Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

AndreiB

 La IC pe B-Ct viteza comerciala e de 112.5km/h.

frunzaverde

96 km/h e viteza comerciala cu cel mai rapid tren pe cele 4 segmente cumulate finalizate / aproape finalizate (Bucuresti-Constanta, Sighisoara-Blaj, Arad-Curtici si Bucuresti-Predeal). Din ce se face acum, foarte probabil doar Brasov - Sighisoara si poate Arad - Simeria va avea o viteza comerciala similara cu Bucuresti - Constanta. Doar ca vitezele vor fi trase in jos de Predeal - Brasov.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

stopcadru


athosga

Parca lipseste ceva la supratraversare:
- muncitorii si utilajele! :o
- culeea dinspre sat! Nici macar fundatie nu are! :o

Calin88

Supratraversarea e in acelasi stadiu de multe luni. Are mult timp de cand nu a vazut muncitori.

billy752-istu

Acolo am înțeles că sunt ceva probleme cu devierea drumului din cauza la terenul acela.

Vlad94

Pe topicul cu gările se discută despre capacitatea M800 între Fetești și Constanța. Am urmărit puțin problema și am observat că dacă s-ar realiza un racord în zona podului Medgidia, linia spre portul Midia va avea propriul fir de circulație până în Medgidia și nu va mai încurca M800. Ar fi nevoie de maxim 600 de metri de șină. Concomitent se poate electrifica acest fir, sunt necesari circa 5500 de metri de rețea între triajul Medgidia și Dorobanțu și atunci naveta lentă poate fi trimisă pe acolo.
O schiță a traseului:




Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

În general navetele alea care vin cu piatra merg pe firul ala direct la fabrica de ciment.Nu intra pe 800.

Vlad94

Asta asa este. Eu ma refeream ca dupa ce se face racordul, pe acest fir se poate introduce si alta naveta diesel (cereale, combustibil, etc.) intre Dorobantu si Medgidia.

florin74

Quote from: florin74 on January 20, 2023, 03:56:10 PMDecembrie 2022
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.60% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.20% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          79.85% (financiar 68.31%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    82.44% (financiar 76.38%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      70.90% (financiar 64.55%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            58.85% (financiar 56.98%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :        19.28% (financiar  15.72%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 13.50% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  44.81% (financiar 71.63%)

Nu sunt cine stie ce modificari...Doar la PORR pe Buc Giurgiu

Ianuarie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.60% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.50% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          81.05% (financiar 68.31%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    82.84% (financiar 76.38%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      72.20% (financiar 64.55%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            58.85% (financiar 56.98%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  19.37% (financiar  15.72%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 14.00% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  48.07% (financiar 71.63%)


District EA


Ovii Stîngaciu

@District EA  poți te rog sa filmezi tot lotul 2A cu stadiul lucrărilor? Gen de la km 611 la Bârzava Nouă.
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Sorinus

Brasov-Sighisoara o sa faca reabilitarea Bucuresti-Constanta sa para o treaba incredibil de rapida si bine organizata.

Ionut

Pam pam!
Camera 1 la Pod 1 Conop. Patronii :D au avut acces de ieri, în exclusivitate. Vreți și voi? Intrați și contribuiți cu cât puteți. Mulțumim!

Pod 1 Conop. Camera 1. Timelapse pe M200 Simeria-KM 614.


Mulțumim WeBuild și CFR pentru acces și asistență tehnică!

Ionut