Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on March 27, 2015, 06:51:24 PM
^^^ Confirm, s-a reluat din 25.03.2015!
Termenul nou de deschidere a ofertelor este 28.04.2015 respectiv 29.04.2015.
Quote from: florin74 on March 27, 2015, 08:28:14 PM
^Ha, buna gluma. 28.04? Tura trecuta au amanat-o de 6 ori cel putin. Mare minune daca in iunie o sa se depuna ofertele.
@florin74: Deocamdata esti in grafic cu predictia.  :lol:
Deschiderile ofertelor au fost amanate din nou pana in 18.05.2015 respectiv 19.05.2015.

alecu26

e clar. curg clarificarile. Proiectul este varza. Nu stiu de ce nu intervine comisia europeana si alte institutii.

Mai bine anuleaza tot si fac design&build...ca macar pt atat e bun proiectul. Problema e ca deja s-a platit pentru un proiect relativ complet...chiar daca el in anumite parti e mai slab decat ce prezinta CNADNR pe un proiect ilustrativ pentru design&build. Si cica este FIDIC ROSU.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

AREX LIDER a contestat la CAB decizia CNSC pentru "Consultanţă în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului: lot 1 Km 614 – Cap Y Bârzava; lot 2 Cap Y Bârzava – Cap Y Ilteu; lot 3 Cap Y Ilteu – Gurasada; lot 4 Gurasada – Simeria", loturile 1 si 2.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000323833&id_inst=2

Momentan inca nu exista termen de judecata.

alecu26

aici sunt pierdut cate contestatii si decizii una peste alta au fost.

Cred ca doar lotul 4 e deja semnat cu Hill.

Lotul 3.....o fi si el final?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alin_simeriaveche

Am vb azi cu tata (lucrez la Pomponio Simeria Veche) de săptămâna viitoare va fi mutat la podul peste Strei cu paza. Îmi spunea ca Pomponio va construi podul

adiarc

in zona Mihalt





relocarea DN-ului avanseaza....cam lent , totusi













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: alecu26 on May 07, 2015, 05:42:17 PM
aici sunt pierdut cate contestatii si decizii una peste alta au fost.

Cred ca doar lotul 4 e deja semnat cu Hill.

Lotul 3.....o fi si el final?

Se pare ca 3 e cam gata, nu stiu cine a fost aici, cred ca AREX este castigator pana la urma

Sa recapitulam
Initial CFR a desemnat castigator Hill pe loturile 1-2, cred ca BAICONS pe 3. Arex contesta la CNSC toate cele 3 loturi, contestatie aprobata, CFR reface evaluarea pe cele 3
In urma reevaluarii (care banuiesc ca a dat castigat de cauza AREX pe cele 3 loturi), Hill contesta doar loturile 1 si 2 la CNSC, unde castiga. AREX contesta la CAB hotararea CNSC.
CFR reevalueaza reevaluarea in urma decizie CNSC si da din nou castig AREX pe cele 2 loturi
Hill contesta din nou. CNSC decide sa suspende judecata ultimei contestatii pana cand CAB da o hotarare pe procesul de mai sus.

Concluzie : pana la sfarsitul anului cred ca o sa avem consultant. Oricum nu este nici o graba. constructor nu o sa avem mai devreme de 1 an.

Sunt surprins ca inca nu s-a prelungit termenul la licitatiile privind reabilitare Orastie Arad. Marti si miercuri ar trebui sa se depuna ofertele. Ar fi o mega surpriza placuta.

alecu26

se va contesta cred. Din ce am auzit sunt mii de clarificari la care nu s-a raspuns. Probabil CFR vrea sa spele un pic pe maini...si sa se depuna ofertele oricum...si daca cineva contesta si CNSC aproba...nu mai e vina lor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

M-am uitat pe ultimele clarificari. Jumatate din  cereri cred ca sunt pentur prelungire. Respinse.
O alta parte semnificativa vad ca se ridica la sistemul de managemEnt a traficului (CMT), care in prezent e implementat de Alstom la Arad (ICONIS - pe contractul de reabilitare de la Arad) si se urla ca sistemul care trebuie implementat pe tronsoanele respective in statii trebuie sa fie compatibil cu sistemul ALSTOM, si ca astia sunt favorizati daca participa la licitatie, intrucat pot sa ofere preturi mai mari pentru alti doritori si ei sa vina cu pret mai mic, probleme de acces la infrastructura de la Arad, etc. O nebunie

Partea si mai interesanta este ca odata cu prelungirea termenului de depunere, se pare ca unii care aveau la experienta similara lucrari in portofoliu au cam imbulinat-o, ca termenul este in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor si au iesit din termen. :)

alecu26

oricum erau unele cerinte ciudate si clar cu dedicatie. De exemplu firmele din spania care au facut sute de km si sute de poduri pentru HSR pentru 250km/h nu se calificau pentru cerintele de la noi de 160km/h. :)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

#986
Am fost ieri de la Simeria Veche la Ogra cu trenul. Am reusit sa fac cateva poze cu telefonul. A trebuit sa vb la tel si nu am putut face prea multe...sorry
Nu ma lasa sa accesez butonul de introducerea imaginilor asa ca las linkul. Acolo se gasesc si cateva poze de pe A10 lot3 si reparatiile de la podul CF de dupa Ludus
prima poza este in halta Simeria Veche, au inceput lucru pana in dreptul localitatii Spini. Se lucra ieri, chiar daca era duminica. Mi-a spus un amic ca de la Simeria Veche la Simeria se vor apuca de treaba mai tarziu pt ca acolo sa facut o greseala de proiectare
https://plus.google.com/photos/110387718326333629910/albums/6150107760339534849?banner=pwa

dan_c

S-au deschis Ofertele pentru '' Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

loc 1: Azvi

loc 2: FCC-Astaldi

Loc 3: Strabag


florin74

Pe ambele subtroansoane e aceeasi situatie? Ceva valori cunosti, eventual si cine a mai ofertat?

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.