Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.


rocklee

















































Powered by API/PUM imgur uploader

 gata ...atat deocamdata  :brush:  :bye:  :bye:  :D

Ovii Stîngaciu

Nu am mai postat din luna decembrie 2021 stadiul lucrărilor pe calea ferată Brașov-Sighișoara.
Se lucrează în gara Brașov la liniile 7-8 și în luna aprilie sa se deschidă zona . In rest spre Bod aceleași povești. Se lucrează la eliminarea infrastructurii de pe firul I între Brașov cap y și Stupini cap Y și la rigolele de pe firul I. La Stupini se apuca de peronul de 100m din fața clădirii de călători.  Se lucrează la culeele podului peste pârâul Bârsa de la km 179+050 m și în stația Bod la fundația clădirii noi de călători. Urmează și filmare între Albești - Sighișoara.
Filmat pe data de 26 februarie 2022 din trenul IR 1735 (fostul 1745) București - Cluj Napoca - Baia Mare.
Vizionare plăcută!!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

District EA


cristi5

Poate va intrebati cand o sa se circule pe doua fire pe Blaj-Simeria (implicit prin noul racord Coslariu). M-am intrebat si eu, si am primit "la sfarsit de iulie".

cristi5

Ceva mai multe amanunte... Regionala Bv a blocat centralizarile Sighi-Blaj de prin august pana la sfarsit de 2021.

Pe Blaj-Simeria nefiind regionala Brasov, putem spera sa fie gata in iulie

PS. Cred ca una din probleme pe Sighi-Blaj a fost timpul de asteptare la bariere. Nu cred ca CFR are undeva numaratoare de osii in combinatie cu BLA? Oricum vointa de a face un aditional pt numaratoare cred ca e inexistenta.

motorzbh


cristi5

^ inteleg ca ar deschide bariera mai repede. Adica imediat dupa ce trece ultima osie a trenului. In loc sa asteptam sa ajunga pe urmatorul bloc de linie, care poate fi la 1km distanta, care kilometru poate lua ceva timp la un marfar...

Exact asa se intampla la halta Bologa de exemplu pe 300.  Statiile adiacente au SBW (Poieni) si BLA (Braisoru).

Si se intampla la trecerile la nivel din suburbia Stockholm-ului unde locuiesc, cand ma grabesc sa duc pruncii la volei pica foarte bine...

motorzbh

Pai acelasi lucru il poate face si un circuit de cale. Problema e unde le pui. La noi schema clasica ( care nu se respecta) este ca bariera sa fie intre doua circuite de cale tocmai pentru a se deschide imediat. Problema este ca din cauza vitezei de 160 barierele se inchid de la dracu in praznic si daca ai un tren de marfa care merge cu 30 la ora stai o 10 minute. Dupa care vine altul din sens invers si tot asa incat ajungi sa dormi in fata barierei. Circuitul de cale sau numaratorul de osii au aceeasi functie. Avantajul circuitului de cale este ca-ti verifica integritatea liniei dar se ocupa aiurea mai des.

cristi5

1) Circuit de cale e teoretic de ajuns. Dar numaratorul poti sa il pui independent de configuratia blocurilor (si deci circuitelor de cale) in zona.

Sursa asta zice ca se pot pune numaratoare de osii peste circuite de cale.

QuoteIn many countries of the world, modern axle counting systems have long since taken over from track circuits, as axle counters suffer from none of the above issues. For example, rails can be under water and trains can still run. Axle counters are now the preferred method of train detection for all new schemes in Great Britain, with systems supplied by both Thales and Frauscher.

One particular advantage of axle counters over track circuits is that they can be overlaid on another detection system (whether track circuits or another axle counter system) for upgrade purposes – whereas usually only one-track circuit can be installed on a section of rail at a time.

https://www.railengineer.co.uk/train-detection/

Asa ca eu cred ca cu un pic de efort s-ar putea instala niste circuite de cale jointless peste BLAI, sa se elimine niste timp la trecerea la nivel (macar sa se deschida bariera mai repede, daca nu si sa se lase mai tarziu). Dar sigur nu se va intampla in contractul de semnalizare in curs.

2) in legatura cu 160 chiar voiam sa te intreb. Cu ETCS nu s-ar putea inchide bariera in functie de viteza maxima a trenului care se apropie?

Adica daca vine un marfar cu vmax 100 sa se lase bariera cu 2 blocuri inainte, si daca vine un tren cu vmax 160 cu 4 blocuri inainte etc

Stiu ca ETCS e proiectat cu prioritate pt linii rapide, denivelate, ca doar isi are originile in HSR. Dar ma gandesc ca totusi fiind digital se pot face chestii mai inteligente.

motorzbh

1) Ce vrei tu se cheama schimbarea schemei de semnalizare. Noi incercam sa facem o bariera cu pedala care sa masoare viteza. Dar nu avem o schema aferizata asa ca ...
2. ETCS-ul nu este un panaceu universal. Nu pot sa comand un element al unei centralizari din RBC. Si oricum as putea doar pentru trenurile echipate care merg cu 160 deci ar fi inutil.

cristi5

1) evident ca se schimba semnalizarea dar nu se reconfigureaza blocuri. Stiu ca s-au discutat numaratoare de osii in toamna.

Sunt niste treceri la nivel de toata frumusetea pe Sighi-Blaj. Trafic rutier mare etc.

De fapt acum ca ai zis de 160 am inteles fenomenul. Pana la noua centralizare electronica, timpii la bariera erau configurati pt 120 sau mai putin. Cand au vazut cat raman inchise noile bariere configurate pt 160, localnicii au avut cel mai probabil un mic soc.

Cu numarator de osii se ridica bariera cu cateva minute mai repede pt sute de soferi pe zi.

Dar nu a vrut nimeni sa-si asume (probabil era si complicat, trebuiau refacute mii de teste etc) si a murit ideea in fasa.

2) fireste ca asa ceva s-ar aplica cand toate vehiculele au ETCS, in ipoteza aia am intrebat.

Nu e ETCS panaceu dar daca tot am dat un purcoi de bani pe el, poate reusim sa-l folosim pt realitatile de la noi. Asta in paralel cu denivelat acele treceri ca e chiar rusinos ce au proiectat acolo...


darkpoli

de la virtual press de pe youtube

Cuneo

Radna, liniile 1 și 2















Pasarela pietonală











Hala de mentenanță