Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

District EA


Ovii Stîngaciu


Sighișoara - Albești (11 decembrie 2021)
Video nou pe canalul meu de Youtube
Vizionare plăcută!!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

motorzbh

Da, in principiu vom avea140 cel puțin Sighișoara Arad in 2025 . Arad este gata, Simeria va fi gata la anul. Simeria Arad este prevazuta cu centralizare provizorie full ca sa nu mai stam ani de zile cu un singur fir in circulație. E un tunel pe la 2C care se pare ca o sa întârzie dar vom face un provizorat sau le luam banii la constructori, depinde cine e la butoane. Brașov Sighișoara la fel va fi cu tunelele la pastele cailor dar restul va fi gata. De când ne-a dat Comisia corecție 60 milioane de euro ca nu am terminat proiectele s-a terminat cu prietenia dintre CFR si constructori. Nu am semnat recepția finala cu Alstom la Arad deci ne vom judeca cu ei ... lucru de care alte firme se feresc totuși.
Cu ERTMS-ul o sa o mai bănănăim încă câțiva ani ca Alstom nu are soluția gata, vom vedea la următoarele teste dinamice. Thales-ul poate sa o facă dar au doar 80 de km. Siemens-ul e premiera absoluta asa ca nu am nici o idee în ce stadiu sunt.
Oricum chiar daca sunt gata nu putem testa 320 de km in 2 săptămâni. ca avem un singur tren de teste. Care nu l-am văzut mergând încă.

Andi

@motorzbh Pentru aceasta centralizare provizorie este necesar ca doua statii vecine sa fie complet reabilitate ca sa poata fi exploatate la capacitatea maxima? Ofer spre exemplu Deva-Mintia unde avem gata statia Deva si ambele fire spre Mintia, insa statia Mintia are o jumatate finalizata iar cealalta este in lucru. Este necesar sa fie gata si jumatatea in lucru ca sa se poata da in exploatare toate liniile din Mintia+Deva+ambele fire intre aceste statii?

motorzbh

In principiu da. Depinde și ce schimbătoare de cale ai disponibile în stație. Daca ai schimbătoarele gata poți sa folosești BLA-ul dintre stații. Am văzut tot felul de mangialacuri folosite ca sa dai drumul la trenuri. Centralizarea provizorie fiind făcută cu relee si scheme simple se poate umbla mai ușor in ea. Un CE e imposibil de umblat ni soft pentru asa ceva.

vancouver

Glogovat-Ghioroc se circula pe ambele fire (de un an de zile), desi statia Ghioroc inca nu era si nu e gata. S-a putut din momentul in care ambele fire Ghioroc-km614 au fost gata si de asemenea schimbatoarele din cap Y linii principale. Deci da, se poate.

Acum statia Ghioroc e pe ultima suta cu lucrarile si incl. schimbatoarele cap X, deci probabil in curand ii puteti da drumul complet cu toate liniile functionale centralizate provozoriu. Si probabil pana la final de 2022 Radna - Arad va fi complet circulabil pe ambele fire. Sper la fel si Simeria-Mintia.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

District EA

În stația Ghioroc au intrat la linia 2 trenuri regio, iar pe linia 1 am văzut doar trenuri de marfă, prin urmare sunt utlizate toate  liniile.

vancouver

Probabil @motorzbh o sa ne faca o poza la un moment dat cu luminoschema Ghioroc si toate liniile active  :D
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.



athosga

Maghiarii au inceput reabilitarea (plus dublarea liniei) intre Bekescsaba ai granita.
Viteza proiectata: 160km/h (actual 100km/h)
Constructor principal: Strabag Rail
Constructor semnalizare (ETCS L2): Thales Austria

alinuttt

Un videoclip recent al celor de la FCC din care ne dam seama ca au progresat bine in acest an pe Simeria-Gurasada. Pe drumul critic e situl de la Mintia unde vedem ca inca nu s-au rezolvat problemele care erau si cand am fost in vizita pe lotul lor la mijlocul lunii octombrie. Ar mai fi acea pauza in terasament pe varianta noua de la Branisca de cateva sute de metri, in zona balastierei. In rest, lucrarile sunt intr un stadiu destul de avansat, ar trebui ca la final de 2022 sa mergem pe fir nou de la Simeria la Gurasada.


Ovii Stîngaciu

#8877
https://www.facebook.com/107653294812459/posts/243390414572079/
Cât de curând vor urma și poze pe forum :). Sunt vreo 198 de poze . Va dura ceva timp sa le pun pe toate , deci este timp :) . Poate de Moș Crăciun le voi pune , vedem :)
Vizită pe șantierul Brașov-Sighișoara , reportaj FOTO realizat de Ovidiu Stîngaciu. Sunt de acord ca pozele mele să fie preluate de site-urile de știri , inclusiv să apară la televizor dar sa fie menționat numele autorului care a realizat aceste poze.
Am onoarea să vă prezint  pozele cu stadiul lucrărilor de pe calea ferată Brașov-Sighișoara , care au fost realizate , astăzi 11.12.2021 din trenul IR 1745!
Reportaj foto realizat de Stîngaciu Ovidiu din trenul IR1745
Stadiul lucrărilor :
- 5% loturile 1 (Brașov-Apața) și 3 (Cața-Sighișoara) Aktor , Arcada , Alstom , EC98
- 1,5% lotul 2 ( Apața - Cața ) Aktor , Arcada , Alstom / ultima actualizare 15.11.2021
La fiecare poza voi explica tot ce se întâmplă/ se va întâmpla
Pentru cei care vor să doneze pentru a susține munca mea și susținerea acestei pagini o pot face cu datele de mai jos:
Paypal : https://www.paypal.me/OviiStingaciu
Cont Raiffeisen : Stîngaciu Ovidiu - RO17RZBR0000060022526494
L.E : Descrierile la fiecare poza se vor actualiza cât de curând, stay tuned!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

qew00

Am cateva intrebari, sa ma scuzati daca s-au ma pus.
S-a estimat undeva cam ce timpi vor avea trenurile de calatori dupa ce va fi gata coridorul pe Curtici - Brasov?
Care este tinta de timp pe Brasov - Arad, Deva- Arad, Alba Iulia - Deva?

Eu sper sa se faca mers cadentat atunci cand va fi gata(chiar daca mai e mult pana acolo).

GIV

Quote from: athosga on December 05, 2021, 02:42:26 PM
Quote from: GIV on December 04, 2021, 11:14:00 PM
buna seara,

care este durata de parcurs inainte de reabilitare pe sectorul brasov curtici si care va fi durata optimista dupa finalizarea lucrarilor?

ms

Nu stiu cum va fi dupa, insa imi amintesc sigur ca inainte de reabilitare Brasov - Budapesta a fost intre 10h50min si 11h. Cu un calcul aproximativ asta a insemnat cam 6h si 15-30 minute intre Brasov si Curtici.

Incerc si o estimare dura la cum va fi: Curtici - Bv sunt momentan 472km. Tunelurile intre Sigh-Bv vor scurta distanta semnificativ, aproximativ la 450km. Momentan pe cel mai rapid sector (reabilitat) se scoate 102,5km net viteza medie, insa din cate stiu nu se circula inca cu 160 nici acolo. Calculand deci precaut cu 110km/h (pe distantele lungi fara statii, pe Bv-Sgh si Deva-Arad se poate si mai mult) ajungem la 4h 5 min net plus stationari, deci aproximativ 4h30.

s-a incercat aici un raspuns