Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alinuttt

Ne-am obișnuit cu urcatul:)


Pe aici va trece trenul, ne uităm spre Curtici:)











Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt


alinuttt












A fost nevoie de trei pompe pentru ca betonul să ajungă până sus






Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Next stop: portalul estic al tunelului Bătuța. Au ajuns cu excavația la 400 de metri liniari ieri cand am facut pozele. Înaintează cu circa 20 de metri/luna, lungimea totală de excavat fiind de 586 de metri liniari la care adăugăm câte 10, respectiv 7 metri de tunel artificial. În 19 mai cand am fost data trecută erau parcurși 319 metri liniari, ca să vă faceți o idee despre progres.















Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt


alinuttt

Detalii 


Pasii tehnologici vazuti in imagini




















Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt


alinuttt




Doua refugii in doua stadii diferite








A fost turnata recent



Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Am iesit din tunel, un utilaj intra dupa noi


In spatele meu am tunelul, in fata este versantul cu probleme birocratice. Este in curs de revizuire acordul de mediu, urmand ca dupa revizuire sa fie scoaterea din circuitul forestier.

Va fi mult de munca aici, la ora asta de acest versant va depinde deschiderea circualtiei pe un fir pe varianta noua de traseu de la Batuta. Speram ca la final de 2023 sa se circule pe aici.



Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Ajungem la ultima oprire din vizita. Ce vedem in poze este viitorul pod peste Mures de la Barzava. Mai e in lucru o singura pila care va fi decofrata curand, urmand ca in cateva saptamani dupa ce se termina lansarea podului de la Nicolae Balcescu sa fie lansat si acest pod.





















Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt













Powered by API/PUM imgur uploader

Și cam asta a fost. Vă mulțumesc pentru răbdare, mulțumim încă o dată atât beneficiarului CFR SA, cât și antreprenorilor pentru modul în care am fost primiți pe șantier!

Daca doriti sa vedeti fotografiile la o calitate mai inalta, puteti aici: https://www.flickr.com/photos/153981373@N08/

Sperăm ca în cel mai scurt timp posibil să fie rezolvate problemele birocratice pe care le-am menționat. Vă doresc să aveți un sfârșit de săptămână cât mai plăcut! :)

motorzbh

20 m pe luna? Da-l forează cu lingurița? Evadează din Colditz? Acum înțeleg de ce vor sa facă recepție parțială.