Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Calin88

Pe plan parea ca drumul trece pe sub calea ferata in noul proiect (cel putin asta a fost interpretarea mea, de nespecialist), de aia am intrebat. Da, este pasajul de la km 162+500.

Nu cred ca merge doar reabilitat pasajul existent, daca va creste inaltimea terasamentului nu mai ramane gabarit pentru catenara sub pasajul actual. Deci orice solutie se va alege, pasajul va trebui reconstruit; o solutie subterana ar permite latirea la 2+2. Momentan pasajul e 1+1, dar drumurile pe care le leaga sunt 2+2. Loc de pasaj suprateran 2+2 nu ar fi, datorita blocurilor din apropriere. Daca, intr-adevar se reconstruieste, primaria Brasov poate cere finalizarea pasajului respectiv cat mai repede, pentru a nu creea o enclava in cartierul respectiv?

Sper sa ceara primaria Brasov modificarile, atat la pasajul asta, cat si la ocolitoarea de shopping (km 160 +210). Pe DX12 s-au facut 2 poduri feroviare inutile la Ganeasa, care o sa rugineasca nefolosite, macar pasajele rutiere respective ar avea o utilitate reala.

cristi5

@Calin88  Uita-te la km 160+210. Acolo vezi un pasaj *inferior*. De fapt scrie si PI. La fel 161+250

La km 162+475 drumul e desenat clar deasupra CF, si scrie clar PS: Pasaj superior. Reabilitare. Nu poti sa reabilitezi un pasaj care a fost superior si devine inferior. Aia nu e reabilitare, e un proiect cu totul nou. Refacerea pantelor rutiere acolo pt subtraversare CF in loc de supratraversare, ar presupune o reconstructia strazii (mai jos) pe un kilometru, si acel kilometru ar fi aparut un in acest proiect,  cu o mentiune mare: demolare PS, inlocuire cu PI. Nu se ocupa CFR cu asa ceva. Daca ar avea primaria un SF gata pregatit pentru zona aia, si l-ar fi donat la CFR, atunci ar fi putut fi inclus in SFul CFR, cu mult noroc si presiuni politice, cum a fost la Cluj la Taietura Turcului.

Dar simplul fapt ca soferii brasoveni viseaza un pasaj 2+2 nu va face CFR sa le indeplineasca dorintele.

In ce priveste ridicarea terasamentului, zona de la Zizinului are declivitate foarte buna, deci nu e cazul. Nu avem cota existenta dar cota proiect e aproape la fel cu cota terenului, si am toate motivele sa cred ca e aceeasi cu cota CF existenta, ca doar nu e debleu acum acolo. Problemele cu declivitatea actuala sunt pe Darste-Timisul de Sus, si fireste, mai departe spre Predeal.

BPT

Quote from: cristi5 on July 02, 2022, 10:36:44 AM
Quote from: Ovii Stîngaciu on June 27, 2022, 10:13:29 AMDați la 4:48:12

Da, la 4:48 ne apropiem de Simeria. Acolo, chiar dupa halta Simeria Veche este o inflexiune, se trece de pe firul 2 pe firul 1, cred ca de-acolo incepe lotul Simeria-Gurasada?

Lotul 3 incepe aici:




cristi5

@BPT asta inseamna ca "cineva" va trebui sa darame inflexiunea de la Simeria Veche (4:48 pe filmare) dupa ce in Simeria cap X se va putea intra pe doua fire. Adica atunci cand vor fi gata lucrarile civile si centralizarea temporara in Simeria.

FCC o fi avand asta in contract, desi lotul lor incepe abia in cap X?

motorzbh

Din cauza măreților proiectanți de renume mondial Poiry si Italfer, exista o gaura intre proiecte, un fel de no man's land. Ca sa nu mai întârziem Sim Sig vom da o instrucțiune la lotul 3 Simeria Gurasada.


cristi5

https://www.facebook.com/282805128771917/posts/pfbid0G92QdSV3N7FXtGC1rd9ScmqkVGPtMA46LVRxmRKR3PxMfKyYiuHe8ZqCzQXHUpyQl/


După aproximativ 6 ani de la sosirea în România, rama Alstom Coradia Polyvalent, a văzut din nou șinele românești după o lungă pauză prin hala Alstom Militari și remiza Mogoșoaia pentru echiparea cu mobilier și electronică conform caietului de sarcini întocmit de CFR S.A. Astfel, în zilele de 5, 6 și 7 iulie, rama Coradia a efectuează teste statice pentru finalizarea reglajelor tuturor echipamentelor electronice și începerea testelor ETCS, cu v. max 160 km/h.

Rama este echipată cu 3 sisteme de siguranță(ETCS, PZB și induși), multiple echipamente de monitorizare, diagnoză și măsurare a căii de rulare. De asemnea, pentru a oferi un confort optim echipei de specialiști din interiorul trenului, rama este echipată cu 2 dormitoare, cușete, dușuri, spații de depozitare, dar și cu o bucătărie complet mobilată.
În cursul zilei de astăzi, am fost și eu într-o scurtă vizită la Mogoșoaia, pentru a vizita rama și a surprinde câteva cadre cu aceasta.

Primele cadre imortalizează detaliile ramei, iar printre ultimele cadre am atașat și câteva fotografii cât de cât artistice cu aceasta.

Mogoșoaia,
7.06.2022

motorzbh

Wow, am pus si PZB? Era beat Erik cand a scris cerintele. Evident nu are decat Indusi.

marcelbanu

M200, km490, Termocentrale Mintia, 9 și 12 iulie 2022...
Lucrări pentru realizarea inflexiunii...








Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

...și lucrări de realizarea podețului peste un așa-zis drum de acces la Casa sitelor aparținînd de termocentrala Minita - Deva.

















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

cristi5

Multumim mult de poze @marcelbanu !!

Deci inflexiunea de la capatul vestic al haltei Mintia va trece de pe firul 1 nou pe firul 2 existent. Firul 2 trece apoi prin arheologia de la Micia, adica va fi modernizat ultimul probabil...

Se vede bine si pe Google, destul de recente pozele din satelit

https://goo.gl/maps/zy1mmccESEdojfgNA

@marcelbanu poate ajungi odata cativa km mai la vest, la varianta Vetel, unde sunt/au fost ceva exproprieri intarziate la "SC Mano Sprint SRL". Copacul asta vizibil pe Google cred ca a disparut, dar la ultima filmare a lui @Adisan era in picioare cladirea de langa el

https://goo.gl/maps/drbmu4Jf4wZXMJAi7

District EA

Ilia - Gurasada (15 iulie 2022)

Vărădia - Gurasada (15 iulie 2022)

Dusmanu

Quote from: cristi5 on June 28, 2022, 11:08:35 PMMultumim de info @ioandorin dar eu nu vad nicio imagine...

Suntem informati ca Aktor munceste frenetic in zona Racos la pregatirea portalelor spr Ormenis si Homorod, si a fabricii de boltari. Sosirea primul TBM e data in continuare pt sfarsit de iulie.

Inteleg ca mobilizarea unui TBM costa foarte mult, asa ca odata adus, nu trebuie sa stea degeaba daca nu vor sa iasa in pierdere...
Frenetic la actori însemnând: când au armătura nu au motorina pentru cife, când au motorina nu au ciment etc.
Subcontractorii părăsesc ușor ușor santierul nefiind plătiți. Pe Lotul 3 nici o mișcare. Inclusiv angajații Aktor au întârzieri la salarii. Asta înseamnă frenetic!

cristi5

@Dusmanu lotul 3 aduca Cata-Sighisoara?

Eu vorbeam de lotul 2, Apata-Cata.

Acolo am primit confirmare ca se lucreaza la Racos, portalul spre Ormenis si ca primul TBM (Alexa) este deja in santier in proportie de 50%

Al doilea TBM (celalalt tub Racos-Ormenis cred) se va numi Medeia.

De asemenea se confirma din alta sursa decat Alstom (liderul asocierii pe loturile 1 si 3) ca se lucreaza in continuare cu preturi din 2017, de la momentul ofertarii. Nu au fost aplicate niciuna din cele 3 ordonante de ajustare a preturilor, nu s-a semnat niciun act aditional (nici pe Ilteu-Gurasada)

@Ovii Stangaciu a trecut pe Bra-Sig in zi de lucru si nu rup norma dar cica lucreaza (inclusiv Euroconstruct). Surprinzator mai putina miscare la Arcada pe lotul 3 (afara de Sighi-Vanatori si tunel Mureni).  Poate vedem si ceva poze

Andi

https://www.facebook.com/danclaudiu.neata/posts/pfbid0YQ4Yyi8kwy1VXaeiSnYR4oPAia2BJ51n7Szu6BDe8hgoCf9YEoHCQG6zmqBCTzAUl

Astazi, 20.07.2022, s-au efectuat probe la 160 km/h intre Sighisoara si Blaj cu una din locomotivele Smartron detinute de operatorul Unicom Tranzit.