News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

alinuttt












Detalii pilă
















Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt






O altă structură





Ne continuăm drumul cu trenul spre Arad. Varianta nouă cu podurile de la Conop se intersectează cu cea veche.








O altă variantă nouă de traseu





Intrăm în stația Milova. De aici, până la Radna(mai departe spre Arad se circulă pe firul nou) se dorește deschiderea firului nou la finele lunii august.




Powered by API/PUM imgur uploader




alinuttt

Părăsim stația Radna, între Radna și Glogovăț se circulă cu 120 km/h.













Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt

Stația Păuliș, încet, ne apropiem de Arad și implicit de finalul foto-reportajului :)

















Antenă pentru ERTMS2









Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt
















Intrăm în Ghioroc, ultima stație modernizată în cadrul acestui proiect









Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt


alinuttt

Ok, am terminat!

Vă mulțumesc mult pentru răbdare, am încercat să termin cât mai repede. Drept consecință, după cele două zile de șantier, astăzi toată ziua m-am ocupat cu editarea și postarea pozelor pe forum. :)

Pozele de pe tronsonul Coșlariu-Simeria am să le postez peste câteva zile, căci momentan sunt în prag de sesiune și asta îmi e prioritate acum. Acolo lucrările civile sunt în mare parte finalizate, deci nu e urgent. :)

Încă o dată, multe mulțumiri celor de la CFR SA și ASTALDI-FCC pentru accesul pe șantier!!! :)

Că o părere personală, raportat la ce am văzut în teren, mi se pare că au progresat foarte bine pe Simeria-Gurasada și Ilteu-Arad. Cred că sunt șanse reale caa finele anului următor să se circule pe firul nou peste tot în cadrul acestor secțiuni. Pe secțiunea Gurasada-Ilteu, Arcada a progresat mult acolo unde lucrează, însă lucrările pe care le are de executat Aktor înregistrează un progres foarte mic, chiar îngrijorător.

Tocmai din acest motiv dorim să montăm o cameră Time lapse care să surprindă lucrările la polată și tunelurile pe care le are de construit Aktor. Sperăm ca în acest fel să reducem cât mai mult lălăiala.

Așadar, avem nevoie de ajutorul vostru! Lucrările la Coridorul Feroviar Rin-Dunăre sunt extrem de importante!



Puteți susține această acțiune prin donații astfel:
IBAN RON: RO32RNCB 0837 1694 8196 0001
IBAN EUR: RO05RNCB 0837 1694 8196 0002
IBAN USD: RO75RNCB 0837 1694 8196 0003
Cod BIC/SWIFT: RNCBROBU
BCR Cluj-Napoca
Detalii plată: "donație proiect CF"

Donatii prin PayPal: contact@proinfrastructura.ro

motorzbh

Mulțumim pentru poze. Se pare ca se mișcă destul de bine. Nu știu cum ne vom descurca cu testele la anul daca chiar vor fi in stare sa pornească ETCS-ul. Sper sa fie gata trenul de teste sa ne mișcăm rapid.

rocklee


dargauda



De ce sunt peroanele atat de joase, nar trebui sa fie la nivelul usilor de tren sau la noi asta e standardul?
La ucare trebuie sa te faci alpinist,la asta nu sa gindit nimen la proiectare,sau numai mie mi se pare ca e greit proiectat.

Mersi de poze :)

Sorinus

E iluzie optica, sunt inaltimea standard ptr peroane modernizate.