Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.


cristi5

foarte bun si contractul, merci! Pui pe un wetransfer? Aici sau la mine pe mail, cum crezi.

Alta intrebare: inteleg ca pt bariere se instaleaza multe numaratoare de osii, mai ales in zone cu cale libera

Dar nu prea am auzit numaratoare de osii pt bariera folosite in combinatie cu BLA. Exista asa ceva? Merci!

motorzbh

Da, lasa-ma sa-l curat pe al meu si încerc sa ți-l trimit. Sunt vreo 2 Gb...
CFR-ul este adeptul circuitelor de cale deoarece poți sesiza ruperea liniei de cale ferata. Si cum la noi se rupe o linie zilnic ... e cam greu sa-i convingi pe directori sa schimbe cu numărătoare de osii.  Ele sunt folosite in general la poduri, tunele sau granițe sa vezi daca nu ai pierdut un vagon sau unde ai distante foarte mari si nu vrei sau nu poți sa pui circuite de cale  ( ca nu poți fizic sa faci un circuit de cale mai mare de 2-3 km din cauza rezistentei șinei) .
Dar daca vrei poți sa pui numărătoare oriunde in stație, pe bloc, alte tari au asa ceva. Este o decizie sa zicem administrativa mai mult. ele au aceeași funcție. Noi le folosim alții nu. cred ca majoritatea au numărătoare.

Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Sorinus

Sper ca se fac peroane suficiente la Stupini, pare o statie cu trafic nu gluma.

alinuttt


Ionut

Alai mare. Asteptam niste vesti bune... daca avem...
Gen, uite avansu nu e avansu, uite TBMu nu e TBMu.

District EA

Bârzava - Conop - 2 noiembrie 2021


Conop - Milova - 2 noiembrie 2021


Milova - Radna - 2 noiembrie 2021


Radna - Păuliș - 2 noiembrie 2021


Păuliș - Ghioroc - 2 noiembrie 2021

Cuneo

Plouă, plouă, plouă, vreme de beție.









Pietonala improvizată














alinuttt

Tocmai ce am pornit din Brașov spre casă(Mureș) de pe prima vizita oficială API pe tronsonul Sighișoara-Brașov. Împreună cu oc7avian și Ovii Stîngaciu am hotărât să batem la pas variantele noi de traseu de pe acest proiect impresionant.

A fost o zi tare făină pe care o pot rezuma în câteva cifre: 20 de kilometri făcuți la pas și vreo 10 ore petrecute pe șantier :)

Las câteva poze de încălzire. E de bine, pare că Aktor s-a reinventat. De restul fotografiilor pe care le-am făcut împreună cu Ovi și informațiile de pe șantier încerc să mă ocup mâine, iar Oc7avian ne va onora cu filmări din dronă.













florin74


alinuttt

Vizită oficială API pe tronsonul de cale ferată Sighișoara-Brașov

Începem prin a mulțumi beneficiarului CFR SA cât și constructorilor pentru accesul oferit pe șantier și pentru faptul că ne-au fost alături pe întreg tronsonul.
Este cel mai impresionant proiect de infrastructură din Romania din ultimii 30 de ani: Doua tuneluri cu galerii duble de câte 5, respectiv 7 kilometri pe lotul Apața-Cața, alte patru tuneluri cu lungimi mai mici(Mureni, Archita 1, Archita 2, Beia) pe lotul Sighișoara-Cața, un viaduct de 1700 de metri liniari la Maierus pe lotul Apața-Brașov.

Loturile sunt împărțite în felul urmator: Pe Sighișoara-Cața Aracada are porțiunea de la Sighișoara la Archita, iar Aktor are porțiunea de la Archita la Cața. Pe lotul Cața-Apața cele două tuneluri sunt la Aktor, iar portiunea Ormenis-Apața, respectiv porțiunea dintre tuneluri(zona Racoș) va fi la Arcada. Pe Apața-Brașov va fi de la Apața la Măieruș Aktor, iar de la Măieruș la Brașov Euroconstruct. Pe toate cele trei loturi, de electrificare și semnalizare se va ocupa Alstom.

Pe tronsonul de la Sighișoara la Cața s-a progresat foarte mult, acolo sunt cele mai multe lucrări în teren la ora actuală. Cei de la Arcada vor să deschidă firul nou de la Sighișoara la Albesti în iunie 2022, cei de la Aktor au spus că din 42.000 de metri de coloane forate(cate au de forat in total), au forat 32.000 pe Archita-Cața. În cursul anului următor vor începe munca și la cele doua tuneluri Archita(nu sunt lungi, unul are in jur de 100 de metri, celălalt în jur de 400). Mai e de reabilitat actualul tunel de la Beia, acolo Aktor va face o expertiză să vadă ce trebuie făcut. Tunelul celor de la Arcada(Mureni) e puțin mai lung, dar nu cred că trebuie să ne facem probleme, Arcada a dovedit în repetate rânduri că duc la bun sfârșit cu succes proiectele lor.

De pe lotul din mijloc avem cea mai mare veste, s-a semnat contractul pentru cele 4 TBMuri care vor săpa tunelurile Ormeniș și Homorod. Colțarele pentru tuneluri vor fi fabricate la Rupea, înțeleg că în scurt timp componentele necesare ajung cu vaporul în România.
TBM-urile vor avea o viteză de 15 metri/zi, din momentul în care vor ajunge va dura circa o lună montarea lor. Deci avem premise optimiste și aici.

Pe Apața-Brașov se apropie de final reproiectarea de la Măieruș, unde avem viaductul de 1700 de metri. O problemă ar fi cu solul în zona localității Apața, e mlăștinos. Au făcut studii geo, vom vedea ce va fi.

Merci @cristi5 pentru ajutorul cu harta.
Să ne bucuram de poze! :)

Prima oprire, stația Sighișoara. Clădirea și primul peron au fost reabilitate în urmă cu mai mulți ani în cadrul altui proiect. Se reabilitează liniile și restul peroanelor. :) 





Aici au săpat pentru tunelul pietonal. 





În depărtare, spre Albești, se văd utilaje în acțiune 


Viitoarele materiale necesare pentru electrificare. 



Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt







Detalii fundatie peronm











Cei de la Arcada spuneau ca pentru portiunea de la Sighisoara la Archita s-au aprovizionat cu toate prefabricatele necesare.


Viitorul tunel pietonal



Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Urmatoarea oprire este la varianta de viteza de la Vanatori. Aici veti remarca linia de cale ferata care se desprinde din M300 spre Odorhei.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/46.238/24.949/0






























Powered by API/PUM imgur uploader