Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Nu. E vorba se sub o oră față de 3 ore cât se face acum pe Sighișoara-Brașov. Probabil o oră va fi fără tunelurile de pe Cata-Apata.

dr4qul4

Oltul nu e atat de mare la Maierus. Sunt 2 poduri normale.
Dar daca tot fac 2 poduri, oare au de gand sa traverseze cu unul si Dj103G ? (de fapt cred ca acela este DJ130G, fiind in zona DN13, dar apare gresit pe google maps)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

^^ Nu comparam cu timpul de acum, ci cu un timp estimat pentru cazul in care linia ar fi in parametri initiali, adica 1h30' pe Sighisoara-Brasov. Exista tentatia normala de a calcula castigul de timp in urma unei reconstructii in raport cu timpul actual de parcurgere, doar ca in Romania peste 70% din retea e scadenta la RK, si atunci rezultatul nu e relevant.

pasadia

@dr4qul4 da, trece și peste acel DJ. De asta se și înaltă cota atât de brusc. Dinspre Sighisoara mai întâi trece peste DJ și apoi prima oara peste Olt.

Xenos cred că comenta legat de câștigul de 2-3 minute adus strict de aceasta varianta Măieruș. Care totuși nu e ieftina, e un viaduct de 1,7km totuși...

TibiV

Daca este sa luam in considerare criteriul "miliarde de euro/minute castigate", cred ca CFR este pe primul loc in Europa (cele mai multe miliarde pentru aproape nimic...)

Daca o luam invers, la minute castigate/miliardul de euro investit - suntem pe ultimul loc... Spre ZERO. 0,X minute/km/mld.euro.
Unde x (partea intreaga de dupa punctul zecimal) =insignifianta.
We are the best!...  ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

A fost emis ordinul de începere al lucrărilor.

https://www.facebook.com/204522522891445/posts/3153599501317051/

Xenos

@alinutt, pasadia: da, vorbeam strict de varianta Măieruș! Acum asta este, să ne bucurăm de performanțele inginerești care vor urma...:)

alinuttt

Din câte știu trebuie să se respecte un procent(destul de mare, undeva la 90%) din traseul apt de 160 km/h. De aici aceste variante de viteză care uneori pot părea absurde în raportul investiție/timp câștigat.

Xenos

Corect, aceasta a fost tema și explică inclusiv numeroasele tuneluri și poduri noi din Valea Mureșului, la tronsoanele actualmente în execuție dintre Radna și Simeria. În fine, să sperăm că vom avea suficiente trenuri rapide pe acolo care chiar să valorifice aceste avantaje....

alinuttt

Probabil vom avea mai multe după ce va fi gata Sighișoara-Brașov. Si semnalizarea e inclusă în contract pe cele două secțiuni sau e separat ca pe Sighișoara-Coșlariu de exemplu?

razvan96


Andi

Stie cineva unde pot gasi planse pentru Brasov-Sighisoara? Daca sunt pe SEAP, imi cam prind urechile pe site-ul ala  :-[



Phenol

Nu pot sa nu remarc unele chestii:

  • la min 1.20 podetul de pe linia veche tot nu e gata (dupa n-spe ani de santier), din fericire suntem la ultimii sute de metrii
  • vechiul pod peste Mures tot nu a fost reparat, asta inseamna ca nici pe podul Ampoi nu se poate circula (langa Alba Iulia)
  • liniile 3 si 4 din gara Podu Mures nu sunt nicaieri
  • linia 300 intre Podu Mures si Teius nu a fost demontata, oare se reconstruieste doar pana unde e scoasa acuma?
  • mai au de lucru la varianta Coslariu

Mersi AlinC de filmare :cheers: