Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: Ionut on October 14, 2012, 02:39:32 PM
E un pic offtopic, dar intreb aici: nenea_hartia, poate stii de ce intre Sighisoara si Cluj sunt restrictii? Se reabiliteaza si acolo linia? Din B in CJ am avut o ora intarziere... si acum inapoi cred ca la fel voi avea.

Intre Sighisoara si Coslariu/Teius se lucreaza intre Atel si Coslariu (pozele de mai sus sunt din zona). Trenul tau trece prin zona, asa ca are pe unde sa 'prinda' intarzieri. De la Brasov la Sighisoara e plin de restrictii, linia e praf, asa ca si pe-acolo prinde intarzieri.

De la Cluj la Teius nu se reabiliteaza nimic momentan, si nici de la Brasov la Sighisoara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Multumesc pentru raspuns, este foarte precis ce spui, cred ca exact asa este. :) Cert este ca Bucuresti-Cluj se face in 9 ore in mod normal si in timp real 10 ore... cu o ora intarziere. E groaznic. Brasov-Cluj se face in 7 (sapte!!!) ore! Fantastic...

athosga

Salut!

Am calatorit azi cu trenul pe ruta Brasov - Arad - granita. Pot sa spun ca din tren am vazut mult mai multe lucrari, decat asteptam. O sa pun maine si niste poze facute din tren, dar acum niste detalii in scris:

1. Lucrari extinse intre localitatile Danes si Dumbrava: una dintre linii demontata in totalitate pe toata lungimea segmentului (aprox. 8 km, inclusiv pe raza celor doua statii), s-a demolat absolut tot (stalpii si cablurile de electricitate, sinele, traversele, terasamentul, podurile si podetele) si se reconstruieste de la zero!

2. Intre localitatile Micasasa si Valea Lunga la fel, una dintre linii scoasa din trafic si lucrari similare, dar mai putin avansate si nu pe toata lungimea segmentului. Aici mi s-a parut, ca pe o portiune de cateva sute de metrii se va schimba si traseul.

3. Lucrari intre Alba Iulia si Vintu de Jos: stalpii (si cablul) de electricitate demontati, sinele pregatite pentru a fi mutate, ceva lucrari sub podul de peste Mures.

4. Se lucreaza la linii in statia Arad si pana la Curtici. Aici lucrarile par destul de avansate (cel putin la jumatatea pe care se lucreaza), terasamentul pare a fi gata, la fel sinele montate pe aproape toata lungimea traseului. Cred ca aici se construieste o linie noua de tot pe langa cea existanta.

athosga

Imagini promise! :)
Danes - Dumbraveni:

Utilaje in lucru:





Zid de protectie(?)


... un pic mai lung :)



Pod(ete) in lucru




prefabricate


Oops!


Statia Dumbraveni, santier



athosga

Lucrari intre Micasasa si Blaj:





Excavatii pentru drum de serviciu


Stalp "pensionat" intre Alba Iulia si Vintu de Jos


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adsailton92

Salutari,
Completez si eu seria lui @athosga de pe acest tronson, cu doua poze surprinse cam pe fuga cu telef. mobil, de la la cele doua tuneluri care se vor construi la iesirea din Sighisoara:
-vedere dinspre DN13 spre primul tunel, chiar la iesirea din Sighisoara:

-Vedere din locul, de unde va iesii primul tunel, mai departe DN13, dupa care "hula" Danesului, la orizont.

athosga


adsailton92

De cate ori trec pe acolo vad o gramada de oameni, dar nu stiu ce fac, deorece inainteaza cam greu. Parere de nespecialist, dar repet daca treci pe la amiaza o sa vezi multi muncitori in zona.



Marius90

Bun găsit tuturor!

Am decis să imi fac și eu intrarea "oficială" pe acest forum, pe care îl urmăresc cu mare interes de ceva vreme.
...și ca să nu vin chiar cu mâna goală, postez mai jos câteva poze realizate ieri în gara CFR Arad.

Despre ce este vorba?




Din cauza lucrărilor s-au păstrat doar primele 3 linii, restul fiind desființate (nu știu câte dintre ele vor fii re-înființate):






Vedere în direcția "km 614":














Vedere în direcția Curtici:











Marius90

Continuarea...

Lucrări de excavație și piloți forați:


















Vedere de pe pasajul peste calea ferată, chiar înainte de intrarea în gară din direcția "km 614".
Din păcate acest pasaj este și el în curs de reabilitare și nu am avut posibilitatea să fotografiez de pe partea cealaltă, în direcția gării :(

athosga

Hmm! S-a schimbat situatia chiar si comparand cu 23 octombrie, cand am fost eu acolo (doua saptamani au trecut). Astia nu glumesc. Fac bucati toata gara! :) Ma bucur ca lucreaza. Totusi, tare as vrea sa stiu ce treaba au pilotii forati din poze.

Ionut

Super faine pozele, multumim si bine ai venit Marius!!! :cheers:
Ne poti da detalii despre ce se face in gara Arad?

Marius90

Mulțumesc și bine v-am găsit!

Deocamdată nu este nimic interesant de văzut...pozele sunt făcute doar pentru a vă arăta că se lucrează.
În ceea ce privește acei piloți forați, bănuiesc că au legatură cu acea extensie a clădirii actuale, ce se va construi peste linii.

Așa arăta parcă proiectul:

Ionut

Hm, dar arata chiar foarte bine! Arata foarte occidental unde multe gari au liniile "trase prin cladire", nu pe langa, asa cum sunt toate garile din RO cu exceptia celei din B. De fapt si in B liniile sunt tot langa cladire, daca stau bine sa ma gandesc. Este mult mai bine asa pentru ca poti controla termic ambianta, e mult mai civilizat. Imi place, imi place! Proiectul e facut cu fonduri UE?