Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.


vancouver

Frumos, multumim District EA.

Se pare ca se va circula deocamdata in acelasi regim ca si pe Radna-Ghioroc-km614, adica cu 120 pentru trenurile IR si probabil 80 pentru R si marfare:



La finalul lucrarilor aici (prin Milova si mai departe spre Radna) va fi 160.
Continuand de la Milova spre Radna, inainte de cap X radna avem o limitare la 100 (care presupun ca ramane si dupa finalizarea lucrarilor) si - din cate stiu - curba de la iesire din Radna spre Paulis va fi permanenta cu 80.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Vlad94

Am găsit acest filmuleț din iulie 2021 dintre Mintia  și Arad. Nu cred că a mai fost postat.

District EA

#8358
Quote from: vancouver on August 30, 2021, 01:03:17 AM
La finalul lucrarilor aici (prin Milova si mai departe spre Radna) va fi 160.
Continuand de la Milova spre Radna, inainte de cap X radna avem o limitare la 100 (care presupun ca ramane si dupa finalizarea lucrarilor) si - din cate stiu - curba de la iesire din Radna spre Paulis va fi permanenta cu 80.

Din memoriul tehnic




Powered by API/PUM imgur uploader


vancouver

Aha, ok. Deci Radna cu 100, inclusiv curbele inainte de statie si dupa statie in ambele directii. De altfel se vede deja semnalizata aceasta limitare in filmulet, la min. 0:16 (in filmarea Radna-Milova).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Da, ca altfel trebuia demolata jumatate de Radna

@vancouver gasesti proiectarea "detaliata" (in sensul ca nu tocmai) aici

http://cfr.ro/files/ProiectArhiva/



Cetatean


Andi

Interesant acel semnal la iesirea din Radna spre Paulis (XAF), exista diagonala dupa curba care practic are semnal propriu si nu e acoperit de semnalele de iesire din statia Radna. Nu cred ca am mai vazut prin alte zone unde s-a facut reconstructie.

District EA

#8365
Radna - Păuliș - 31 august 2021

District EA

^^
Pentru liniile 4 și 5 "semnalele de parcurs" sunt aproximativ la capătul peroanelor, iar pentru linia 3 directă semnalul de parcurs e la vreo 200 m spre Păuliș. Din câte am observat la linia 5 e denumit XV (cinci roman) linie directă spre Timișoara, la linia 4 e X4, la linia 3 e XIII, iar XAF e semnal ieșire direcția Arad.

TibiV

Multumim pentru filmari!
:cheers:
O singura rugaminte: nu mai pune doar filmarea, pune si descrierea ei (de exemplu: Radna - Paulis 31 august 2021).
Altfel, in decembrie va fi foarte greu sa gasesc filmarea ta din august...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ioandorin


ioandorin