News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

shift2rail

^ ar fi util un comunicat API cu inaugurarile cf preconizate ptr 2023: tronsoane, distante, tip interventie modernizare/rk/qw, vmax post interventie and so on.

Trebuie re-trezit gustul populatiei ptr feroviar, subiectul nu exista in preocuparile romanului lambda.

Ionut

Da, se străduiesc colegii feroviari. :-[
@cristi5, @alinuttt, @oc7avian

E mult mai complicat pe fevoriar, este cu deschideri parțiale (fir 1/fir 2), cu centralizare/semnalizare... la rutier e mult mai simplu.


AndreiB

E enervant ca nu simplifica comunicatele astea de presa.

Eu as fi zis asa:

Dupa terminarea tunelului si a modernizarii liniei Timisu de Sus si Brasov:

Trenurile IC (B-Bv) vor face 1h45 (vs 2h11 azi)
Capacitatea pentru marfa va creste de la x trase pe zi la y trase pe zi
Tonajul total de marfa potential va creste de la xm tone pe an la ym tone pe an

shift2rail

am putea calcula durata calatoriei daca @cfr ne-ar furniza si viteza de urcare pe tronsonul Comarnic-Azuga (tunel); a priori, nu poate fi mai ridicata decat cea de coborare pe Timisu de Sus-Bv de 93,35 km/h...or not?

frunzaverde

#9665
Comarnic - Azuga este 76.86 km/h pentru un tren fara nici o oprire, 500 tone (adica 9-10 vagoane).
Pentru liniile existente, la calitatea curenta, ai livretul de mers, nu trebuie sa stai dupa pseudo-comunicarea CFR.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alinuttt

https://economedia.ro/modernizarea-magistralei-brasov-sighisoara-se-face-cu-viteza-melcului-directorul-cfr-infrastructura-cere-comisiei-europene-o-amanare-de-doi-ani-lucrarile-sunt-la-aprox-15-desi-asocierea-railworks.html#.Y7VZnOxMpkw

Din articol: ,,Șeful CFR Infrastructură a explicat că a transmis Comisiei Europene o solicitare pentru fazarea proiectului și speră la un răspuns favorabil de la Bruxelles: ,,Am avut deja discuții cu Comisia Europeană, ieri (n.r luni) am trimis draft-ul prin care am cerut un termen de încă doi ani, o fazare pentru a ne încadra în aceleași sume, nu le mai putem mări, din discuțiile premergătoare pe care le-am avut, Comisia Europeană va da curs, propunerii ministerului (n.r Transporturilor) noi am propus o prelungire a CEF-ului, noi așa am cerut cel puțin, să nu intre pe Programul Operațional Transport (2021-2027) pentru că ar începe cu minus"."


De văzut cum va fi finanțat acest proiect după 2023...

shift2rail


alinuttt

Nu se poate faza din ce înțeleg, sunt alte reguli spre deosebire de POIM/POT.

shift2rail

Sa asteptam raspunsul Comisiei, si aceasta are interesul ca proiectele sa se realizeze.
CEF e unul din pariurile CE, proiecte cu valoare adaugata 'europeana', gestionate direct de CINEA (agentia de mediu si infrastructuri).

Depinde cum vor motiva intarzierile, din ce cauze progresul e de doar 15%, etc.

District EA

Săvârșin - Ilteu (3 ianuarie 2023)

Ilteu - Zam (3 ianuarie 2023)

Zam - Câmpuri Surduc (3 ianuarie 2023)

Câmpuri Surduc - Ilia (3 ianuarie 2023)


frunzaverde

#9671
@shift2rail - CEF2 este manageriat de o alta agentie UE decat CEF (CINEA vs. vechea INEA).

Nici CEF si nici CEF2 nu permit fazari, nici explicite, nici a priori (ca, de exemplu Horizon), nici a posteriori (ca fondurile structurale si de coeziune). Toate proiectele sunt considerate individual si evaluate individual, iar call-ul pentru proiecte de infrastructura de transport are deadline pe 18 ianuarie.

Scrisorile n-au nici o valoare in conditiile in care call-urile sunt pan-europene si competitive intre tari. Call-ul competitiv contine intregul buget CEF2, deci nu exista nici macar buget de unde "faza" (la FSC alocarea e necompetitiva, adica exista o suma fixa pentru fiecare tara, si negociere directa asupra a ce se finanteaza de unde).

Explicatiile si motivarile le vor da in fata auditorilor, care vor cere banii inapoi pe CEF1 in conditiile in care nu exista nici un deliverable la data incheierii proiectului (care a fost 31/12).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

District EA

Ilia - Brănișca (3 ianuarie 2023)

Brănișca - Mintia (3 ianuarie 2023)

Mintia - Deva (3 ianuarie 2023)

Deva - Simeria (3 ianuarie 2023)

shift2rail

@frunzaverde: CEF e o struto-camila compusa din doua poturi de euros: unul dedicat cee 12(statele coeziunii/saracanii din est+portugal) altul ptr statele dezvoltate din vest.

Nu exista competitie inter-poturi (ca la structurale) dar intr-adevar exista competitie intra-pot( modelul horizon).

Pe CEF2, din totalul de 27 mld, aprox 12 mld sunt rezervate /earmarked CEE12.

Desigur, nu exista garantii, dar cred ca se poate profita de aceasta structura duala ptr a forta fazarea unor proiecte ( in masura in care nici ceilalti jucatori din CEE12 nu s-au miscat grozav cu proiectele lor).

Sa amintim ca si regula n+3 a aparut tot in urma unor deficiente structurale ale noilor membrii in accesarea finantarii europene.


Vlad94

Felicitari pentru filmari. Se vad mici progrese. Pacat ca nu am scapat de Micia si de varianta Branisca. Poate gasim pe cineva inimos sa filmeze cele 3 poduri cu drona.