Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

dorum


subway

Au trecut de falie, se inainteaza cu umbrela de marciavante si sapatura in trepte







Powered by API/PUM imgur uploader

subway

Dinspre portal e pregatita armarea pentru camasuiala interioara definitiva




Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Directorul CFR de lauda cu Apata-Cata. Va fi mai scurt cu 16 km decat actualul traseu.

7+5 km tunel linie simpla, deci 24 km tunel

https://newsbv.ro/2020/09/26/viteza-ioan-pintea-directorul-cfr-trenul-brasov-sighisoara-45-minute/

Quote
Tronsonul de la Brașov-Sighișoara are o lungime de aproximativ 128 de km și a fost împărțit in trei subsecțiuni, Brașov- Apața, cu o lungime de 31 de kilometri, Apața-Cața 44 km și Cața- Sighișoara, 46 de kilometrii. Pe tronsoanele marginale, respectiv tronsonul 1 și tronsonul 3, Brașov- Apața, Cața- Sighișoara, traseul infrastructurii feroviare urmărește actualul traseu al căii ferate, pe această zonă fiind necesare doar mici corecții de traseu pentru a asigura viteza maxima de 160 km/h. În ce privește tronsonul din mijloc pentru care suntem aici, tronsonul de 44km pe actualul traseu, va fi proiectată pe un nou amplasament în mare măsură, peste două treimi din amplasamentul acestui proiect va fi un traseu nou pentru că pe acest segment linia are un traseu extrem de sinuos datorita reliefului accidentat. Din cei 44 de km, in urma reproiectării o să ajungem la 28 de km, o să fie o scurtare semnificativa care se va face prin realizarea unor lucrări de artă de anvergură însemnată poduri viaducte și cele mai spectaculoase lucrări sunt 2 tuneluri de cale ferata, unul de 7 km și unul de 5 km, de linie simplă, aproximativ 24 km de tunel. Pe toată secțiunea pe 95 % din lungimea acestui traseu se va circula cu viteză de 160 km/ h, călători și 120 km/h la trenurile de marfă. Dacă acum, linia aflată într-o stare de degradare, trenurile Regio fac aproape 3 ore, 2h 40-45, după reabilitate timpul se va reduce semnificativ, timpul reducându-se la 47 de minute", a declarat directorul CFR, Ioan Pintea, potrivit b1.ro.

vancouver

Quote from: athosga on September 24, 2020, 05:05:42 PM
Acum, cu semnarea ultimului tronson din CF Brasov-Curtici, are cineva curajul la o estimare a fiecarui tronson (teorie + practica), mai ales pe Sighisoara - Bv, eventual si pe restul tronsoanelor? :) Cabnd vom avea coridor nou in totalitate, respectiv cam 5 ore de la Bv la Curtici? :D

Sighisoara-BV semnat inseamna 5+ ani de lucru. Realist vreo 8 pana sa se circule cu viteza programata de 160 prin tuneluri.

5 ore de la Bv la Curtici? Pai de ce 5 ore si nu 3:30? Vrem neaparat sa ne batem joc de ceea ce facem si construim sau avem un complex de inferioritate? Ceva de genul la noi nu se poate.

A daaaa, daca te iei dupa functionarii romani si dupa unii care comenteaza aici si care incep prima data cu "NU SE POATE PENTRU CA...", o sa gasesti zeci si zeci de argumente.

Metz - Paris sunt 275 km. 300-320 km/h. Trenurile fac o ora, cu toata intrarea in Paris cu viteza evident mai mica de 300 (80 la ora pe ultimii ca. 5 km) Asa s-a proiectat, asa se merge. De ce la noi daca s-a proiectat cu 160 nu se poate. BA SE POATE! Si exista doar vreo 4 puncte intre Bv si Curtici unde trebuie redus la 80 (din care unul e statia Arad si unul statia Sighisoara, unde oricum trebuie oprit), plus vreo 40 km cu 120 in loc de 160.

Avem ca. 440-450 km intre Bv si Curtici. Ca 400 km cu 160 = 2h 40 min (am calculat cu 150, nu cu 160). Plus 50 km cu 100 = 30 min. Plus 4 opriri a 3 min (Sighisoara, Alba-Iulia, Deva, Arad). 2:40 + 0:30 + 0:12 = 3:22 timp ideal. Si cu ceva rezerve se face 3:30. Sau hai, 3:40 de la mine, ca sa oprim mai confortabil, nu doar 1-2 minute stationare - desi sincer nu vad de ce. In Hamburg, oras cu 1,7 milioane de locuitori, ICE opresc doar 2-3 minute, in Frankfurt (cel mai mare flux de pasageri pe feroviar din Germania) sta 7 minute NUMAI SI NUMAI PENTRU CA E STATIE DE CAPAT, ca si Gara de Nord. Si daca are intarziere sta doar 4-5. Atat le ia la nemti sa rebruseze in Gara de Nord !

Mai mult de 3h40min nu are voie sa faca vreun tren international Brasov - Curtici !

PS. Sau poate te refereai la un marfar Bv-Curtici cu 5 ore  :D ?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oc7avian

Doar ca o notă: continuă reparațiile între Predeal - Brașov. Din ce am zărit din tren concentrarea e între Dârste și Timișul de Jos/Sus, pe firul Brașov -> București. Minim 5 utilaje feroviare "mari" zărite.

AndreiB

Problema majora acolo era Darste unde macazele erau expirate si se circula cu restrictie si pe directe. Sper ca le schimba. Sunt curios daca reusesc sa termine pana la noul mers al trenurilor ca sa reduca durata pe Predeal-Brasov.

oc7avian

La Dârste știu că au fost deja lucrări de la cei care mai făceau antrenamente pentru maratoane în zonă (prin iulie parcă). Nu pot garanta însă că s-a lucrat la macaze.

Nu mă aștept la reducerea timpilor pe Predeal - Brașov pentru că mai trebuie să continue lucrările. Firul pe care am fost deviați (deci București -> Brașov) încă e rău.. Păstrarea timpilori actuali permit menținerea unor rezerve de timpi.

Acum, cu Softrans am plecat cu 10 minute întârziere, dar în București Nord am ajuns mai repede. Am așteptat un tren întârziat, însă am prins firul liber (n-am așteptat la Dârste). Invers, am staționat vreo 10 minute în zona Timișurilor pentru a permite trenurilor de pe sens opus să tranziteze. Am avut vreo 10-15 minute întârziere.

District EA

S-a deschis firul 2 Glogovăț - Radna cap y (linie nouă), amănunte poate ne oferă @ioandorin




Powered by API/PUM imgur uploader

ALEXCFR

In gara Darste macazele inspre Predeal au fost schimbate si a ramas macazul spre brasov pe linia 3 directa cu 30 .
Pe linia 3 directa din gara Darste are viteza sporita spre Predeal.


vancouver

Daca inteleg bine din articol, pe cei 18 km finalizati la nivel de un fir se va circula deocamdata cu maxim 100 km/h. Probabil si mai putin in zonele in care vor fi lucrari active pe firul al doilea. Sunt insa si parti pe care firul al doilea este si el deja gata (cum ar fi intre km614 si Ghioroc cap Y).

In mod normal pana in vara 2021 ar trebui sa fie gata complet si al doilea fir pe acesti 18km, incl. garile, si sper ca se poate trece atunci macar la 140 km/h intre Radna si Arad. Ar fi cam 33km de viteza, ca. 17-18 minute intre gari pentru trenurile fara oprire. Acum cel mai rapid tren e trasat la 36 de minute.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

Daca nu schimba livretul cu tectura, 50 e viteza maxima pana in decembrie.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


ioandorin

@DistrictEA: doar din 12.10 !!! A fost greu din 23.09!!!)))
Nu cred că se va mai modifica ceva in livretul de limitări până în decembrie  ! Pe firul 1 Glogovat-Ghioroc unde înainte era limitate de 60,tot asa s-a circulat si după deschidere.