Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

District EA


Cuneo

Gara Radna. Pentru că pasarela pietonală nu e gata, s-a improvizat o trecere la capătul peronului, care este la vreo 200 metri de caseria de bilete. Unii călători fac ocolul dus întors, alții sar peste plasa de protecție și escaladează peronul înalt.

















Se încarcă pentru transport șinele vechi







Cablaje subterane





Noi suntem români...










bgd77

Am fost astazi sa vizitez lucrarile la CF M300 din Brasov.

Incepem cu gara:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Privim spre Sighisoara:
(GPS)


Detalii de la podul peste 13 Decembrie:
(GPS)


15 km/h:
(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

bgd77

Continuam spre Sighisoara:
(GPS)


Tot 15 km/h:
(GPS)


Inapoi spre gara, de pe partea cealalta a liniei:
(GPS)


Limita 30 km/h si incep sa se vada lucrarile:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Cateva detalii:
(GPS)


(GPS)


Multa piatra, parca e un munte, o sa fie destul de greu pentru oamenii obisnuiti sa treaca calea ferata, mai ales ca multi sunt de varsta a 3-a:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

bgd77


bgd77

Spre Sighisoara. E un depozit de materiale in zona unde se desprinde CF-ul spre Sibiu/Zarnesti
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

bgd77

De sub Pasajul Independentei spre Sighisoara:
(GPS)


Aici spre Brasov, se vede pasajul
(GPS)


Spre Sighisoara:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Oare care o fi rolul acestei constructii peste catenara?
(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

bgd77

Continuam spre Sighisoara, se mai lucreaza intr-un punct
(GPS)


VS
(GPS)


Vine un tren
(GPS)




Spre Brasov:
(GPS)


(GPS)


CF in departare, unde se termina campul:
(GPS)


Lucrari la CF, in mijlocul campului:
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Atat

cristi5

multumim de poze!

Evident celor care vor sa traverseze trebuiau sa le faca o subtraversare... Arata ca un zid acum...

bgd77

Exista o singura subtraversare, deja existenta, cea de aici:

Quote from: bgd77 on September 19, 2021, 04:54:51 PM
(GPS)


Oamenii traverseaza peste tot, cam la fiecare 50 sau 100 de metri e o potecuta care duce din drum/parcare spre linii.

cristi5

Pai asta zic, cu ocazia reconstructiei mai puteau face 2-3 subtraversari. Cunosc zona, blocuri in ambele parti, CF era destul de jos, se trecea ca prin piata.

nenea_hartia

#8396
^ Mulțumesc tuturor pentru poze! Dacă nici în orașele mari nu ne duce capul să proiectăm subtraversări înseamnă că am terminat facultatea la fără-frecvență, și chiar și acolo cu șpagă. :bash:
Mă uitam și la pozele puse de @Cuneo, cu cele două rânduri de stâlpi metalici pe peron. Nici un copil de 5 ani n-ar fi proiectat o așa prostie. Iar lucrările sunt executate la fel de infect ca și proiectul.

Acum foarte mulți ani, când ,,Cațavencu" încă mai era acea revistă formidabilă, aveau acolo o expresie: ,,Muriți, bă!".


AndreiB

Si pe langa mai multe subtraversari, trebuie gard continuu in toata zona urbana care sa faca traversarea la nivel imposibila.

dan tm

Cu prilejul acestor lucrări nu trebuiau făcute traversari pentru pietoni si chiar pentru masini?

Vă amintiți scandalul de la Arad?

cîtă vreme a stat podul nerefacut, primăria a capacitat cumva cefereul să aprobe niste strapungeri în terasament.Acum au chiar și traseu de tramvai pe acolo.

Nu ma pricep la peroane, dar cred că sistemul cu un singur pilon de susținere a copertinei în centrul peronului avea rolul de a facilita rapid accesul calatorilor(afluire si defluire) pe lîngă garniturile de tren.

Acuma ei au pus exact în calea călătorilor pe lîngă trenuri.

poate că s-au schimbat principiile și au toate avizele.

Mă gîndesc cum o fi în caz de calamitate sau de urgente e cam greu de circulat pe acolo.

Dar na, acuma nu mai circulă nimeni cu bagaje, nu mai e mesagerie, nu mai merg soldații cu valizele. :lol: