Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

billy752-istu

Puțin off topic, astăzi IR 347 Simeria-Sighisoara 2h 02minute cu viteza maxima 140km/h între Blaj-Sighisoara fără restricții.Am fost de serviciu cu EA 689, se poate  în viitorul apropiat timpi de mers 1h30 între aceste stații.Lucrez ca mecanic de locomotivă.

Kravim

Mulțumim pentru informare și tot respectul pentru meseria pentru meseria pe care o practicați.

qew00

In prezent pe Arad- Budapesta trenurile fac cam 4 ore. Daca nu ar mai fi vama 1 ora si 10 minute si am fi in Schengen ar putea face 3 ore. cu 6 ore pe Brasov - Arad + 2,5 ore Bucuresti - Brasov...  11-12 ore, decent.

Mai interesant este cum se va proceda local, fiindca ai putea scurta timpul destul de mult. Daca vor fi i nstare pentru calatori sa profite la maxim de coridor cu cadentare si material rulant decent inclusiv pe trenurile de naveta.

Multumesc de raspuns.

Cuneo


florin74

Am facut o situatie privind platile pe 2021 pe proiectele CFR... Valabila la 15.12.2021

1. Astaldi/Webuild = 784 mil
2. FCC =616 mil
3. Aktor = 197 mil
4. PORR = 137 mil
5. Alstom = 35,7 mil  (emnalizare)+ 34.2 pe BraSig (CEF)
6. Arcada 27.7 mil
7. Pizzarotti  18.2 mil
8 Strabag = 12 mil
9. Swietelsky = 11 mil

Undeva la 1.9 mld lei.
La care se aduauga banii pe BraSig (CEF), care se factureaza directa catre Comisie, fiind un program gestionat de ei. Anul asta undeva in jur de 600 mil.. plus minus 100 mil
Factura pe Brasig de la Alstom posibil sa fie cheltuieli neeligibile, suportate de CFR

Sunt sanse sa mai apara ceva facturi pe final de an,,, deci pe POIM sa ajungem la 2 mld lei, iar pe CEF sa zicem un 700 mil.




motorzbh

La Alstom presupun ca este vorba de Sim Sig. S-au făcut niște FAT-uri de aia s-au mai dat niște bani. Sa vezi factura cand se face FAT-ul la trenul de teste.

Kravim

^^ mulțumim, Florin! Poți să menționzi Strabag unde are lucrări pe coridorul ăsta?

florin74

STRABAG nu mai are pe coridor lucrari, dar tot din fonduri europene se finanteaza si ceva reabilitari de poduri, podete, tuneluri.
STRABAG a castigat ceva loturi, si suma asta cred ca in cea mai mare parte se refera la podul CFR peste Olt de la Slatina, vecin cu podul UMB.

Ovii Stîngaciu

Crăciun fericit la toți membrii API și pasionaților de infrastructură! După cum v-am promis , Moș Crăciun  va aduce sub brad reportajul FOTO de pe Brașov - Sighișoara!
Vizită pe șantierul Brașov-Sighișoara , reportaj FOTO realizat de Ovidiu Stîngaciu. Sunt de acord ca pozele mele să fie preluate de site-urile de știri , inclusiv să apară la televizor dar sa fie menționat numele autorului care a realizat aceste poze.
Am onoarea să vă prezint  pozele cu stadiul lucrărilor de pe calea ferată Brașov-Sighișoara , care au fost realizate , astăzi 11.12.2021 din trenul IR 1745!
Reportaj foto realizat de Stîngaciu Ovidiu din trenul IR1745
Stadiul lucrărilor :
- 5% loturile 1 (Brașov-Apața) și 3 (Cața-Sighișoara) Aktor , Arcada , Alstom , EC98
- 1,5% lotul 2 ( Apața - Cața ) Aktor , Arcada , Alstom / ultima actualizare 15.11.2021
La fiecare poza voi explica tot ce se întâmplă/ se va întâmpla
Pentru cei care vor să doneze pentru a susține munca mea și susținerea acestei pagini o pot face cu datele de mai jos:
Paypal: https://www.paypal.me/OviiStingaciu
Cont Raiffeisen : Stîngaciu Ovidiu - RO17RZBR0000060022526494
Lotul 1 Brașov - Apața , constructor : Euroconstruct
Interval Brașov - Bod
Gara Brașov
Se lucrează intens la peroanele de la liniile 7-8.


cam multa ceață


se circulă pe firul 2 între Brașov - Stupini cap Y , limitare de viteza - 50 km/h (protecție muncitori)


semnalele repetitoare de la iesirea din Brașov



Racordul cu M200



spre Stupini



semnal nou



au scos firul de catenara veche



arata fain firul nou de cale ferata!



detalii



alte detalii






deasupra este VO1K






în stația Stupini cap X se merge pe vechea configurație a stației
adică pe linia veche




semnalele DTV vechi


cam asa arata stația Stupini dpdv al infrastructurii






iesirea din stație



Aparatele de cale TG 1:14









de aici se termina linia nouă! doar 7km



Inflexiunea (se revine pe firul 1 vechi)









au început lucrările la demolarea culeelor de la podul peste râul Ghimbășel - km ex. 179+054m



Spre Bod



până aici a fost eliminată infrastructura de pe firul 2



intrarea în stația Bod



semnalele din stația Bod



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Interval Bod-Feldioara
stația Bod



traversele vechi și stalpii de catenara (realizați de Transcarpatica S.A)



se lucrează la fundația noii clădiri a stației Bod (se fac sapături în pământ)






ieșim din stația Bod



se lucrează la varianta Feldioara 1 (fundații podețe + decopertări , săpături în ampriză)



detalii fundație podeț C2 (culvert 2 meters)



pilonii podului peste CF (relocare DN13E)



Interval Feldioara - Măieruș
stația Feldioara



pod GIB 10m



detalii



culeea Sighișoara



Pod GIB D=18m km 193+093m plus calibrare/protecție albiei pârâului Crizbav.



sapătura pt podeț C2 la km pr. 193+923m



am trecut de halta în linie curentă Rotbav



Halta în linie curentă Vadu Roșu



spre Măieruș



km 199



la km 199+662 se va folosi Alternativa 3 pentru varianta nr. 3 Măieruș. Se va construi un viaduct de 1,7 km pentru a proteja albia râului Olt și rezervația Natura 2000 Dumbrăvița Bârsei-Rotbav.



Interval Măierus(varianta 3) - Apața
Constructor : Aktor
Detalii varianta 3 , revizuită conform AM 2015:
Varianta Măieruş
Prin Acordul de Mediu nr.1 din 29.01.2015, s-au impus modificări ale traseului liniei c.f
determinate de intersecţiile dintre traseul proiectat cu siturile Natura 2000 şi din necesitatea
reducerii impactului proiectului asupra zonelor protejate Natura 2000.
Ca urmare, Antreprenorul va avea in vedere revizuirea documentatiei primite de la beneficiar,
conform noilor cerinte, inclusiv completarea in totalitate a listelor de cantitati si nu va executa
lucrari pe zona variantei Maierus (km proiectat 199+662,97 – km proiectat 202+290,33), decat
dupa aprobarea de catre Beneficiar (in CTE-CFR) a documentatiei tehnice revizuite.
Pentru proiectarea lucrarilor, Antreprenorul va avea la dispozitie urmatoarele date:
• Scurta descriere a lucrarilor prevazute pe zona variantei Maierus, cu o lungime estimata de
cca 2,7 km, prezentata mai jos;
• Plan de situatie scara 1:5000 si plan longitudinal
• Tabele coordonate topografice ale zonei Variantei Maierus in sistem STEREO‟70, estimarea
suprafetelor si a proprietarilor necesar a fi expropriati;
• Listele de cantitati completate cu investigatii geotehnice (estimativ ca numar si activitati),
necesare dezvoltarii ulterioare a proiectului tehnic;
Soluţia impusă este de înlocuire în zona variantei Măieruş a rambleului înalt, proiectat în alternativa 3
revizuită, cu un viaduct, conform variantei studiate anterior prin alternativa 3 din studiul de
fezabilitate (denumite VV JV Maieruş în SF 2012). Aceasta varianta poate permite cresterea vitezei
la 160 km/h.
Aceasta noua varianta Maierus, propusa conform studiului de fezabilitate din 2012, presupune unele
modificări faţă de alternativa 3 revizuită, astfel:
- lungime variantă de traseu cu L=2,627 m, racordarea noii variante la linia existentă se va
face la km proiectat 199+662,97, pana la km proiectat 202+290,33
- creşterea razelor curbelor existente la 1.500 m, traversând zona râului Olt (s-au introdus
două curbe noi)
- un viaduct nou cu L=1.700 m pe zona km pr. 200+100 – km pr.201+800
- lucrări de terasamente şi un podeţ la începutul variantei
- lucrări de protecţie şi de corecţie a albiei râului (varianta traversează de 4 ori Râul Olt)
- repozitionarea Haltei Maierus (noua pozitie estimata km pr.202+470 – km pr.202+620), ce
va fi definitivata de catre beneficiar, de comun acord cu autoritatile locale, dupa elaborarea
proiectului tehnic
- realizarea unui drum de acces de cca 160 m, la noua pozitie a Haltei Maierus, locatie ce va
fi definitivata de catre beneficiar, de comun acord cu autoritatile locale, dupa elaborarea
proiectului tehnic
Sursa: https://pum.project-online.se/doclic/brasov-apata_si_cata-sighisoara/vol%201%20-%20PROIECT%20TEHNIC%2BDDE/1.0.%2000%20-%20DATE%20GENERALE/1.0.1.%20Memoriu%20Tehnic%20General/Memoriu%20Tehnic%20General.pdf?fbclid=IwAR0T7fqsg6pxropeIuQ5uiCeT2TUapqetqP0XnSLKxmLODkZeL3SCIHyXeE paginile 99-100

 

Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

decopertări varianta Apața.
terenul este mlăștinos 


km 207 


stalp LEA fix pe variantă 


ne bagă pe firul 2 





stația Apața


sfârșit lot 1


Lot 2 Apața - Cața
Constructor : Arcada
Interval Apața - Racoș


cvaduplare


km 209


podet C2





se lucreaza la un pod








terasamentul nou





zoom cu zona de lucru








grinzile pt viaductul Ormeniș


se foreaza pilotii pt viaduct?





intrarea în stația Racoș





semnalele din statia Racos


Interval Racoș - Cața


Interval Racoș - Cața
Constructor : Arcada





relocare drum


Halta Mateiaș





inca nu au inceput sapaturile pt portalul Homorod


materiale pt podețe


drezinele ALSTOM la Rupea!


detaliu


SVI 


plan general


sunny day


spre Cața
sfârsit lot 2


Lot 3 Cața - Sighișoara
Interval Cața - Archita
Constructor : Aktor


Cladirea stației Cața
deocamdata s-au pus prefabricatele pentru peronul de 100 m de la linia 1


prefabricate 


au scos linia 2 


vor fi linii provizorii pentru că in luna iunie 2022 se va inchide fir II, cam până atunci se va termina relocarea DJ-ului 





relocarea DJ-ului


varianta optimizare Cața


cam așa arata acum








relocare DJ. Mergem spre Paloș Ardeal haltă în linie curentă



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Am trecut de Paloș Ardeal


cam gata pe aici














podeț C2 pe varianta nouă





urcam spre cel mai sus punct de pe Brașov - Sighisoara (st. Beia , 595 mdm)


se lucreaza








Beia


podet D5


spre tunelul Beia






foreaza ceva


intrare tunel Beia


se lucrează la cele 2 viaducte consecutive











PS Beia


alunecarea de teren





frontul de lucru








alte podete


Interval Archita - Sighișoara
Constructor : Arcada
Halta Archita


se forează in zona noii stații Archita 


IR 347


suntem


în Stația Mureni , după ce termina varianta de viteză Mureni ( un tunel de 800 m inclus) stația va fi desființată


hopa , au terminat podul de 35 m lungine





plan general





halta Saschiz


de aici se desprinde varianta de viteză intre Saschiz - Vânători














intrăm in statia Vânători








nu e editată poza


de aici se termină linia.


au pus terasamentul, cota este mai mare decât NSS actual





pod 15 m 



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu







cam asa arată


se lucrează la peroanele de la liniile III-IV (250 m lungime)


se lucrează la tunelul pietonal


pe 1.06.2022 se va deschide Sighișoara - Albești fir II.








iesim din stația Albești-Târnava


pod 40 m. Cam așa arată . A fost montat complet





zoom








spre Sighișoara




















deocamdata nu au demolat podul de 80m lungime!








viitoarele materiale pt electrificare











cam așa arata liniile I-II din gara Sighișoara





situația actuală








vedere spre Daneș








vedere spre Sighisoara


km pr 282+313m








sfârsit lot 3 / inceput lot 1 Sighișora - Mediaș
Cam aici e frontiera dintre reabilitarea caii ferate Brașov-Sighisoara și Sighișoara - Simieria!


Sighișoara.
Cam asta a fost reportajul foto! 



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!


Ovii Stîngaciu

Cu placere !! Pentru cei care vor să doneze și îmi susțin munca mea depusă și implicarea asupra proiectului de modernizare cu poze și filmări și noutăți pot sa doneze după datele de mai jos:
Paypal : https://www.paypal.me/OviiStingaciu
Raiffeisen : Stîngaciu Ovidiu - RO17RZBR0000060022526494
Mulțumesc frumos! Și ne vedem la anul , în 2022 cu reportaje și noutăți de pe Brașov - Sighișoara și probabil Simeria - km  614 daca am timp!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!