Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.


georgec

Poze de astazi 10 iunie de la noul pasaj peste CF de la Feldioara(judetul Brasov)-Haghig(judetul Covasna)



Imagine pasaj nou peste CF Feldioara Powered by API/PUM imgur uploader


vancouver

^ :lol:  zice cam asa: "In general, data fiind experienta recenta din RO, a implementarii ERTMS neurmata de utilizarea operationala a acestui sistem (in particular datorita lipsei punctelor mentionate anterior, datorita lipsei capacitatii administrative a autoritatilor nationale de securitate - lipsa locomotivelor autorizate in Romania capabile sa efectueze testele) va fi necesar un plan precis de remediere a acestei situatii si de asigurare ca aceasta finantare (a componentei ERTMS) este utilizata in mod corect."

Adica mai pe romaneste:

1. Sunteti varza (voi astia de ati intocmic partea asta de PNRR)
2. Sunteti varza (voi astia de va ocupati de ERTMS in Romania)
3. NICI VORBAAAAAAA sa fie obligatoriu sa facem ERTMS ca altfel nu primim banii (nu de alta, dar daca ar fi obligatoriu, atunci faptul ca real nu functioneaza, ar duce la retragerea completa a fondurilor - ca doar nu ni s-a cerut sa ne prefacem ca implementam ERTMS) . O baliverna si o ineptie, prost inteleasa de diveri varza. Dimpotriva, daca nu suntem in stare sa folosim ERTMS, nu ne mai da bani sa-l facem.

Sau mai pe scurt: varza, dar nu de Bruxelles.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

motorzbh

A... tu crezi ca am primit vreun ban pentru maretele realizari? Nu my friend, s-au facut pe banii tai  , Comisia ne-a taiat factura pentru ca nu merge ERTMS-ul.

vancouver

My friend, documentul ala zice ca voi, autoritatile romane in ansamblu, sunteti varza. Ca in cadrul acestei autoritati unii sunt mai buni si altii mai prosti, ca Alstom e de vina sau nu, ca licitatia, etc... pe ei toate astea nu-i intereseaza. Doar rezultatul. Si ala il vedem cu totii.

PS. Pe banii mei nu s-a facut nimic, ca eu contribui la bugetul UE in Germania. In Romania contribui doar ca mai las bani de TVA in cele 2 luni pe an cand vin in tara si ca mai trimit bani la rude. Deci poate vrei sa spui ca pe banii tai.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

motorzbh

Nu te-am contrazis, având în vedere ca eu cunosc situația la prima mana. Când am vorbit de bani am vorbit în general de toată lumea nu de tine personal.


Time-and-Space

Quote from: vancouver on June 11, 2021, 09:54:53 AM
My friend, documentul ala zice ca voi, autoritatile romane in ansamblu, sunteti varza. Ca in cadrul acestei autoritati unii sunt mai buni si altii mai prosti, ca Alstom e de vina sau nu, ca licitatia, etc...

Yep de acord. Ar trebui rupta pisica. Pe cateva fronturi cel putin : direct la nivel politic si cu Hq alstom (care acum include bombardier)country managerii alstom nu ar trebui sa fie vesnici, litigios iar apoi desfiintarea, reforma feroviara structurala . Probabil mai greu cand esti in birou vizavi de gara de nord, dar daca te poti pune cu metrorex te poti pune si cu CFR.

altfel ramanem tot la fel de inteligenti si bine-voitori dar cu pantalonii rupti. Si cu consecinte dezastruoase si ramificate pe zeci de ani. Cunoasterea si identificarea problemelor nu e de ajuns.





Time-and-Space


Ms de poze rocklee !

as aduaga ca ce reiese din esecurile majore, intarzierile si lipsa de absorptie  e ca nu avem doar legislatie tampita ci si oamenii incuiati la cap in tara stampilelor prinsi in hora impingerii de hartii.

politic se voteaza schimbarea dar testul e daca si cand si cum schimbarile pot reverbera si scutura sistemul.

birocratia nu se lasa schimbata, totul e anchilozat iar abilitatea si capacitatea de a genera si dirija, gestiona  proiecte pare tot absenta.