Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Multumim @alinuttt si @Adisan!

@motorzbh inteleg ca Astaldi a gasit mai multe tipuri de sol si asta a incetinit procesul. Mai au vreo 180m, in 9 luni se naste :)

Eu zic sa aprindem o lumanare la muntele Atos sa fie roca din aia stabila la Aktor, poate-poate ei reusesc mai multi metri pe luna la tunelul mare

Ovii Stîngaciu

Mulțumim @alinuttt pentru poze și lui @Adisan pentru filmările cu drona!! Foarte interesanta reportajul foto !
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

dan tm

Felicitări pentru efort:

am   intrebari colaterale constructiei căii, sper că nu deranjez

in primul rînd ce se va întîmpla cu pilonul podului pe care sînt marcate cotele apelor la inundații?mie mi se pare ceva foarte interesant. Pe clădirea nouă a garii Dej Călători am mai vazut o plăcuță de acest fel.
ce se va întîmpla cu clădirile din gara Bănița după abandonarea traseului? sînt clădiri mari, care ar putea primi o folosință
___________
polată aici înseamnă zid e de sprijin între două tunele apropiate? sau va fi acoperita linia de un acoperis sprijinit pe zid pe o parte și pe piloni pe cealaltă parte ca pe Valea Jiului?

alinuttt

La primele întrebări nu știu să îți răspund din păcate, dar referitor la polată, da, calea ferată va fi acoperită precum vedem pe Defileul Jiului.

Andi

Mi se pare diferenta mica de nivel intre noul si vechiul traseu la Branisca, cum vor trece peste traseul nou?

vancouver

Doar a explicat alinuttt: cu un podet temporar. Evident podetul o sa fie scund (cat poate sa treaca un om pe sub el), dar suficient sa se construiasca calea ferata pe sub el. Utilajele feroviare nu vor putea trece dintr-o parte in alta a podetului si poate nici macar basculantele. Dar ce conteaza, important e ca se poate lucra si finaliza. Doar catenara nu o sa o poata face inainte de a darama podetul temporar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Intersectia celor 2 trasee la Branisca este la km proiectat 493+700 . Vizibila in acest plan de situatie
http://cfr.ro/files/ProiectArhiva/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/INTERVAL%20MINTIA%20ILIA/PLAN%20SITUATIE%20(3).pdf



Aici avem profil transversal valabil inte 493+675 si 493+745
http://cfr.ro/files/ProiectArhiva/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/INTERVAL%20MINTIA%20ILIA/PROFILE%20TRANSV%20316.pdf

Cota CF existent este la 184,43m (cu galben terasamentele existente), cota maxima proiect este 183,0. Deci cam 1,4m diferenta. Interesant ca terasamentul existent e mai sus decat proiectat, cam peste tot era invers. Trebuie sa luam in considerare ca are si podetul ala o inaltime. Vedem cati cm raman deasupra firului nou :). Poate nici nu va fi montat firul nou, doar ridicat terasamentul.



Powered by API/PUM imgur uploader

motorzbh

Sper ca v-au placut soluțiile complicate ca pe viitor se va face doar RK si nici o modificare de traseu. Noul target dupa PNrr este 100 km/h ptr marfa.

razvan96

Asta cu rk-ul fara corecturi de traseu "din viitor" sună a răzbunare din aia urâtă :lol:. Ne-ati criticat ca mutam linia 3 metri mai la dreapta pe cateva zeci de kilometri si ca facem variante scumpe de traseu fix pe acolo unde nu merge nimeni? Lasă ca va arătăm cum funcționează extrema cealaltă :lol:. Bine, pe noi nu ne deranjează, suntem obișnuiți, că mai extremă ca in 1998-2020 când nu făceam aproape nimic si lăsam totul să se strice e greu sa ne imaginăm.

alinuttt

Nu știu zău cât de aproape e viitorul ăla, că momentan sunt aproape reabilitarea Arad-Caransebeș și reabilitarea+electrificarea Cluj-Napoca-Episcopia Bihor. Și știm că acolo nu va fi un simplu RK, ci din nou reconstrucție. Și cred că deja e suficient să avem un orizont de timp pentru următorii 10 ani, având în vedere că în paralel avem reconstrucția Brașov-Sighișoara.

paulmare

alinuttt super reportaj - multumim de poze si explicatii

motorzbh

Nu s-a semnat reabilitarea rad Caransebbes. Si este fidic Galben adica fara proiect per se. Oricând se poate da o clarificare ... din lipsa de finanțare.

alinuttt

Arad-Caransebeș și Cluj Napoca-Episcopia Bihor au finanțare prin PNRR, nu se pune problema lipsei de finanțare.

motorzbh

Pentru 100 km/h la marfa. Nu si 160 km/h la călători.

alinuttt

Ba da, va fi 160 km/h pentru călători pe majoritatea traseului. Deci tot acolo suntem.