Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

District EA

Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii  -  Tronson 1: ,,Frontieră – Curtici – Arad – km 614"  - 99%.
http://www.cfr.ro/files/omti/central/a4fe.pdf

motorzbh

Quote from: Phenol on March 09, 2021, 05:35:13 PM
Va fi nevoie de o licitatie ca asta, adica verificarea subsistemelor si in cazul tronsoanelor de pe Km 614 - Simeria si mai departe pe Simeria - Sighisoara?

In alta ordine de idei nu este un overlap intre proiectul de reabilitare terminat si aceasta licitatie? Receptia pe Km 614 - granita era destul de mediatizat cu locomotiva care se oprea singur in gara Arad si asa mai departe. Proiectul de reabilitare terminat nu avea o componenta de punere in functiune?
Da. Va fi o verificare de certificare a interoperabilității pe toate tronsoanele.Nu stiu unde ai vazut tu locomotiva cu ATO c( adica aia care se oprea singura) ca ETCS-ul din România nu are asa ceva.

District EA

În martie 2018 au fost teste cu o locomotivă Taurus pe Arad - Curtici și Curtici - Arad și au fost filmări postate pe o rețea de socializare.

motorzbh

Vorbești de live feed-ul făcut de Stanciu directorul de la Alstom pentru bunul sau prieten Gavrila, atunci director general la CFR? In primul rand ca nu au fost nici un fel de teste. Teste ar fi însemnat ca ar fi existat un plan de testare si s-ar fi obținut niște rezultate. A fost doar o plimbare făcută pe banii statului de către directorul general la invitația Alstom-ului ca sa-i arate ca totul este rezolvat la Arad. Din nefericire câteva luni mai târziu Gavrila avea un accident de mașină ( in mașina Alstom-ului ca doar Stanciu e bunul lui prieten) asa ca toată distracția a fost degeaba, CFR-ul a avut un alt director care nu a vrut sa semneze recepția fără neconformități. Vreți sa vedeți acele neconformități?

subway

Chiar suntem curiosi, ca de barfe nesubstantiate suntem satui la cate soparle si crocodili am fost fortati sa inghitim in ultimii 30 de ani...

razvan96

Aktor a confirmat in comunicatul de azi ca asteapta livrarea a 4 TBM-uri pentru Cata-Apata.

subway


Cetatean


Ovii Stîngaciu

Am înțeles bro ;) noroc cu voi ! Credeam că prea repede se apucă de catenară :)))
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ionut

Bro, fără quote, te rog!

Până la urmă știm detalii despre TBM-uri sau nu?

cristi5

Pai stim ca perioada de achizitie a TBM e prevazuta sa dureze 18 luni (ai primit si tu @Ionut un Gnatt chart) care nu stim exact de cand curge (de la ordinul de incepere?) si probabil vom afla mai multe amanunte pe parcursul acestei perioade.

Este foarte mare nerabdare pe aici pe topic in legatura cu masinutele astea, probabil curiozitate amestacata cu neincrederea in Aktor. Cum, Aktor care nu au bani de motorina (pe un santier unde lucreaza in pierdere dupa o teapa trasa de o firma romaneasca falita dar probabil cu patron bogat) cum sa aduca Aktor TBMuri in tara asta de care-si bat joc? Ah si hai sa mai adaugam si stereotipuri despre grecotei lenesi etc.  Apropo, acum sunt controlati de niste olandezi daca bine inteleg.

La 18 luni achizitie eu zic ca se cuvine mai multa rabdare.

motorzbh

In fine dupa lupte seculare si cu ajutorul lui @District Ea va prezint neconformitățile de la Arad. Sunt multe documente astfel:In procesul verbal la terminarea lucrărilor (PVRTL Arad) se menționează la punctul 11 ca se vor rezolva toate problemele din Protocolul 3467 ( Protocolul semnat) . Acesta are 3 anexe ( GSM/R, ETCS si TMS) Daca le aduni pe toate ies mai mult de 100 de neconfirmitati. Scopul Protocolului dintre CFR si Alstom a fost sa acopere problemele găsite de echipa de testare pentru ca Alstom sa fie plătit și în special sa câștige contractul Brașov Sighișoara unde fusese descalificat de CFR pentru ca nu avea referințe. Protocolul per se  nu are nici o valoare juridica nefiind semnat de Inginer ,dar dupa trecerea lui in procesul verbal  a fost "oficializat" .
Link
https://wetransfer.com/downloads/36c1a9a891272af6ebae786f04e5291e20210311102844/5ae1d8


subway

Pentru 4 TBMuri noi un termen de livrare de 18luni imi pare chiar destul de scurt.

dr4qul4

18 luni achizitie, livrare sau punere in functiune?
Ca una este sa le cumperi bucati din alta parte, si alta e sa le aduci in munti pe bucatele pe care apoi sa le si mai asamblezi. Plus aprovizionarea cu materialele necesare. S-ar putea sa mai aiba nevoie de alte 6 luni pentru operatiunile astea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Ar mai trebui sa aiba si o fabrica de boltari care deja sa fi inceput productia.
Achizitiile de terta parte se fac de regula ex works conform INCOTERMS, receptie la poarta fabricii si nu includ transportul si asamblarea la santier.