Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

cristi5

Are cineva timp sa coecteze platile CFR catre Alstom pe Sighisoara-Coslariu si Coslariu-Simeria? Ca sa putem evalua stadiul financiar.

Contractele sunt din 2014, deci trebuie cautat in toti anii 2014-2021
Pana in 2017 le avem aici
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=331.msg172085#msg172085
Dar par amestecate pe cele doua contrate

http://www.cfr.ro/index.php/ct-menu-item-3/ct-menu-item-15/ct-menu-item-29/ct-menu-item-35
in "ROGOP central"

Sunt facturi emise de
ALSTOM TRANSPORT SA 5

si facturile pt cele doua capete se numesc
CFR SIM
CFR SIG

Multumesc anticipat! Daca vrea cineva sa se apuce anuntati aici sa nu duplicam eforturile

motorzbh

Situațiile sunt cam încurcate: De exemplu UMP-urile se numesc când UMP 3 (Simeria Sighisoara) cand UMP 2 (Simeria Sighisoara), cand UMP 3 (Gurasada - Coșlariu) cand UMP 6 (Centralizări electronice, siguranță și ERTMS). La fel seful de proiect se schimba des desi Alex Nitulescu a fost numit dupa plecarea lui I Marzac. Dar sa zicem ca mai semna Berceanu in locul lui. Problema e ca Alstom a participat si la construcțiile civile ca fac si catenara.
de exemplu aceasta factura 1/1104
16.03.18
CFR 014
16.03.18
1.801.206,54
lei
45 zile
Lucrări
ALSTOM Transport SA
58.03 Programe din FC
UMP 6 (Centralizări electronice, siguranță și ERTMS)
Alexandru Nițulescu
41(18)
22.03.18
22.03.18
1.801.206,54
74
27.04.18
179.403,04
Nu-mi dau seama daca era de la Sim Sig sau nu. Dupa cine semnează pare a fi.
Mai simplu ar fi sa faceți o petiție.


cristi5

OK oricum nu sunt voluntari cu privire la plati dar am primit ceva info de la Alstom pe Sighi-Sim si nu se plang de plati :)

Din puctul lor de vedere:
- statiile Danes-Blaj (Dumbraveni, Medias, Copsa Mica, Valea Lunga) sunt in verificari de catre CFR si spera ca la jumatatea lui iulie sa dea in trafic centralizare electronica si BLAI. Adica circulatie Danes-Blaj pe doua fire, sper ca fara restrictii
- Craiunel este la granita cu lotul Coslariu-Simeria care e blocat de receptia lucrarilor civile la Podu Mures
- pe Coslariu-Simeria inca nu sunt la stadiul de verificare de CFR, acolo mai au de lucru Alstom, in principiu acolo sunt mai dependenti de Podu Mures

Inteleg ca BLAI nu permite punerea in functie statie cu statie (cum avem acum in teren, una CED urmata de una SBW si tot asa). Si atunci CFR defineste grupe de statii care sunt puse in functie una-ntruna. O grupa de statii pare a fi Danes-Blaj.

@motorzbh nu se putea (teoretic) instala ERTMS peste BLA obisnuit? Instalatia Thales din nordul Bucurestiului e tot cu BLAI?

motorzbh

Daca vrei sa faci calcule te ajut cu placere. Dar mie i-mi e mai simplu sa ma duc la UMP și sa-i întreb cat s-a plătit.
Problema cu BLAI:
BLAI-ul este controlat din stație , el funcționează automat , dar comanda vine din centralizarea electronica. Poti sa pui p centralizare electronica in funcție dar ramai cu juma de BLA scos din funcție si dai in trenuri grupa mare. Oricum durează o săptămână toată darea în funcție a grupului de stații si vor fi întârzieri majore in timpul asta. La pilot a fost la fel si au fost doar 3 statii + 4 BLAI-uri ( s-a pus BLAI si spre Brazi si spre Chitila) .
Nu, nu merge pus ERTMS L2 peste BLA. Fiecare semnal trebuie controlat in RBC. Instilația noastră CED este foarte primitiva deoarece a fost gândită fără dispecer central. Toate tarile din Europa au dispecer central care vede practic toată distanta cum ar fi București Sinaia, fiecare semnal, fiecare tren si poate chiar si face comenzi. Noi nu am avut acest sistem si din cauza asta e un salt de tehnologie foarte mare.
La pilot s-a instalat prima data BLAI. Conectarea intre Siemens si Thales a fost un coșmar.

AndreiB

Se vor face cateva lucrari care pot ridica viteza trenurilor. Care e practica uzuala - CFR va modifica mersul trenurilor, sau trebuie sa asteptam pana in Decembrie?

motorzbh

Daca câștigul e mare da se schimba imediat. Aici știu ca sunt restricții mari și insista Traficul sa le dea drumul. Totuși nu va bucurați prea devreme, nu uitați de cele 114 neconformități de la Arad. Inca nu au fost rezolvate. Deci sunt si aici.

cristi5

Centralizarea la Arad a functionat la un an dupa lucrarile civile. Ultima receptie de lucrari civile pe Sighisoara-Blaj a fost Atel-Micasasa in iulie 2020. Deci iulie 2021 pt Danes-Blaj ar fi cam acelasi interval.

Asa ca putem spera 140 cu semnalizare, pe linie dubla pe Danes -Blaj din iulie (desi nu stiu daca a trecut tonajul necesar pe ambele fire). Poate ar fi un castig suficient de mare ca sa schimbe mersul trenurilor?

Si toata Sighisoara-Simeria 140 la urmatorul mers... Daca se aliniaza toti, Alstom, CFR, consultanta...

La ERTMS si 160 fireste ca nu putem spera, dat fiind precedentul de la Arad. Desi parca unele din problemele de acolo sunt prevazute pt remediere pe Sighi-Sim mai intai, apoi transferata solutia la Curtici-614. O sa mai investigam.

Kravim

Mulțumim cristi5 si motorzbh pentru implicare si pentru multitudinea de informații!

motorzbh

@cristi5 Ca sa testam ERTMS-ul ne trebuie trenul de teste. Care nu este gata. Trenul trebuie certificat și apoi testat. Dupa care urmează un an de teste pentru 17 stații cat are Sim Sig. Mutarea rezolvării deficientelor de la Arad la Sim Sig este o ilegalitate si a fost făcută cu planul de a semna recepția fără a se elimina deficientele. Deoarece deficientele au fost trecute la vedere în procesul verbal, nu vom semna recepția finala daca nu sunt rezolvate deficientele sau ne vor da afara.
@Kravim Cu placere. Asta este politica de transparenta a CFR.

Ovii Stîngaciu

Frumoase pozele de pe  Brașov Sighișoara! Mâine voi merge acolo și va urma o surpriză, nu spun mai multe O:-) :D
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

cristi5

Asta e preview din 1969 la actuala digitalizare a controlului de trafic feroviar



Andi

A inceput asternerea prismei de balast pe firul 2 Brasov-Stupini, pun doua poze din zona semnalului de intrare in statia Brasov.




Ovii Stîngaciu

Faine pozele de la Brașov, cam repede au inceput sa asterne prisma de balast . Normal reabiltarea firului 2 intre Brasov-Stupini ar dura 120 de zile.
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

athosga

^^ Mi-am dat seama, cu stupoare, ca in afara de Bv-Bod nu se lucreaza. Deloc! Dar ce (nu) se-ntampla pe Cata - Sighisoara?!  :badday: :madwife: