Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ovii Stîngaciu

Azi am făcut poze din ultimul vagon , situația este la fel pe lotul 1 Brașov-Apața. Din primăvară vor începe în forță zic eu  ;)  :D :)

Ieșire gara Brașov (GPS)


Spre Stupini (GPS)


Acolo va fi peron normal  (GPS)


Fain din tren (GPS)


Ieșire gara Stupini (GPS)


30 km/h (GPS)


(GPS)


(GPS)


Pod km 178 (GPS)


Cap Y Feldioara (abatere de 30) (GPS)


(GPS)


Zona neutră(km 185) (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

subway

@horatiu.cosma
Patru TBMuri simultan e cam greu de crezut, prudenta maxima la astfel de promisiuni...
Exista utilajele? Ce istoric au? Sunt revizuite si adaptate terenului pe care trebuie sa-l strabata?...sau ne trezim cu niste fieratanii impotmolite in inima muntelui?
@Ionut
Sedeti bland, pana nu vedem dihaniile aduse la fata locului n-are rost sa va agitati prematur ca ar fi degeaba, cel mult sa constatam daca macar se fac ceva lucrari pregatitoare dintre care cea mai importanta ar fi sursa de energie electrica.

florin74

Cand ai 4 ani executie... Sunt 24 de km de galerie...Din cate am inteles programul propus ar fi 15 ml/zi.. Undeva la 4.5 km pe an per TBM... daca nu apar probleme. Oricum, cam spre sfarsitul anului 2021 inceput 2022 ar intra in paine.  (dureaza designul si proiectarea TBM, realizarea lui efectiva, transport montaj etc). Contractul e semnat pe 22 septemmbrie... Depinde si cand s-a dat ordinul de incepere.
Update: 03.11.2020 data ordinului de incepere.
Si la lotul de capete 16.04.2020.

Ovii Stîngaciu

Vor fi tunele cu linie simpla sau dubla ?  de spui 24 de km de galerie
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

florin74

Linie simpla. Diametru de excavare va fi undeva pe la 9.7-9.9 metri... ca in final galeria sa aiba cam  8.6-8.7 metri.
Plus sa nu uitam de galerii de legatura... (aproape 1km la cele 2 tuneluri)

subway

Tunele linie simpla cu gabarit de electrificare, e fix aceeasi solutie ca la metrou, utilaje moderne care sa inlocuiasca anticele scuturi manuale comuniste fabricate la 23August.

subway

Pana apar minunatele cartite hai sa vedem ce mai e pe la tunelul italienilor ca au trecut de jumatate.
















Powered by API/PUM imgur uploader

Incet dar sigur...

Cetatean

Quote from: razvan96 on February 12, 2021, 02:25:51 PM
Alocari bugetare 2021: 1,956 miliarde RON Arad-Simeria; 1,974 miliarde RON Brasov-Sighisoara.

Oare alocările astea sunt făcute după cashflowl livrat de constructor? Iasă o medie lunara de aprox 40 milioane lei pe fiecare lot pe Simeria Sighișoara... Greu de crezut.

ioandorin


District EA


Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!


Cuneo


motorzbh

" Este absolut inadmisibil ce se intampla cu semnalizarea pe Sighisoara - Simeria. Este incredibil ca nu pot sa avanseze macar cat sa se dea drumul la amble fire pe 80-90% din distanta, in conditiile in care lucrarea propriu-zisa de infrastructura este receptionata! pe 80% si in proces de receptie pe restul.

Daca continua in stilul asta si 140 km de cale ferata sunt folositi doar la nivel de o cale mie mi s-ar parea normal sa zangane niste catuse. Inclusiv la cei aflati acum la putere, care nu este acceptabil sa asiste la acest spectacol sinistru fara sa facă nimic. Practic ai jumatate de miliard de euro lasati nefolositi de 4-5 ani, numai pentru ca in evul mediu s-au facut niste greseli. Nu poti sa o tii asa la infinit.

Voi face o sesizare la Bruxelles, sa vedem ce parere au acolo despre aceste aspecte. Pana acum, ori de cate ori am scris la Bruxelles au luat in serios problemele si mi-au raspuns la modul serios."
Problema la Sim Sig ERTMS este ca dupa 7 ani Alstom nu este in stare sa pună in funcție măcar CE-urile. La Arad s-a semnat recepția dupa 4 ani întârziere cu probleme grave de siguranța circulației. Practic CE-urile permiteau tren contra tren.
Se încearcă punerea in funcție pe Sighisoara Coslariu dar sunt totuși multe probleme de siguranța circulației. Alta problema este nerespectarea contractului. In contract scrie clar ca se va face o singura recepție când întreg proiectul este gata. Pentru ca testarea sistemului ERTMS sub circulație va dura ani de zile. La fel la Arad s-a făcut același lucru si dupa 3 ani de la semnare nu s-a făcut nimic deși Alstom a FOST PLĂTIT pentru lucrare. Si aici se va face la fel , dealtfel cum s-a făcut pe toate proiectele unde ERTMS-ul nu a fost terminat niciodată.
Desi la multi li se pare o solutie mai simpla reabilitarea completa a infrastructurii in realitate acesasta metoda este extrem de proasta si extrem de scumpa:
1. Nu controlezi preturile când totul este la grămadă. Deoarece semnalizarea este condiției de eligibilitate practic dictează preturile. Daca s-ar face separat ar fi competiție direct intre Siemens -Thales Altsom.
2. Din cauza tronsoanelor mici de 40 de km implicit preturile sunt mari si din cauza interfațărilor dintre constructori preturile sunt triplate . La fel din cauza lipsei de competiție proiectele s-au împărțit cum nu se poate mai prost pentru CFR Alstom-Thales-Alstom-Siemens-Alstom. Deoarece proiectele se fac în etape diferite proiectele se fac inițial cu interfețe cu relee si ieșire din sistem ETCS dupa care la licitarea unui nou tronson se modifica la interfață electronica si handover RBC. Toate astea costa practic cat un sistem nou din cauza verificărilor de siguranță si AFER-izari etc. Plus ca durează un an de zile. A se vedea circul din instanta de la  Arad-Timisoara cu Statia Glogavat si conectarea celor doua proiecte.
3. Problema ERTMS SIM-SIG a fost cu cei 3 ani de certuri in instanta pe marginea licitației. Au fost atât de multe procese ca la un moment dat nu mai aveau la Curtea de Apel judecători care sa fie compatibili ( ca nu ai voie sa judeci de doua ori aceeași cauza) . Aceasta tevatura la curte a fost posibila cu acordul unor directori din CFR si diverși secretari din MT si din încăpățânarea lui Thales.
Soluția adevărată este separarea liniilor de semnalizare si realizarea in cadrul licitațiilor de linie  modificarea CED-urilor pana va fi gata ERTMS-ul nu doar provizorate pe un fir si înlocuirea cu CE-uri. Modificarea CED-urilor este mult mai ieftina decât interfețele si integrarea proiectelor. Plus ca licitarea exclusiva a semnalizării ( inclusiv fara GSM-R) va duce la o adevărată competiție intre T-S-A. Realizand proiecte pe sute de km preturile vor scad doar din simpla lipsa a interfețelor si a modificărilor ulterioare.
Experienta a arătat ca toate proiectele stau dupa ERTMS care are oricum nevoie de teste extensive si din păcate constructorii nu sunt în stare sau nu vor sa-l termine. Scoaterea lui din proiecte va însemna ca 140 km/h va fi disponibil imediat ce linia este gata. Exceptând trenurile speciale de pe Constanta ( unde se circula la unda verde  la limita instrucției)  nu avem trenuri 160 Ready.



TibiV

@motorzbh

postarea ta contine (aparent) niste citate...
Care nu stim ale cui sunt si de unde provin.

Nu cred ca textul asta iti apartine integral... Este intereant, insa as dori sa stiu care este sursa lui...

Pentru ca esti "nou", nu te-am penalizat, din contra...

Dar incearca sa inveti regulile de postare pe (orice) forum.
Cuvintele tale "in scris normal", citatele cu "quote" (sau "intre ghilimele") si cu trimitere la linkurile respective...

Pentru asta trebuie sa faci doua lucruri:
1. Sa consulti Tutorial: cum pui link, imagini si video pe forum
2. Sa vezi cum pun alti colegi citate si linkuri. Si asta este foarte simplu: cand vezi o postare care contine citate/linkuri, apesi pe butonul "Quote" din dreapta sus a postarii... Vei vedea exact formatul folosit in mesajul respectiv... Practic vezi cum se scrie un mesaj "caracter cu caracter".

Spor!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)