Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Marius90

Din câte știu eu, modernizarea gării din Arad face parte din proiectul de reabilitare al tronsonului Graniță - km 614, realizat cu fonduri europene..sper că nu greșesc. :)

Lvs_tm

Excelente pozele. Felicitari pentru intrarea care ti-ai facut-o.  :D

Si nu, nu gresesti lucrarea este facuta din fonduri europene. Statia Arad, este parte din coridorul IV feroviar. Corespondent A1 al cailor ferate.

nenea_hartia

@Marius90: mulțumesc, foarte interesante pozele!

============

Poze de la Sighişoara:




athosga

Nu-nteleg, ce tot fac aia acolo?! Tot lucreaza, lucreaza, dar evolutie NIMIC, nu se vede nici o schimbare de vreo 6 luni!  :(

nenea_hartia

Quote from: athosga on November 14, 2012, 11:14:03 PM
Nu-nteleg, ce tot fac aia acolo?! Tot lucreaza, lucreaza, dar evolutie NIMIC, nu se vede nici o schimbare de vreo 6 luni!  :(
Și pe mine mă enervează. La intrarea în tunelul de sub dealul Daneșului nu se mai lucrează de peste o lună. Probabil că îi așteaptă și pe ăia din pozele de mai sus să termine, ca să atace în fine ambele galerii.
Posibil să trec mâine pe acolo. Dacă văd altceva, pozez.

iuli

Din pacate abia acum am apucat sa ma uit peste poze si randarea proiectului :(
Astia chiar fac o treaba ca lumea nu cum au facut acum vreo 15 ani... Curata complet acel triaj facut ca o alungire a Uzinei de Vagoane care nu mai e necesara si pastreaza strictul necesar si util.
Legat de proiect daca asa va arata gara sa stiti ca nu imi place, chit ca imi plac chestiile moderne dar e pacat sa se piarda acea fatada veche :( Mare pacat ar fi sa fie acoperita de aluminiu si sticla :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Quote from: athosga on November 14, 2012, 11:14:03 PM
Nu-nteleg, ce tot fac aia acolo?! Tot lucreaza, lucreaza, dar evolutie NIMIC, nu se vede nici o schimbare de vreo 6 luni!  :(
În fine, o schimbare. Doar că am rămas mască: tunelul va fi sub nivelul rambleului DN13. Asta înseamnă că dispare viaductul peste DN despre care se vorbea inițial. Singura idee pe care o am e că CF va trece pe sub DN13, va continua pe terasament obișnuit către dealul Daneșului, iar apoi va urca probabil pe rambleu înalt până la nivelul galeriei din dealul Daneșului.




athosga

In fine, ceva vizibil! :)
Dar m-au cam surprins cu rezultatul! Nu as fi crezut nici o clipa ca gura tunelului va fi acolo, mai in jos. Adevarul e ca nici nu am presupus ca ar lucra la tunel, pentru ca nu-mi imaginam ca acolo poate fi capatul tunelului, nefiind acolo baza unui deal, ca in cazul celalalt.

Eurocopter

Poate face cineva o inventariere a loturilor pe care se lucreaza/ar trebui sa se lucreze pe CIV CF? Personal sunt putin bagat in ceata si in afara de ceva poze cu lucrari precum cele de mai sus si pe langa Arad nu prea se mai aude nimic.

nenea_hartia

^
1) Execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizarea electronică) pe tronsonul Sighişoara - Aţel (23,3 km) - 208 milioane euro. Constructor: consorţiul FCC Construccion SA-Alpine Bau GmbH-Azvi SA-Straco Grup

2) Execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizarea electronică) pe tronsonul Aţel - Coşlariu între staţiile Aţel - Micăsasa (lotul I-29,6 km) - 208 milioane euro. Constructor: consorţiul FCC Construccion SA-Alpine Bau GmbH

3) Execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizarea electronică) pe tronsonul Aţel - Coşlariu între staţiile Micăsasa – Coşlariu (lotul II-36,6 Km) – 172 milioane euro. Constructor: consorţiul Aktor SA-Arcada Company SA

4) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Simeria - Coşlariu,  între staţiile Simeria - Vinţu de Jos (lotul I, 43 km) - 317,2 milioane euro. Constructor: consorţiul FCC Construccion SA-Alpine Bau GmbH-Straco Grup

5) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Simeria - Coşlariu,  între staţiile Vinţu de Jos – Coşlariu (lotul II, 35,4 km) - 176 milioane euro. Constructor: consorţiul Impressa Pizzarotti & C S.p.A.

6) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe Tronsonul 1 – Frontieră – Curtici – Arad Km 614 (41,18 km) - 248 milioane euro. Constructor: consorţiul Astaldi SpA-Swietelsky Bau GmbH-Alstom Transport-Euro Construct Trading 98-Dafora SA

vancouver

Se lucreaza deja la toate aceste loturi? Parca mai era o problema cu o contestatie. S-a rezolvat.
Bani au primit ceva constructorii, sau e exact ca la autostrazi, ori lucreaza pe banii lor ori asteapta 2013?
Multumesc.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

athosga

Quote from: nenea_hartia on November 26, 2012, 12:09:06 AM

Wow!
Deci teroretic tronsoanele in lucru adunate acopera intreaga distanta dintre Sighisoara si Simeria, plus Arad-Frontiera. Nu-i rau. Mai ales ca pot sa confirm ca si in realitate se lucreaza pe cel putin 4 din cele 6 tronsoane. Nu prea am vazut insa activitate pe tronsoanele Simeria-Vintu de Jos si Atel-Micasasa. Dar poate ma insel.


savagedanyro

Daca se intampla asta in Austria firma aceasta era radiata de mult

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/cfr-infrastructura-uniunea_europeana-fonduri_europene-licitatie_0_819518140.html


Dar in Romania legile sunt indulgente si nu necesita decat schimbari cand dicteaza interesul.

Ne MERITAM soarta ca popor.


...live the moment...

Ionut

Come on, iar cu soarta? :)
De altfel, intr-adevar grave lucrurile astea... :ohno: