News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

shift2rail

^am urmarit interviul cu dna Mihaileanu, stapaneste bine dosarele ( nu la nivelul forumistului asezonat peundemerg.ro, but still...) o surpriza placuta, ma intreb de ce nu este numita director plin la CFR Infra.

cristi5

Dna Mihaileanu citeste din graficele de lucrari ale constructorilor. Si judecand dupa graficul Aktor de pe ST2 (care a "fost gata" si in 2019 si in 2020) cam cat pret sa punem pe graficul Aktor de la Salciva, la tunelul care nici macar nu e atacat? Cum il vor face in 2 ani cand nici nu cred ca au acces?

Daca jurnalistul era pregatit, o intreba pe doamna director de ce e blocat (pe fond forestier?) tunelul Batuta la un capat? Nici cel mai avansat tunel nu avem garantia ca va fi gata in 2023.

Iar Apata-Cata in 2024 ce sa mai zic, e o gluma proasta.

Ovii Stîngaciu

Vizită pe șantierul Simeria - km 614 , reportaj FOTO realizat de Ovidiu Stîngaciu. Sunt de acord ca pozele mele să fie preluate de site-urile de știri , inclusiv să apară la televizor dar sa fie menționat numele autorului care a realizat aceste poze.
Am onoarea să vă prezint  pozele cu stadiul lucrărilor de pe calea ferată Simeria  - km 614, care au fost realizate  pe data de  22.01.2022 din trenul IR 74!
Reportaj foto realizat de Stîngaciu Ovidiu din trenul IR74

Stadiul lucrărilor :
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 67.70%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 72.72%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 54.28%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 47.55%
Ultima actualizare : 1.01.2022
La fiecare poza voi explica tot ce se întâmplă/ se va întâmpla
Pentru cei care vor să doneze pentru a susține munca mea și susținerea acestei pagini o pot face cu datele de mai jos:
Paypal : https://www.paypal.me/OviiStingaciu
Cont Raiffeisen : Stîngaciu Ovidiu - RO17RZBR0000060022526494
Va las un mic preview cu cateva poze :)


































Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

LOT 3 Simeria - Gurasada (39 km)
Constructor : FCC-Astaldi
Stadiul lucrărilor : 54.28%
Interval Simeria - Deva
Suntem la granița dintre loturile 5 (Vințu de Jos - Simeria , lucrările civile sunt terminate ) și lot 3 Simeria Gurasada


linia nouă este montată , plus stâlpii de catenară 


aici avem un macaz nou








linia nouă va fi puțin mai departe de amplasamentul liniei  existente











au evoluat lucrările de la ultima mea vizită care a fost în septembrie 2021





aici este ramificația cu L202 Simeria - Petroșani


se lucrează la noile peroane din stația Simeria











mergem spre Deva!





sper sa inceapă cât de curând lucrările !








provizoriu


am intrat pe firul I.





pasajul peste CF este aproape finalizat!


apare si firul II 





Zona neutră înainte de DEVA


zoom in


deasupra este pod peste CF (se relocă un drum)


drezina de electrificare de la Wiebe


imediat ajungem la DEVA





multă lume :)


Deva



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

#8929
LOT 3 Simeria - Gurasada (39 km)
Constructor : FCC-Astaldi
Stadiul lucrărilor : 54.28%
Interval Deva- Gurasada
plecăm din DEVA


BR294


ce frig e


ne apropiem de MINTIA





intrăm pe firul II în abatere de 30 km/h ! 





nu este gata electrificarea pe firul celălalt


intrăm în MINTIA


pod peste CF (drum) montat recent


MINTIA


mergem spre VEȚEL/BRĂNIȘCA


au amplasat stâlpii noi de catenară pe o distanța de circa 1500 m (pana la Mintia  H)











se deviază traseul, deoarece , cât de curând  incep lucrările la varianta cu cele 3 poduri consecutive peste râul Mureș


zoom in


ne apropiem de Vețel


vechile poduri peste Mureș








podeț provizoriu


P.O BRĂNIȘCA


zoom in spre pod


ultimul pod peste Mureș de pe variantă


intrăm pe linie nouă care este până la Gurasada


este foarte sus fața de NSS vechi














Halta în linie curentă BRETEA MUREȘANĂ








se forează 





intrăm în ILIA


alte drezine


ILIA


vedere de afară


mergem spre GURASADA 





se vede linia veche











provizoriu , linia coboară la NSS existent și după urca la NSS proiectat (efectul de barcă la declivitate) , deoarece există podul vechi peste CF care va fi distrus ! 





de acest pod zic!


revenim la linia nouă





intrăm în HM. GURASADA , implicit si pe lotul 2C Gurasada - Ilteu la care lucrează asocierea Railworks (ALSTOM - AKTOR - ARCADA)



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

#8930
LOT 2C Gurasada - Ilteu (22 km)
Constructor : Alstom - Aktor - Arcada
Stadiul lucrărilor : 47.55%
Interval Gurasada - Ilteu
intrăn în GURASADA





cam așa arată!











se lucrează la eletrificare + montarea caii de rulare





mergem spre CÂMPURI SURDUC 


tare departe calea ferată!

















zoom in








CÂMPURI SURDUC


au evoluat mult !











pe ambele fire au fost puși stâlpii





de aici se termina linia noua și se realizează o inflexiune care va duce la fir II vechi!


inflexiunea





spre tunele și polată


am dat zoom la maxim!


polata

















ZAM





aici se vede un pod peste Mureș








mergem spre Ilteu





inflexiunea cu linia nouă care duce spre Săvârșin (LOT 2B)








s-au amplasat stâlpii si pe firul I (deci poate anul asta vor deschide firul I intre Ilteu și Văradia ? , nu prea cred din cauza relocării cetații de la Văradia dar vedem...)


ILTEU








ieșim din stația ILTEU


si am ajuns la capătul lotului și intrăm pe lotul 2B ILTEU - BÂRZAVA la care lucrează FCC - ASTALDI - SALCEF - THALES.



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

#8931
LOT 2B Ilteu - Bârzava  (34 km)
Constructor : FCC - Astaldi - Salcef  - Thales
Stadiul lucrărilor : 72.72%
Interval Ilteu - Bârzava
mergem spre SĂVÂRȘIN
cam murdar geamul..





km 541. 


SĂVÂRȘIN


vedere de afară


apa pe geam


mergem spre VĂRADIA


























VĂRADIA




















inflexiune . revenim pe traseul vechi














se va translata un pod peste Mureș cât de curând!











ne apropiem de BÂRZAVA



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

#8932
LOT 2A Bârzava - km 614  (59 km)
Constructor : FCC - Astaldi - Salcef  - Thales
Stadiul lucrărilor : 67.70%
Interval Bârzava = Radna
intram pe lotul 2A


inflexiunea înainte de stația Bârzava!

















BÂRZAVA




















revenim pe traseul vechi








podeț casetat 








podul de la Conop

















varianta nouă 




















MILOVA















































RADNA


la radna am coborat . La Păuliș se lucrează la firul I până la Ghioroc. La Ghioroc - km 614 sunt gata lucrările!


Păuliș


cam asa arata




Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

nenea_hartia

@Ovii Stîngaciu: Mulțumesc mult pentru poze! Incredibil cum continuă cu podurile rutiere pe grinzi cu zăbrele... :bash:

Ovii Stîngaciu

Cu plăcere ! Sper că v-a plăcut acest reportaj foto! Voi pune și pe pagina mea de Facebook a coridorului IV pan-european! Cheers și următorul reportaj va fi pe Brașov Sighișoara în luna martie !
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Time-and-Space

Nu e accesibila pasarela in statii tip Bârzava. Ce faci cu handicap sau valize

AndreiB

Dupa imagine cred ca o sa aiba lift. Avand in vedere mentenanta in Romania... o solutie cu pasaj subteran si rampe lungi (a la Elvetia) ar fi fost mult mai preferabila si usor de folosit pentru toata lumea.


hvm

Cu ce se procedeaza diferit la podurile CF de nu se formeaza acea cocoasa/denivelare la intrarea/iesirea de pe pod?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Cetatean

Ramane de vazut daca nu o sa se faca cocoasa. La anumite poduri s-a facut jetgrouting si pe langa asta,o parte din umplutura din spate de la culee,s-a facut din balast stabilizat. Sub stratul de PSS,la culee s-a turnat stabilizat in grosime de vreo 30 cm pe 75 de m.