Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

perfidus

Un singur + e prea putin. Multa sănătate Marcel! Mi-ai facut ziua mult mai buna.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marcelbanu

@florians

Este un covor de izolare și amortizare...
Este destul de elastic, are o grosime de un centimetru.
Dacă ai șlapi poți compara, e ca o talpă moale din cauciuc...
Eu așa am simțit cînd am călcat pe el...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Cozak

Exceptionale poze, marcelbanu +-uri multe din partea mea! :bye: :)

Xenos

Mulțumim, @marcelbanu!! Pare un șantier care merge mult mai bine decât tot ce a fost pe Simeria - Sighișoara....sau în orice caz pe Simeria - Coșlariu...

alinuttt

Și pe Vințu de Jos-Simeria a mers bine. Probleme au fost pe Vințu de Jos-Coșlariu, Ațel-Sighișoara. Da, și mie îmi pare mult mai susținut ritmul de lucru de pe Arad-Simeria decât ce a fost pe Vințu de Jos-Sighișoara, mai ales pe variantele noi.

Cetatean

@florians

Hidroizolatie

vancouver

Probabil este o hidroizolatie armata de ca. 1,5-2 cm grosime.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alinuttt


Telvanni

Ionut, la Marcel Banu ar trebui sa ne lasi sa dam macar cate un "+" pe fiecare postare  :D

marcelbanu

A M200, km 477+301, pod Cerna
25 aprilie 2020

Imagini din zona gării Deva...































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

B M200, km 477+301, pod Cerna
25 aprilie 2020


Aici e mai mult despre pasajul rutier peste calea ferată, un pasaj ce se termină în aer,
la gardul unui depozit de fier vechi...

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

C M200, km 477+301, pod Cerna
25 aprilie 2020



























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

D M200, km 477+301, pod Cerna
25 aprilie 2020

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

E M200, km 477+301, pod Cerna
25 aprilie 2020





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

F M200, km 477+301, pod Cerna
25 aprilie 2020

Pentru prima dată am auzit de poduri elastice, fără rosturi de dilatație dar...
Uitați-vă la talpa podului, este sudată pe acel cuzinet, pe acea placă metalică...












După acei nori amenințători a început un vînt destul de puternic ca să mă convingă să plec acasă...

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !