Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

iuli

Da, am observat și eu faza cu convorbirile telefonice în timp ce conduci un utilaj pe șantier. Mult prea des și mult prea relaxați.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alinuttt

Heyyy! Bine v-am regasit dragi prieteni! De aceasta data vin cu un reportaj amplu cu lucrarile Reabilitare CF. Sighisoara-Coslariu:
http://s1096.photobucket.com/user/victoris1/library/Railway%20CIV?sort=2&page=1
Pozele nu imi apartin, insa m-am gandit ca vreti sa vedeti stadiul (dezamagitor) in care o tin cu lucrarile astea...(FARA SFARSIT  :(( )

ciprebbe

^ Multumim de poze ( poate le incarca cineva si aici, eu am acces limitat momentan)




Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alinuttt

Sunt in jur de 200. Daca Ionut imi permite, le voi posta pe toate. :)

Ionut

Poti posta cate 5-6 per post, nu le pune pe toate in acelasi post pentru ca se va incarca greu pagina. Si cred ca merita puse doar cele mai reusite/relevante.

alinuttt

Pozele sunt din 4 martie.
Podul dintre Teius si Cistei:


Continuam drumul catre Craciunelul de Jos:


La ce mai e nevoie de protectie?...  >:(

alinuttt

Pana la Craciunelul de Jos linia apare in mai multe ,,variante,,:



Statia CF. Craciunelul de Jos:


alinuttt

Continuam:

Podul de peste Tirnava de la intrare in Blaj:


Intrare in Blaj:

Pasajul :

Statia Blaj:


Din cate se pare, va fi mutata cu 50-60 de metri mai inspre Cistei.

alinuttt

Cred ca in mai se va circula pe noul traseu :

Muncitorii (In stilul lui Dorel ar putea fi caracterizati toti de pe santier) se uita mai mult la saracul trafic feroviar, decat sa lucreze..:

Catre Copsa Mica:




alinuttt

Copsa Mica:



Pasajul dintre Danes si Dumbraveni:


Tunelurile:



alexV

Super poze, iti faci o vedere de ansamblu.

La Blaj nu cred va fi relocata linia. Insa de acolo porneste linia secundara Blaj-Tarnaveni-Praid si au inlocuit liniile din gara dinspre Praid mai intai. Stiti daca sunt cuprinse in proiect si renovarile cladirilor CF de pe traseu? Am auzit ca da.

In primavara trecuta m-am intalnit intamplator cu seful de santier Aktor (eram la pozat pe tronson) si mi-a spus de atunci ca vor avea probleme din cauza semnalizarilor ERMTS, acordate prin contract altei firme. Gara si alte cateva portiuni le erau inaccesibile.

anacronox

pe forumtrenuri.com utilizatorul Vale a publicat imagini de ieri cu tunelurile si portiunea dintre tuneluri intre Sighisoara si Danes

Poze de ieri 1 aprilie din zona tunelelor Sighisoara-Danes:



Intrarea dinspre Sighisoara in tuneleul estic:


Intrarea dinspre Danes in tunelul estic:



[/quote]

alinuttt

Se pare ca la cele 2 tunele se lucreaza intr-un ritm sustinut, nu inteleg ce pot sa faca pana in 2017, cand au termenul de finalizare....

vancouver

Nu cunosc proiectele de la Sighisoara, dar in general asa se face:

Dupa excavare mai urmeaza si alte etape, care acum sunt incipiente, de regula se merge in tacturi de 8-10 m, in ritm de 1 pe zi sau 1 la 2 zile:
- se hidro-izoleaza partea de jos
- se armeaza si se toarna radierul
- se hidro-izoleaza bolta
- se armeaza, cofreaza si se toarna bolta
Dupa aceasta etapa suntem la final cu structura tunelului. De aici incep sa vina cu calea de rulare, partea electrica, etc...
De notat ca exista si tacturi speciale, cu nise pentru tablouri electrice sau poate cu zone de fuga (dotate de ex. cu telefon de urgenta). Posibil chiar sa existe un mic tunel paralel de fuga, care trebuie facut de asemenea, plus galerii de legatura cu tunelul principal din loc in loc. Sub o anumita lungime nu se mai face acest tunel de fuga, nu stiu cum este aici.

Practic, cam la un an dupa excavarea ultimului bloc / tact se ajunge ca acesta sa fie si realizat 100% si dotat. Apoi mai poate exista o perioada de testare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alinuttt

Hey! Revin cu un nou reportaj de amploare, la o luna fata de cel trecut (pozele trecute sunt din 3 martie, iar acestea din 3 aprilie), astfel ca putem vedea foarte clar progresul pe o luna. Nici de aceasta data pozele nu imi apartin. SURSA: AndiCFR-Forum Trenuri:
http://s1298.photobucket.com/user/AndiCFR/library/Lucrari%20Sighisoara-Coslariu%203%20aprilie%202015?sort=2&page=1