Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Earthchild


alin_simeriaveche

mergand ieri de la Simeria Veche cu trenul spre Ogra, am vazut de la Turdas ca s-a lucrat la drumul tehnologic si s-a decopertat devierea noului traseu atat dupa Turdas cat si dupa halta Pricaz. Nu inteleg de ce spre Simeria inca nimic.

alecu26

nu se poate inchide linia intre Orastie si Simeria. Ce vezi tu acolo...probabil sunt lucrari pe o zona unde va fi traseu nou. S-a publicat pe aici la un moment dat o harta cu o varianta complet nou practic intre Pricaz si Turdas...incluzând chiar un tunel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

Da...am inteles alecu, nu se poate si stiu acea harta stiu de acele devieri de traseu dar ca si in cazul celorlalte loturi de ce nu s-a inceput lucru macar pe un fir sau pregatirea terenului

alecu26

pentru ca intre Orastie si Simeria e un caz unic...aproape in tara...de linie dubla fara sa poti organiza intersectarea de trenuri.

Circulatia cu restrictie la 30 sau mai jos km pe ora...pe 17 km (cred) pe o singura linie scade inacceptabil de mult capacitatea de trafic pe acel tronson.

Banuiesc ca se tot cauta soluti....asta de vreun an deja.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

aha, mersi alecu. nu de alta dar sunt mai aproape de casa si doresc sa pozez si eu ceva :D

alecu26

pai baga mare de la Vintu pana la Simeria Veche.

Si tine un ochi pe zona Ogra.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

de obicei merg cu micobuzul, e mai ieftin si mai rapid...foarte rar merg cu trenul. de exemplu acum a fost o decizie imprevizibila.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

da. Porr a castigat in fata la toate instantele romane, dar CFR tot nu vrea sa plateasca.

Cam greu cu autoritatile astea romane care se cred deasupra legii si deasupra contractelor.

Acolo inclusiv doamna Boagiu (tot respectul pentru ea) isi incorda muschii ca constructorul nu lucreaza, ignorând lipsurile din documentatia si obligatiile CFR.

poate odata si odata CFR se va destepta sa faca design&build.

cam naspa asta cu domnia legii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Tare oricum. Prima oara HILL desemnat castigator, AREX contesta la CNSC si castiga, ulterior CFR da castigator AREX, HILL contesta si castiga la CNSC. Aparent se bat cap in cap. Dupa ultima decizie a CNSC, inclin sa cred ca HILL va fi desemnat castigator. O sa citesc si decizia in zilele astea, sa vad care e cuiul lui Pepelea. :)

Update. Dupa cum banuiam, e problema pretului nejustificat de mic al consortiului condus de AREX. Hill in contestatia depusa si acceptata azi de CNSC contesta in principiu acest pret, pe baza urmatoarelor argumente :
- nu a prevazut anumite cheltuieli obligatorii conform legii si documentatiei de atribuire (taxe, contributii sociale, etc)
- a prevazut anumite costuri sub pragul mimim stabilit de lege (diurna de 8 lei pe zi, fata de min 13 lei zi)
- nua prevazut costuri pentru toti expertii prevazuti in proiect

postscriptum

Poze de vineri
















athosga

Hmm. Treaba se cam apropie de final. :)

Stie cineva cum stau cu semnalizarea pe tronsonul granita-km 614?

alecu26

apropo de faza cu Porr, sa vedem ce declara doamna Boagiu in 2011. Din pacate, aceasta atitudine fata de constructori da rezultate in teren, dar costa mult prea mult. A se vedea si cazul Colas. Cred ca o abordare constructiva, gen hai sa vedem fiecare unde am gresit si cum ne ajutam ar fi mai eficienta. CNADNR avea aceasta abordare prin anii 90-2000. CFR de abia acum invata si incearca sa scape de abordarile comunistoide ale managementului de contract, unde constructorul trebuie sa faca totul, e vinovat de totul.


Întrebat care au fost motivele invocate de Porr pentru întârzieri, ministrul a răspuns că nu este interesat de motivele constructorului. "Pe noi nu ne interesează motivele lor, ne interesează motivele noastre şi urmează ca autoritatea de management să aplice penalităţile", a arătat Boagiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).