Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Exista loc suficient pentru o reconfigurare cu niste curbe mai largi GdN-Baneasa fara a afecta Revizia de Vagoane, daca se demoleaza baracile dintre linii. Daca s-ar micsora curba liniei dinspre triaj si mutat podul ar fi inca si mai mult loc; alternativ, demolate 1-2 linii din revizie, cele din aer liber si cateva baraci.

Curba de 160 nu se va scoate, dar macar de 100 s-ar putea inghesui cu ceva lucrari, cu tot cu dublare. A fost loc de dublare pe curba veche, care era de 50, la reconstructie au indulcit curba pentru 70 folosind spatiul lasat pentru dublare.

Ah si probabil va trebui demolata pasarela pietonala de la Carpati.


Ovii Stîngaciu

#8011
Vizită pe șantierul Brașov-Sighișoara
Seara bună la toți ! Am onoarea să vă prezint pentru prima dată poze cu stadiul lucrărilor de pe calea ferată Brașov-Sighișoara , care au fost realizate astăzi 3.07.2021 din trenul IR 1745! S-a împlinit un an de când au început lucrările pe lotul 1 Brașov-Apața!
Stadiul lucrărilor :
- 2,2% loturile 1 (Brașov-Apața) și 3 (Cața-Sighișoara) Aktor , Arcada , Alstom , EC98
- 1,1% lotul 2 ( Apața - Cața ) Aktor , Arcada , Alstom
La fiecare poza voi explica tot ce se întâmplă/ se va întâmpla
Pentru început las cateva poze de încălzire  :) ;)















miau la sighisoara :)



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Europiu

La progresul ăsta anual cred că nici Ovii nu îi apucă recepția
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ovii Stîngaciu

Lotul 1
Interval Brașov - Bod (km 169.9 - 183.0)
Gara Brașov
Aici nu prea au lucrat la peroane ..


Au demontat linia , traversele și prisma de balast de pe M200


Aici este noua cale ferată de câteva sute de metri.
Este temporară pentru circulația de pe M200 (inflexiune)


Aici se termina inflexiunea cu M200!


Deocamdată au pus rigolele de tip 2 la ieșire din Brașov!


Mergem către Stupini hm.


Au pus geotextila 








De câteva zile au început să pună prisma de piatră înainte de stația Stupini


În zona asta va fi schimbator de cale (diagonale)


Intrare în stația  Stupini











Au demolat podul de firul 2! (km 179+087)


A mai rămas prisma de piatră





Întrare în stația Bod hm,


Aici Alstom păstrează elementele vechi de la LC(linia de contact)





Aici Alstom a depozitat stâlpii noi de catenară (OCS3), peste câteva luni ar trebui montați !









Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Lotul 1
Interval Bod - Apața (km 183.0 - km 207.7)
Aici încă nu au început lucrările la prima variantă (Feldioara 1)


nimic... în departare se vede un utilaj...


Prefabricate pentru un podeț


Podul peste cf de la Feldioara (relocare DN13E)





Podul de pe varianta nouă de la km 192+526


peste pârâul Crizbav


Halta Rotbav , de aici până la intrare în Apața nu au facut nimic! La varianta de la Măieruș înca nu au început!


Cam pe aici s-ar termina varianta de la Măieruș 


Au început să decoperteze pentru varianta de la Apața (stația va fi mutată cu
1 km spre Feldioara.)





De aici vom merge pe firul 2 ,veți vedea de ce


Aici se termină lotul 1.


Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Lotul 2
Interval Apața - Cața ( km 207,7 - km 253)
Au scos firul 1 de la ieșire din Apața








Se lucrează


Acolo sunt grinzi casetate pentru viaduct


De aici se termină firul demontat 


Aici e un progres foarte mic! În octombrie 2020 au început lucrările


Aici este ceva organizare de șantier marca Aktor


Oare vor face aici un pod peste cf?


Drezine electrificare Alstom 


Dați zoom voi aici :)


În zona asta va fi clădirea noi stații de la Cața (va fi mutată spre Racoș cu 1 km pentru varianta de optimizare de la Cața)
Aici este capătul lotului 2. Urmează lotul 3


Drum acces gară 



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

#8016
Lotul 3 (aici treburile devin mai serioase )  :p
Interval Cața - Beia ( km 253 - km 263)
Cața


Prefabricate





Aici este varianta de optimizare Cața


Relocare DJ

















Beia



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

#8017
Lotul 3
Interval Beia - Sighișoara ( km 263,7 - km 298,5)
Se foreaza ceva :)





Multe utilaje în zona aia :) 





Se lucrează intensiv 





Început varianta Vânători











Oare ce se forează acolo?








Podeț casetat


Stația  Vânători


Au scos o parte din firul 2 până la Sighișoara. Mai sunt traversele și prisma de balast


Intrare stația Albești Târnava








Podurile de la ieșire din Albești Târnava spre Sighișoara




Mai este stația Sighișoara de pus .

Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Lotul 3
Gara Sighișoara
Înainte de Sighișoara





Intrare gara Sighișoara





Au scos liniile 1 și 2





Limita dintre lotul 3 și reabilitarea caii ferate Sighișoara - Simeria.



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

RaduG

FB Cătălin Drulă

QuoteLUCRĂRI SPECTACULOASE PE CALEA FERATĂ ÎN VALEA MUREȘULUI (ÎNTRE ARAD ȘI SIMERIA)
După ce am anunțat, săptămâna aceasta, recordul de investiții cu bani de la UE, am vrut să văd cu ochii mei stadiul modernizării căii ferate.
Proiectele în desfășurare de la km 614 la Simeria au ca finalitate ridicarea vitezei maxime de circulație la 160 de km/h.
Investiția este una majoră, de 9,5 miliarde de lei, și presupune - printre altele:
✔️ modernizarea clădirilor gărilor, pentru beneficiul călătorilor și personalului feroviar;
✔️ terasamente, consolidări;
✔️ lucrări de artă (61 de poduri, 107 podețe, 19 pasaje, 3 tuneluri);
✔️ lucrări de electrificare, de semnalizare, pentru implementarea European Rail Traffic Management System (ERTMS).
































Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

VIDEO  Tunelul de la Bata începe să prindă contur. Este considerat cel mai spectaculos proiect feroviar din istoria recentă a României

Cel mai spectaculos proiect feroviar din istoria recentă a României prinde contur în vestul țării. Săpat în stâncă, tunelul din localitatea Bata, județul Arad, va scurta legătura între Bârzava și Săvârșin pe un traseu de 600 de metri. E o misiune complicată, recunosc constructorii, care lucrează 6 zile din 7 pentru ca pe-acolo, peste mai puțin de 2 ani, să se poată călători cu trenul.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/tunelul-de-la-bata-incepe-sa-prinda-contur-este-considerat-cel-mai-spectaculos-proiect-feroviar-din-istoria-recenta-a-romaniei-1585785

subway

E foarte bine ca a mers ministrul la aceasta lucrare deosebita de tunel dar nici nu trebuie sa ne umflam prea mult in pene precum curcanul. Noua Metoda Austriaca (NATM=New Austrian Tunnelling Method) nu mai e de mult asa o noutate, acolo interesanta e metoda de avans la protectia umbrelei de marciavante (care si ea are de acum ceva ani buni de experienta pe plan mondial)...
E oricum un pas mare inainte fata de primele noastre tunele carpatice construite cu Vechea Metoda Austriaca la care trebuia sa consumi paduri intregi de sprijiniri lemnoase montate manual sau mai apoi fata de scuturile semi-mecanizate fabricate la 23August.
Asteptam sa vedem si TBMuri (daca mai apucam!)  :)
P.S.
La aktori de ce nu s-a dus? Nu dadea bine la presa???...sau nu avea ranga la el?
:) :) :)
Glumim, glumim dar acolo purceaua pare a fi decedat prematur in cotetz!  8)

Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

motorzbh

Foarte buna filmarea. Cu ce filmezi si cu ce prelucrezi filmele ca sa le pe pui pe ytb?

Ovii Stîngaciu

^
este filmarea cuiva si mi-a spus sa o pun eu pe forum. dar voi face si eu un backview pe M200 cand voi putea
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!