Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

bgd77

Detalii santuri betonate (GPS)


(GPS)


Si trece iarasi, un "tren"


Aici un mic blocaj, se va rezolva (GPS)


Semnale pe rosu, si o tinta care nu stiu ce semnifica (GPS)


Mai de aproape (GPS)


Pe cealalta partea e galben (sau portocaliu) (GPS)


Bonus, un utilaj agricol (GPS)


Privim inapoi la frumosul peisaj (GPS)


Spre Sighisoara (GPS)


Semnalul tot galben (GPS)


In sfarsit, s-a facut verde, poate mai prind un tren in trecere! (GPS)


(GPS)


Inca o cutie galbena (GPS)


(GPS)


(GPS)


Detaliu linii (GPS)


Nu sunt singurul care a trecut pe aici... (GPS)


(GPS)


In final, panoul proiectului (GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

bgd77

Chiar inainte sa ajung la linia de CF a trecut un marfar, insa eram prea departe sa il pot filma. Apoi, cand eram pe langa linie au trecut cele doua trenuri filmate. Asadar, in total, 3 trenuri intr-un interval destul de mic de timp.

Cand am ajuns la final la panou, am stat ceva timp, fiindca credeam ca daca semnalul e verde urmeaza sa treaca inca un tren imediat. Insa nu a mai trecut si la un moment dat m-am decis sa plec. Am auzit trenul trecand dupa vreo 10 minute dupa ce am plecat.  :D

motorzbh

@bgd77 Asta este sistemul BLA: Semnalele se comanda singure fără intervenția umana. Daca sectoarele de bloc sunt libere semnalul sta pe verde o suta de ani sau pana vine un tren. Aici este BLA banalizat adică sensul se poate întoarce de aia ai la un semnal rosu si in spate galben. Tinta pe care ai văzut-o înseamnă ca ala este semnalu prevestitor al unei statii, următorul semnal este semnalul de intrare cu oprire absoluta. Semnalele de bloc nu sunt cu oprire absoluta , de aia au indicatorul alb. Semnale din stație sunt cu oprire absolut de aia au indicatorul alb cu rosu. In general e bine sa nu stai intre firele caii si sa porti o vesta reflectorizanta de aia de biciclist ca sa te vadă mecanicul si să-ți de o goarna sa te ferești. La curbe este foarte primejdios deoarece trenurile apar pe neașteptate.

cristi5

Podul estic de la Branisca (Vetel) este in curs de montare (Virtual Press, Adevarul HD).


dan tm

,,Ținta" este de fapt reperul semnalului de trecere BLA care are funcția de prevestitor al semnalului de intrare.

Nu exista optiunea de oprire absoluta la CFR.

Reperul alb de pe catargele semnalelor de trecere BLA precum si reperul alb rosu de pe semnalele de intrare/Iesire dau indicatii mecanicului de locomotiva despre modul în care procedează daca semnalul este stins sau dă indicatii dubioase.

Cred că asta ai vrut să spui cu oprire absoluta sau fara oprire absoluta.

cristi5

Din camera de timelapse de la Conop. Camera e din pacate limitata de coridorul de exporpriere. Filmele finale trebuie aprobate de CFR si Astaldi, dar aveti aici niste previews.

sambata


luni



motorzbh

@dan tm
Probabil nu am fost foarte clar. Un semnal de stație cu indicator alb rosu nu poate fi depășit pe rosu decât cu semnalul de chemare sau ordin de circulație. Un semnal BLA cu indicator alb simplu poate fi depășit fără nici un semnal de chemare ( ca nu are) sau ordin de circulație ca nu se duce nimeni 10 km sa-l dea. Se merge cu 20 de km pana la următorul semnal ca în caz ca e vreun pericol sa poți sa oprești. Dar poți sa-l depășești chiar pe rosu fără intervenția IDM ( în practica se contactează IDM -ul prin radio, dar sunt zone unde nu ai acoperire radio) . De asta oprirea nu este absoluta, un termen într-adevăr străin CFR, dar folosit în ETCS. Semnalizarea ETCS te lasă sa depășești un semnal stins din cauza becurilor cu viteza normala ca instalația știe ca circuitele de cale sunt libere, îți da mesaj pe locomotiva ca semnalul e defect sa nu faci infarct când vezi semnalul stins.
TMV- Trepte multiple de viteza.
Chestia galbena este un inductor de cale al instalatiei autostop, cel pozat prima data semnaliza o restricție de viteza.

bgd77

@motorzbh si @dan tm, multumesc de explicatiile legate de semnale si indicatoare.

@motorzbh, nu am stat deloc intre firele caii. Presupun ca te referi intre cele 2 fire atunci cand calea ferata este dubla? Unul din fire este scos in zona aceea (cel dinspre Sighisoara spre Brasov, cum se vede in poze). Doar am traversat calea ferata de 2 ori, cu asigurare temeinica. Dar, oricum, sunt foarte utile sfaturile tale, cand/daca voi mai merge imi voi lua o vesta reflectorizanta.


dorum


cristi5

S-a imbunatatit situatia financiara Aktor si ne promit o explozie de activitate la polata + tuneluri intr-o luna-doua (deci probabil trei)

Duta C



cristi5

A nu in niciun caz. Eu am zis ce promit ei. Daca au lalait un portal de polata pana acum, personal nu astept mare lucru. Pana la urma vorbim de un tunel ca cel de la Batuta neatacat _plus_ inca unul. Sunt in urma rau de tot.