News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.



bgd77

Am si eu 3 poze din gara Brasov, de sambata aceasta. Era zapada mare, deci nu sunt prea multe de vazut:











Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

Multumim pentru poze domnule Phenol! Ai facut poze si pe Cața-Sighisoara? Si eu ma voi duce până la Sighișoara dar eu voi filma tot traseul , sper sa mă țină bateria la telefon :)
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Phenol

Pozele sunt facute de utilizatorul alinuttt si din pacate astea sunt toate.

Ps: Ia o baterie externa cu tine sa fii sigur ca tine tot drumul.

Ovii Stîngaciu

Da bro :) ieri chiar am primit o baterie externa cadou de ziua mea , peste 3 zile fac 18 ani :) si pacat ca nu sunt toate ca pe lotul 3 e interesant ce e acolo :)
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

subway


GAC

Avand in vedere ca la proiectele de autostrazi avem mari probleme la capitolul studii geotehnice, in special pe sectiunile grele cu tunele, sunt curios cum se prezinta lucrurile pe sectiunea Cata-Apata, unde vom avea cele mai lungi tunele din tara.
S-au facut foraje de adancime? avand in vedere ca respectivele tunele trec prin "inima muntelui".

Dagda

^ se vor face foraje orizontare in lungime, va fi chiar tunelul :lol:

cristi5

Am citit undeva ca la tuneluri se prefera design&build pt ca "nu stii ce gasesti acolo". Cred ca avem aici pe topic informatii despre Batuta unde au gasit mai multe tipuri de roca in cateva sute de metri si au trebuit sa adapteze si sa reproiecteze. Poate @subway stie mai mult.

District EA

"Pentru realizarea tuturor forajelor si a testelor in situ care se vor efectua pe parcursul executiei lucrarilor instalatia de forat trebuie sa fie capabila sa foreze gauri cu adancime de minimum 50m la un diametru >150mm."

http://pum.project-online.se/doclic/apata-cata/Vol1-PTh%2BDE-date%20gen-part%201/1.0.9.%20Specificatie%20Tehnica%20-%20Studii%20Geotehnice/Specificatie%20Tehnica%20-%20Studii%20Geotehnice%20-%20RO.pdf

RaduC

Exista multe metode de proiectare pentru tuneluri. Una dintre aceasta se numeste metoda observationala si presupune adaptarea metodei de executie a tunelului in timp real, in functie de caracteristicile geo-morfologice descoperite in timp ce se inainteaza cu executia, coroborand informatiile obtinute din studiile geo (care sunt doar punctuale si valabile strict pentru zona din imediata lor apropiere) cu ceea ce descopera tunelistii.

De multe ori este imposibil de obtinut informatii suficient de detaliate pentru a permite proiectarea completa a solutiilor de executie pentru un tunel iar daca proiectantul accepta ca necesara utilizarea acestei metode, riscurile nu sunt exacerbate de lipsa unui proiect complet.

cristi5

API pe facebook, sharing is caring
https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/1867873733386625

Preluata deja de ziare.com
https://ziare.com/stiri/cfr/cfr-infrastructura-cale-ferata-semafoare-1669309

În timp ce alții trimit rachete în spațiu, de vreo 7 ani, CFR Infrastructura împreună cu Alstom se chinuie să configureze sistemele de centralizare și telecomunicații pentru schimbarea macazurilor și semnalelor (evitarea coliziunilor între trenuri) necesare circulației pe cei 40 km de la Curtici până la Arad (Ghioroc).

De altfel, ele au fost blocate recent timp de 20 de ore în zona Arad și s-a mers în regim manual, cu mari întârzieri ("la steag"). Asta după ce recepția lucrărilor Alstom s-a făcut foarte greu, cu sute de neconformități. Decalajele sunt cauzate de indulgența și răbdarea fără limite a CFR cu antreprenorul, pe de-o parte, și de proiectul prost care încearcă să integreze un sistem ultra-modern, gândit pentru linii de mare viteză (ERTMS nivel 2), cu unul "legacy" conceput în 1960 bazat pe relee electromagnetice (BLA+INDUSI).

Deși căile ferate nu sunt la fel de importante în mediul politic ca autostrăzile, este momentul ca oficialii din Ministerul Transporturilor si Infrastructurii România să intervină și să aibă discuții aplicate cu Alstom. Impactul acestui blocaj între public și privat asupra circulației feroviare este și poate continua să fie major. Mai mult, problema de la Arad (km 614)-Curtici se generalizează deja pe sute de kilometri, pe întregul "Coridor IV" București-Brașov-Sighișoara-Arad, pe mulți ani de acum înainte.

Alstom are contracte pentru sistemele de comunicații, semnalizări și centralizări digitale dintre Sighișoara și Simeria, unde lucrările la terasamente și linii s-au încheiat dar se circulă tot restricționat, pe un singur fir, deoarece lipsa sistemelor Alstom face imposibilă schimbarea macazurilor în gări.

Compania are de asemenea contracte pe Brașov-Sighișoara și mare parte din Simeria-Arad, unde lucrările la calea ferată sunt în desfășurare. Fără o reașezare a relațiilor dintre MT/CFR și Alstom, aceste întârzieri "digitale" riscă să le depășească pe cele de la construcția de terasamente, poduri și tuneluri!

Ovii Stîngaciu

Oare cum va ieși treaba pe Brasov-Sighisoara? chiar daca e tot alstom acolo si cei de la  aktor si arcada. As fi tare curios peste 2-3 ani cum va arata situatia chiar daca si acuma e 0,1% progres estimativ pe lotul 1 și pe lotul 3 e necunoscut .  O:-) :o
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

motorzbh

Situatia va fi la fel ca pe Simeria Sighisoara unde lucrările de linii sunt terminate si se circula pe un fir deoarece Centralizările electronice nu sunt date în funcție. Același tip de centralizare care la Arad a permis tren contra tren si care s-a blocat 20 de ore. Tu daca ai fi in comisia de verificare ai da drumul fara sa faci probe de 2 ori? Plus ca de fapt instalația nu este complet AFER-izata.ERTMS-ul este la ani buni sa fie gata.