Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.


vlad_gero

Salutare,

Exista o sinteza  a lucrarilor efectuate pe  coridorul curtici constanta? ce s-a facut la ce se lucreaza si ce este in plan?

Multumesc anticipat



kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Cristi N

E una si in gara Ploiesti Sud in capatul vestic al peroanelor. Daca nu gresesc este aceiasi instalatie cu cea din cartea asta postala: link gara construita in anii 50 a fost facuta pe un amplasament usor schimbat.

BGP2597

Cea din cartea poștală pare să fie în capătul estic și nu mai există azi. Gara și-a păstrat amplasamentul, centrată pe Bd. Independenței. Din păcate cea rămasă la capătul vestic este pe cale de dispariție, este efectiv mâncată de rugină și plină de găuri, nu știu cât timp va mai rezista.

Phenol

@dantm: mersi pentru poze

Ce vad din poze, intre Ilia si Gurasada s-ar putea circula pe ambele fire, desi firul 1 este inchis. Pacat, ar ajuta foarte mult traficul de marfa.

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

Nu, firul cu piatra curata este in Gurasada, probabil ca la un moment dat va trebui folosit pentru incrucisari, altfel nu se explica defrisarea lui.
Am remarcat cale dubla activa intre Batuta si Bîrzava.

Dar greu ajung cu postarile acolo. :-[

Phenol

Daca am vazut bine, in urmatoarele poze apare firul 1 intre Ilia si Gurasada.

Pe primul se vede ca si macazul din Ilia care e inca in teren.


















Pe ultima poza se vede semnalul de intrare in Gurasada, mi se pare ca e pe rosu. Asta m-a dus la gandul cu traficul.

subway


dan tm

DA, ar fi posibil, dar nu se foloseste asa, doar Batuta-Birzava are luciu si se vede ca sint folosite ambele fire.