News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

ioandorin

http://www.formareferoviara.ro/media/lectii/lectie2/template/S03-M3/index.html
   De la Ghioroc spre Simeria tot cu 30 în abatere deși sunt noi până la trecerea pe semnalizarea definitivă, acum fiind provizorat tot pe BLA-ul vechi.

motorzbh

@marcelbanu Alea cu inima mobila sunt pentru HSR cu viteze de 250 plus. La noi s-au luat ca sa nu mai trancane trenul când trece peste ele. S-au luat si sisteme de manevrare hidraulice cu mentenanță redusa.

subway

Avand in vedere durata de viata a unui macaz nicio sansa sa treaca vre-un tren cu 250km/h peste ele...bani aruncati pe fereastra.

vancouver

Ca sa fie clar, e vorba de 250 pe directa peste macaz. Pe abatere in Germania cele mai "tari" macaze permit 200 si te zgaltaie un pic. Sunt 8 bucati din astea in toata Germania!
Avantajul inimii pline este ca atat pe directa, cat si in abatere nu simti trecerea peste macaz, nu simti troncaneala. Asta inseamna durata de viata mai mare si pentru macaz, si pentru roti, confort etc... Nici vorba ca macazele cu inima plina sa fie "speciale" pentru 250+, dar intr-adevar asa au aparut. Dezavantajul este ca ai de manevrat o limba in plus (intretinere, incalzire), la care trebuie sa te asiguri ca chiar a fost manevrata corect!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

subway

Trancaneala ar fi ultima noastra grija la halul in care e reteaua noastra cf.


motorzbh

Documentația de licitație. Păcat ca lipsesc si procesele prin care a fost torturata aceasta licitație.


alexmocian

No, mai stie cineva de TBM-urile alea ca tot nu am aflat inca de unde vin? Poate apare o luminita de undeva, nu de la rasarit sper ca tocmai s-a dat OGU pentru asa ceva si daca ei sunt la mijloc ma tem ca Aktor ramane fara TBMs si trece la methoda clasica cu perforare-impuscare. Cheers

subway

OUG nu se aplica retroactiv.
In rest grecii sunt paralizati, asteapta sa afle ce decreteaza olandezii (noii patroni)

cristi5

Cine e consultant pe partea de semnalizare/centralizare la Curtici-614? Dar Sighi-Sim?

@motorzbh poate stii

Stadiul fizic al semnalizarii fiind (acum cateva saptamani) de 94% pe Coslariu-Sighisoara si 82% pe Simeria-Coslariu ma intreb daca aceste lucrari au fost certificate de consultant?

motorzbh

La Curtici Km 614 nu mai exista inginer de mult ca i-a expirat contractul. La Sim Sig sunt doi consultanți ca sunt doua proiecte de fapt:
Coslariu-Sighisoara Metropolitana Milanese
Simeria-Coslariu  Aecom.
Aecom-ul e cam degeaba am văzut ca semnează orice act trimis de Alstom.
La Milanese sunt câțiva foști ceferisti care mai fac observații si ne mai sprijină Scopul consultantului nu este sa certifice lucrările  ( asta face AFER-ul) ci doar sa urmărească si sa verifice ca ce s-a pus la plata s-a montat. Sunt multe lucrări ascunse gen îngroparea cablului , consultantul trebuie sa participe si sa măsoare ca într-adevăr cablul a fost îngropat la 1.2 m. Faptul ca instalația funcționează și ca îndeplinește cerințele din contract este sarcina CFR. Ca noi le punem în funcție.
In general CFR-ul este băiat bun si plătește in avans toate lucrările, accepta recepții cu 114 neconformități  (chiar si cu restricții operaționale) nu ia penalități etc.  Stadiul este evident bogus. ERTMS-ul nu este nici măcar băgat in priza. dar echipamentele au fost livrate si plătite a doua zi.

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

antonelu

@ioandorin De la Ghioroc spre Simeria tot cu 30 în abatere deși sunt noi până la trecerea pe semnalizarea definitivă, acum fiind provizorat tot pe BLA-ul vechi.
Ce te face sa crezi ca pe semnalizarea definitiva se va circula cu mai mult de 30 in abatere? Este la fel pe toate zonele de coridor deja reabilitate la macazurile 1/9. La  semnalizarea ERTMS depinde ce s-a introdus in datele din cale, pesemne tot 30 in abatere, deci nu se va schimba nimic.

dan tm

Tot cu 30 in abatere?

La Glogovat nu e cu 80?
Adica ar fi un pas inapoi.