere primul TBM de vreo 2 ani, tot mai vine câte un șurub. Când o sa înceapă să sape al 4-lea (încă nu sapă primul) atunci o să avem o imagine mai clară pe acest proiect (dacă o să ajungem în acel punct).


alinuttt

Deși entuziasmul e așa de mare când lumea vede aceste TBMuri, realitatea e că după 2023 în continuare planează incertitudinea finanțării proiectului de reabilitare Sighișoara-Brașov. S-au amânat extrem de mult termenele de începere a săpăturii, nu îmi dau seama exact de ce și nu vreau să fac speculații, doar vă amintesc că ultimele două dăți(anul trecut) când am fost în vizită pe șantier era vorba că în 2022 se lansează primul TBM, dar și de atunci se tot amânau termenele și în continuare tare mi-e că se vor amâna. Nu înțeleg de ce în atâtea articole de presă se anunță cu fast că ,,începe proiectul", realitatea e că sunt doi ani de la semnare pe Cața-Apața și trei ani pe celelalte două loturi. Șantier puțin, aspect relevat și în stadiul fizic de 20% pe secțiunile 1 și 3, respectiv 15,5% pe secțiunea Cața-Apața. Stadiul în care se lucrează este extrem de dezamăgitor pentru călătorul care vede din tren șantierul(tren care parcurge în 3 ore distanța dintre Sighișoara și Brașov). Nu are rost să ne ascundem după deget cu titluri pompoase că nu e cazul. Sper să nu am dreptate, dar tare mi-e că anul ăsta  vom vedea la lucru un singur TBM și ăla spre final de an. Dacă va fi și ăla. Deci din nou, nu suntem în iminența debutului primului TBM ca să fie cazul de atâta optimism cu privire la acest proiect, cu atât mai mult încât extrem de important, CEF1 expiră în 2023.

Ovii Stîngaciu

Imediat trec 3 ani si gara Brasov nu are niciun peron modernizat !!! Cand se apuca pe acolo ca deja e nasoala situația !??? >:(  >:(  >:(
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

oc7avian

Ce e nasol la Gara Brașov în afară de aparatele de cale cu restricții masive? Fix ultima grijă acolo (ignor temporar înălțimea peronului). Și nu s-a făcut nimic din cauza reproiectării, deci până nu legi cele 2 linii noi nu poți trece la următorul peron. De unde și lipsa mobilizării.

@alinuttt Nu cred că primul TBM va săpa atât de târziu. Trebuie să se întâmple o "tragedie" în planificare/aprovizionare ca TBM-ul să stea. Nu e un banal buldoexcavator; TBM-ul care face plajă la soare în loc să muncească costă enorm de mulți bani.

Iar singurul mod în care recuperezi, apoi faci bani cu el e să sapi. Inclusiv amortizarea procesului achiziție, livrare și asamblare + bonus: fabrica de bolțari.

Următorul ar trebui să meargă un pic mai repede, pentru că ai deja experiență. Plus accesul pregătit pentru livrare, că nu era drum lejer, iar în toamnă încă lucrau la el. Plus fundația gata. Plus portal pregătit etc.

Scenariul meu pesimist este să avem doar 2 lansate anul ăsta spre Ormeniș. Următoarele 2 înspre primăvară gata montajul.

horatiu.cosma

Într-o companie profesionistă și responsabilă da, fiecare echipament e pus la treabă și se urmărește maximizarea randamentului, ca să nu piardă bani aiurea. Însă Aktor știm foarte bine că e un monument de delăsare, ineficiență, experți la găuri negre financiare. La ordinea zilei vedem situații de genul zeci de basculante trase brusc pe dreapta că s-a terminat motorina în șantier, echipa de asfalt trasă pe dreapta o săptămână că s-a gripat transportul de bitum/agregate/filer etc etc etc. Nu m-ar mira să treacă la next level și să doarmă TBM-ul ăla cu zilele în subteran.

District EA

Ilia - Săvârșin - Radna, aprilie  2023, de la @Road Runner 1821.