Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

motorzbh

Da planul este sa punem ETCS L2 pe Predeal Constanta. Vom pune CE-uri si Blai peste tot. Sunt pe Fetesti Constanta si Ploiesti Vest plus pilotul. Fiind o reabilitare doar a semnalizarii ar trebui sa mearga repede, dupa ce stam 3 ani prin tribunale.
ETCS L1 este un INDUSI mai evoluat, adica interfata este la semnal, daca semnalul este pe verde se transmite o telegrama prin baliza la tren, daca e rosu se transmite alta telegrama. Teoretic trebuia sa punem un cablu intre firele caii peste tot ca sa ni se adapteze informatia in timp real. Din motive evidente nu l-am pus asa ca e doar un INDUSI mai scump. Plus ca nu am pus GSM-R asa ca interoperabilitatea nu a fost atinsa.

Cetatean

:)) nu poti sa nu razi. Electrificarea cam in anii aia s-a facut nu? 1:20-1:30 trebuie sa se poata si sa fie o tinta pe Deva Arad. Nu stiu cate limitari la 100 sau 120 sunt pe traseu ca in cazul Deva sau Deva- Mintia.
Ar fi rusinos sa nu bage 3-5 trenuri pe zi care sa rupa linia Arad-Deva-Simeria-Alba-Sighisoara. Altfle linia o sa ramana doar pentru marfa sau cu un tren turistic ca la Oravita.

Legat de economia de timp, da, sustin orice economie de timp de 3-5 min. la 100 de km. Cred ca e necesar sa se cumpere IERI niste rame usoare,moderne,comode,antivandalism (paza si supraveghere) care sa invite oamenii inapoi pe calea ferata.
Cel putin pe coridor si in viitor cu legatura spre Timisoara, daca nu o  sa fie 10 trenuri pe zi de la personal la IR de la Sighisoara/Brasov pana la Timisoara, s-a investit degeaba.

cristi5

Ziua 15, 206 metri

Sursa: Linkedin Simone Bergamelli (project manager pt poduri)

Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

@dojaalex gasesti limitele de viteza si descrierea rationamentului de proiectare in memoriul tehnic de terasamente al fiecarui lot.

http://www.cfr.ro/files/ProiectArhiva/

in principiu viteza proiectata pe Curtici-Simeria e 160 afara de statiile Curtici, Arad, Simeria si intervalele Radna-Paulis si Mintia-Deva.

Raza minima de curbura calculata in proiect pt 160 este 1500m. Daca te uiti in profilele longitudinale vezi ca aproape toate curbele au raza 1500.

pasadia

@vancouver chiar și cu A13 gata, intre Brașov (de fapt Ghimbav) și Arad (OMV Arad, cel de langa nodul Arad Sud) vor fi vreo 430km. Mai pun timpii pierduți pentru a ajunge din centru Brașovului și din centru Aradului până pe autostrada și tot îmi dă 4 ore un drum pe rutier intre Brașov și Arad (mă rog, dacă merg cu 180km/h și nu opresc nicăieri poate reușesc și 2:30, dar totuși.

tirurile? Liniștit 5 ore intre Continental Brașov și Leoni Arad. A, mai intervine și pauza...

Așa că sincer sa fiu 4 ore în condiții comode pe feroviar îmi par perfecte. Și o să mă gândesc în timpul ăla cum naiba de gara Brașov nu e centrala.


bacovia

Vai, AKTOR sa dea spaga? hahaha

Iar CAB da sentinte tot mai... ciudate

bacovia

Oricum, s-au zgarcit si la spaga. Comisionul normal e de 15%.

razvan96

NU scrie nicaieri in articol ca Aktor/RailWorks ar fi dat șpagă. Citim articolul sau tragem concluziile pe care le vrem din titlu?

motorzbh

Pai avand in vedere ca au castigat cu referinte false oferite de CFR tu cam cine crezi ca a dat spaga? Cei care au pierdut?

razvan96

Desfasurarea licitatiei, cu incercarea de descalificare a RailWorks facuta praf in instanta numai la asta nu duce cu gandul. In plus, de la momentul desemnarii Strabag castigator, au fost multe banuieli, sa vedem daca se confirma acum.

PS: Am toata antipatia pentru Aktor, sincer.

motorzbh

Deci , Railworks a fost descalificata de către comisia de evaluare pentru ca nu aveau referințe de telecomunicații având în vedere ca nici una dintre companiile Aktor, Alstom, Arcada Company și Euroconstruct Trading '98 nu au telecomunicațiile în portofoliu.  Dar ce sa vezi, CFR-ul se hotăraște sa încheie un protocol secret intre ea si Alstom prin care "ascundeau sub preș " problemele de la Arad, dupa care semnau un proces verbal de Recepție curat fără nici o obiecție ( ca asa zice documentația de atribuire  referința trebuie sa aibă la baza un proces verbal "curat" ) si ce sa vezi minune mare CFR-ul le oferă referința de telecomunicații lui Alstom, in ciuda conflictului de interese ( ca doar se judecau si orice comunicație intre firmele care se judeca pe temele judecate sunt interzise) .De aia făcutul praf in instanta este de fapt :
- asociere in vedera constituirii unui grup infracțional.
- fals in acte publice
- utilizarea de acte false pentru fraudarea fondurilor europene.
Crezi ca referința a fost gratuita si nu a costat ceva pe Alstom?
Cum iti explici ca directorul de atunci al CFR a avut un accident într-o mașină proprietatea Alstom?
Adică era totuși directorul general al CFR Infra. Crezi ca CFR-ul nu are zeci de mașini? Sau automotoare? sau bărci și costume de scafandru ca sa menționez chestii mai exotice?
Dar el mergea cu mașina împrumutată de la Alstom. Si Alstom câștigă contractul de 1,5 miliarde de euro.
O mașină la vremea ei face cat zece avocați.
Daca vrei sa vezi documentele , te pot ajuta.
Ca DNA-ul nu cred ca ti le da.


Ovii Stîngaciu

Cei de la Google Maps au făcut un update la harta satelit din zona stațiilor Stupini și Bod ! Se vede clar din satelit stadiul lucrărilor care este incipient!
Intrarea în stația Stupini


Statia Stupini


Pod peste pârâul Ghimbăsel


Înainte de stația Bod 



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

MihaiD

^^ cine a semnat protocolul secret și ce conține el? procesul verbal de Recepție fără obiecții a fost ulterior infirmat? 

motorzbh

Quote from: cristi5 on April 16, 2021, 02:55:28 PM
Am anexat documentele de la receptia 614-Curtici.

Procesul verbal la receptie este din 2019 cu 12 neconformitati in anexa 4 restul documentelor sunt protocolul CFR-Alstom din 2018, cu anexele 1,2,3.

Numele anexelor sunt "neconformitati" dar in document scrie observatii.  Procesul verbal face referire la aceste anexe "se vor continua activitatile din protocolul din 2018 cu anexele 1,2,3)
Documentele originale.
E la pagina 501.
Da, ulterior a fost semnat Procesul verbal la Terminarea Lucrărilor care avea neconformități si "oficializa" protocolul secret.