Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

pasadia

Totusi, nici pe Sighisora - Brasov nu e 905 aliniament nou. E intr-adevar mult mai mult aliniament nou, multe lucrari deosebite, dar nici chiar 90%.

alecu26

scria pe undeva prin acel document de aviz de la mediu. Am citat din memorie.

apropo...putem incerca intrebari si la CFR???

Adica...intrebarea ar fi: cand se vor scoate la licitatie tronsoanele de pe Brasov-Sighsioara?

Oricum sigur mai devreme de 2-3 luni nu (adica dupa ce se depun si se cam finalizeaza evaluarea la Simeria-km 614).

Initial am auzit un termen de martie 2015..d.ar cred ca va fi mult mai tarziu de atat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Sigur ca "putem incerca intrebari si la CFR".  :p
Dar deocamdata nu este decat aceasta intrebare si ar fi bine sa se mai adune vreo 2-3 inainte sa intrebam.
Si nu uitati, va rog, sa treceti intrebarile pe care le aveti in thread-ul de comunicare oficiala cu MT, CFR, CNADNR, etc. Multumesc!  ;)

alexV

Quote from: alecu26 on November 03, 2014, 10:41:32 AM
doar in ultimele tronsoane (gen Sighisoara-Bv) vom avea peste 90% din traseu nou. Daca era dupa noi, peste 90% ramanea pe vechiul traseu.

salut.
1. Pe loturile Sighisoara-Atel-Micasasa-Coslariu-Vintu de Jos vom avea 160km/h?
2. in oras oare cu ce viteza se circula? in blaj sunt: 1 pasaj rutier peste, 1 pe sub, 2 la nivel, 1 pasaj pietonal peste si 1 la nivel.

mersi

alecu26

pe Sighisoara Simeria vor fi multe zone cu restrictii sub 160 km/h.

Majoritatea garilor mari mai ales, au fost pastrate ca potiei si acolo cred ca se coboara inclusiv pana la 100 km/h.

In rest, sunt multe treceri la nivel care nu au fost eliminate, si acolo va fi 140km/h maxim.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexa_adrian2001

Faine informatii.
Cred totusi ca ar trebui sa elimine orice trecere la nivel cu cale ferata pe tronsonul unde ai viteze de astea 'mari' (pentru noi romanii - adica 160 la ora). Nu ar fi normal asa ceva? Daca tot refac tronsonul sa faca asa cum trebuie - de altfel cum e si prin alte tari...

Si inca o chestie: asa cum sunt harti pt autostrazile noastre mari si multe unde se arata ce tronsoane sunt in lucru/in licitatie/programate sa fie facute nu este si pentru calea ferata? Ar fi tare fain sa vad asa ceva.
Ms baieti ;)

Archi

Quote from: alecu26 on November 03, 2014, 10:41:32 AM
doar in ultimele tronsoane (gen Sighisoara-Bv) vom avea peste 90% din traseu nou.

Daca e asa nu era mai ok sa facem traseu total nou, iar calea veche sa ramana ca alternativa?

pasadia

Nu e asa cum zice alecu (adica 90% traseu nou). Uite, am pdf-ul download-at de pe site-ul Agentiei de Mediu Covasna (din pacate nu mai gasesc link-ul direct) si la pagina 16 se spune:

QuoteProiectul de reabilitare al liniei c.f. Braşov – Sighişoara se va întocmi pentru tronsonul cuprins între km. 169 + 120 ( kilometraj existent vechi ) / km 170+285.000 ( kilometraj existent nou ) care reprezintă semnalul de intrare cap "X" Braşov, până la km 299 + 392( kilometraj existent vechi ) ) / km 282+921.621 ( kilometraj nou ) care reprezintă semnalul de intrare cap "Y" Sighişoara fir I .
- Lungimea traseului existent : 129,107km;
- Lungimea traseului proiectat : 112.637km:
- Lungimea totală celor 15 variante de traseu : 62.413km;
- Lungimea totală a celor trei tuneluri noi proiectate : 14.27km

Deci ar fi 62 km noi din 130 de km finali, ceva mai putin de 50%.

Cele mai lungi portiuni de traseu nou sunt cele care cuprind cele 2 tunel-uri lungi de pe Defileul Oltului (Apata - Racos si Racos - Homorod) si bucata de la Archita cu 2 tuneluri noi mici, de cate jumatate de km. Aceste 3 portiuni de traseu nou (din cele 15 proiectate) reprezinta 30 de km (adica aproape jumatate din distanta noua)




alecu26

stai un pic: finali sunt 112. Acelasi document l-am citit si eu si mi-am prins urechile in el la cat de alambicat e scris si cat de dispersata e informatia.

Inseamna ca ce stiam eu de peste 90% era viteza de 160 km/h.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Da, corect. E putin peste 50% traseu nou.

Si documentul e mare, dar eu inca nu am gasit vreo referinta la bucati cu viteza mai mica de 160km/h. Mi s-ar parea absurd sa existe asa ceva tinand cont ca e atat de mult traseu nou si acesta nu trece prin zone urbane deloc.

alecu26

exista cand se pastreaza sau se trece prin ceva gari vechi. Mi se pare greu de crezut ca repozitioneaza toate garile si haltele de pe proiect.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

se pare ca in sfarsit s-au stabilit castigatorii le consultanta pentru Simeria-km 614. De unde ar putea fi aflati?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Cred ca de la CNSC.  :)  Tare secretosi sunt astia de la CFR.

Archi

Deci pan`la urma cum stam cu licitatia pe Sighisoara Brasov?

alecu26

peste minim juma de an as zice eu ca se va lansa. Si peste vreo 2 ani minim ca sa vedem ceva in santier.

momentan exista o singura firma, hai sa zicem doua in Romania care fac proiectare si au monopol pe piata de proiecte CF. Si ei sunt FULL doar cu ce e acum Sighisoara-Simeria.

Plus ca in cateva luni va fi si Simeria-Km 614.

Nu cred ca mai exista resurse sa se lucreze serios la Sighisoara-Bv...sa se creioneze cat de cat un proiect pe care sa se poata licita. Dapoi sa se mai si faca detalii de executie???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).