News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Am vazut in instructie ca daca se defecta inclusiv semnalul de chemare se folosea tablita de recunoastere.




motorzbh

Semnalul de chemare nu se poate defecta ca e un simplu buton si doua fire. Cablul se poate rupe sau sa-i scadă rezistenta de izolație. Dar ai soluții întotdeauna sa dai un provizorat ca sunt doar 2 fire.

Ovii Stîngaciu

Câteva poze de astăzi , se lucrează în gara Brașov la suprastructura și la peroanele de la liniile 7-8 , stația Stupini (se demontează catenara) , la podul de la km 179 s-au pus niste apărări pentru viitoarele săpături și cofraje , se lucrează la varianta Feldioara 1 la un podeț C2.  S-ar putea sa fac din nou un reportaj pe Brașov-Sighișoara , sunt cam nehotărât deocamdată...
Gara Brașov liniile 7-8


S-au pus traversele la linia 7


Se lucrează :)





NSS


Statia Stupini fir I


Drezina Alstom


S-a început demontarea infrastructurii , respectiv a catenarei.


În zona stației Stupini








Null 


Au început să lucreze la varianta Feldioara 1


Se lucrează la un podet C2 înaintea podului peste Vulcanița



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Sâmbătă, 11.12.2021 va urma sa merg la Sighișoara sa fac reportajul foto cu lucrările de pe toate cele 3 loturi de pe Brașov-Sighișoara! Să vedem care mai e treaba pe acolo! Stay tuned! :D
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Andi

Dupa aproape doua saptamani de lucrari si circulatie la cale libera, avem in sfarsit deschis complet tronsonul Sighisoara-Blaj pe ambele fire si toate liniile din statii.  :D

motorzbh

Nu uitați sa va asigurați înainte sa treceți la trecerile la nivel.

TibiV

Blaj, trecere la nivel M300, trenul IR 1538 Cluj-Napoca București, filmare publicata pe 10 decembrie 2021.



Multumim, Trainspotting Blaj!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ionut_16

Unde se află porțiunea de cale ferată din România pe care se circulă cu 160 de kilometri pe oră
https://www.oradesibiu.ro/2021/12/11/unde-se-afla-portiunea-de-cale-ferata-din-romania-pe-care-se-circula-cu-160-de-kilometri-pe-ora/


QuoteÎn România, pe un tronson de cale ferată se poate circula cu 160 de kilometri pe oră. Sistemul European de Management al Traficului Feroviar (ERTMS) este funcţional de câteva zile pe segmentul feroviar Sighişoara – Daneş – Dumbrăveni – Mediaş, pe circa 40 km, pe ambele fire de circulaţie, scrie Ziare.com.

QuoteCalea ferată a fost modernizată pentru viteza maximă de circulaţie a trenurilor de călători de 160 km/h, inclusiv pe toate liniile din staţiile Daneş, Dumbrăveni şi Mediaş, fiind de asemenea puse în funcţie şi cele 8 treceri la nivel cu calea ferată (TN), modernizate şi dotate cu bariere automate, cu 4 cumpene.

Testările pentru punerea în funcţie a noului sistem de centralizare electronică (ERTMS) sunt în derulare, iar până la finalul anului 2021, acesta va fi funcţional pe alţi 40 de km, de la Mediaş la Blaj, pe ambele fire de circulaţie modernizate, inclusiv pe liniile din staţiile Copşa Mică, Valea Lungă şi Blaj, precum şi la cele 13 treceri la nivel cu calea ferată (TN), modernizate şi dotate cu bariere automate, cu 4 cumpene, potrivit CFR Infrastructură.

Pe tronsonul Sighişoara – Simeria (166 km) modernizat şi recepţionat pentru viteza maximă de circulaţie a trenurilor de călători de 160 km/h, respectiv 140 km/h pentru trenurile de marfă, lucrările de semnalizare sunt finalizate în proporţie de 97% de la Sighişoara la Coşlariu, respectiv 86% de la Coşlariu la Simeria, astfel, până la finalul anului, sistemul de centralizare electronică va fi funcţional pe 80 km, de la Sighişoara la Blaj, inclusiv pe toate liniile din cele 6 staţii (Daneş, Dumbrăveni, Mediaş, Copşa Mică, Valea Lungă şi Blaj), urmând ca în primul semestru al anului 2022, sistemul ERTMS să fie operaţional pe întrega distanţă de 166 km, de la Sighişoara la Simeria.

Cele mai importante construcţii noi realizate între Simeria şi Sighişoara: Podul în formă de Arc (134,6 m) peste râul Târnava Mare; Tunelul Sighişoara (401 m); Tunelul Daneş (969 m), cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989; Pasajul superior rutier peste DN 13; Pasaj superior rutier Daneş; Tunelul Turdaş (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă.

Metoda de construire a tunelului Turdaş a implicat realizarea în trepte a excavaţiei, a platformelor pentru execuţia pereţilor, grinzilor, pereţilor mulaţi, picioarelor, boltei şi turnarea betonului de umplutură, iar la final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului au rolul de a împiedica pătrunderea apelor în interior, tunelul fiind dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale, mai susțin cei de la CFR Infrastructură.

Avantajele sistemului ERTMS nivel 2 faţă de sistemele convenţionale:

– Sistemul asigură creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de siguranţă, prin utilizarea unui sistem de control continuu al vitezei;

– Creşte capacitatea liniilor feroviare cu cca. 40%, prin reducerea timpilor de urmărire a trenurilor, prin circulatia acestora pe blocul de linie automat integrat;

– Reducerea costurilor de operare şi de întreţinere;

– Se reduce semnificativ volumul de echipamente (semnale, circuite de cale, indicatoare etc.);

– Asigură interoperabilitatea reţelelor feroviare europene, trenurile circulând dintr-o ţară în alta fără ca mecanicii fie nevoiţi să cunoască sistemele de semnalizare naţionale.

Date tehnice modernizare cale ferată Sighişoara – Coşlariu – Simeria:

* 166,7 km – modernizaţi şi recepţionaţi (infrastructură, suprastructură şi lucrări civile) pentru viteza maximă de circulaţie de 160 km/h pentru trenurile de călători şi 140 km/h pentru trenurile de marfă

* 40 km – cu sistem de centralizare electronică – ERTMS – funcţional pe ambele fire modernizate, iar până la finalul anului 2021, sistemul va fi funcţional pe o distanţă de 80 km, de la Sighişoara la Blaj

* lucrări de semnalizare ERTMS Sighişoara – Coşlariu (91,5 km) – stadiul de execuţie 97%

* lucrări de semnalizare ERTMS Simeria – Coşlariu (75,2 km) şi OCC Simeria – stadiul de execuţie 86%

Detalii tehnice pentru podul în formă de arc și cele două tuneluri de pe traseul Coșlariu și Sighișoara

1. Pod în formă de arc, km 299+720 – pod de cale ferata dublă peste râul Târnava Mare

deschidere – 125 m; lungime – 134,6 m; construcție nouă înaintea tunelului Sighişoara, între gara Sighişoara şi tunelul Sighişoara

2. Tunelul Sighişoara – amplasat între staţiile CF Sighişoara şi Daneş, subtraversează DN 13 la adâncimi cuprinse între 5-14 m. Tunelul are trei părţi distincte, particularizate prin metoda de execuţie: tunel artificial (intrare Sighişoara), cu lungimea de 20 m (km 299+910 – 299+930); tunel natural, cu lungimea de 325 m (km 299+930 – 300+255); tunel artificial (intrare Daneş), cu lungimea de 56 m (km 300+255 – 300+311).

3. Tunelul Daneş – amplasat între km 301+543 si km 302+512. Tunelul este construit printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parţi distincte, particularizate prin metodele de execuţie: tunel artificial (intrare Sighişoara), cu lungimea de 20 m, între km 301+543 – 301+563; tunel natural, cu lungimea de 862 m, între km 301+563 – 302+425; tunel artificial (intrare Daneş), cu lungimea de 87 m, între km 302+425 – 302+512

alinuttt

Of, of... Singurul loc din România în care trenurile circulă cu viteză maximă de 160 km/h în regim comercial e București Băneasa-Fetești. :)

Pe Sighișoara-Blaj(nu Mediaș) se circulă cu 140 de kilometri la oră.

cristi5

120 mai exact, restrictia va fi ridicata in 21 decembrie si se revine la 140.

AlexxC

Aloo tovarasi!! Avem 2 trenuri pe zi intre Sighisoara si Simeria.
Cu ce ma ajuta deplasarea cu 140kmph daca ajung la destinatie cu 5 ore prea devreme sau prea tarziu?
Scriem doar de dragul de a scrie...

motorzbh

Deocamdată cu nimic. In clipa când tot coridorul Brașov Arad va fi gata vor fi mai multe trenuri si atunci viteza va conta. Acum nu are rost sa aglomeram linia si sa avem sute de ore de întârziere. Se circul practic pe un fir pe jumate din coridor.

frunzaverde

Adica prin 2035 cel devreme... Cand efectiv nu va mai conta viteza de deplasare, pentru ca nimanui nu-i va mai pasa.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

motorzbh

Vorbim de 140 nu 160. 140 va fi gata înainte de 2025. Tunelurile de la Apata Cata probabil vor fi inca 2-3 ani dar sunt 30 de km.

frunzaverde

Crezi ca termina in 3 ani? Cand le-a luat doi ani sa scurme un peron si sa schimbe un singur fir, plat, pe cativa kilometri?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!