Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

vancouver

Pornind din Sighisoara spre Danes, prima curba pe linia reabilitata este la 65 km/h, apoi se trece la 80 km/h pe podul peste Tarnava si prin primul tunel, care si el este in curba. Imediat ce se termina curba se trece la VS, adica 160 km/h. Cu o acceleratie buna un tren de calatori cu un numar redus de vagoane poate atinge efectiv 160 km/h undeva la iesirea din al doilea tunel.

Invers, venind de la Danes, dupa trecerea prin gara Danes trenurile de 160 vor incepe sa reduca viteza, pentru a respecta 80 la intrarea in tunelul de langa Sighisoara.

Dupa reabilitare, prin gara Sighisoara va fi 80 km/h. Curba de la iesire din Sighisoara spre podul peste Tarnava, cu restrictia la 65 km/h va fi cel mai lent punct al intregului coridor Brasov-Sighisoara-Deva-Arad.

Deocamdata intre Sighisoara si Danes este limitare la 80km/h, nu cunosc motivele pentru care nu se ridica la 120, ca pe restul distantei Coslariu - Sighisoara.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Quote from: alexV on March 15, 2020, 09:10:38 PM
In sfarsit inteleg mai bine argumentul lui frunzaverde cu curbele stranse, care incep din tunelul scurt, si continua pana in gara Sighisoara.

Ce ii si mai haois ii ca curba aia stransa a fost proiectata pt a pastra niste linii de intors locomotive cu abur. Asa scrie in proiect... Se vad pe OSM.

https://www.openstreetmap.org/#map=15/46.2286/24.7855

Pe de alta parte toate trenurile opresc in Sighisoara deci o trecere mai rapida nici nu era necesara. Si la intrarea in Deva dinspre Mintia s-a pastrat viteza maxima 100. Atata ca acolo n-au facut 2 tuneluri...

TibiV

Stie cineva ce sapa aia la minutul 04.13, imediat dupa trecerea la nivel ?...



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Intreaba la Pizzarotti... sau la CFR...  Acolo e racordul scurt "nou" pe care se circula dar vad ca mai sunt lucrari sub trafic. O fi fost urgent de deschis circulatia pe el ca era penibil, tot traficul pe ditai coridorul rebrusa in Teius ca pe vremea imperiului cezaro-craiesc. Deci nu e gata nici macar racordul scurt, de racordul lung ce sa mai povestim.

Acum am constientizat ca racordul PodMures-Teius e desfiintat (probabil il refac, in vreo doi ani ii gata :) ). Deci trenurile Blaj-Teius rebruseaza in Coslariu Nou...

Si asa, in ritm de melc ardelean ne cacaim din 2012 la un rahat de triunghi cum e PodMures-Coslariu-Teius (nu zic de racordul lung ca ala ii "de viteza", prin mlastina, pot sa inteleg). Nu m-as mira sa existe tari unde un astfel de triunghi se reface intr-o singura noapte. Sau ma rog, asa ceva nu se mai face, nod esential fara denivelare...

Apropo, vor ramane 2 poduri peste Mures sau cel vechi se desfiinteaza? Ar fi cam stupid sa se treaca Muresul pe 4 linii (ca-n Occident) ca imediat dupa pod sa se faca doua...

Phenol

Linia noua intre Podu Mures si Teius ar trebuii sa fie gata undeva la sfarsit de Aprilie, insa la ritmul lor nu vad gata linia de 1 Mai.

In legatura cu poduri, ambele se vor pastra, pe podul noua vor fi liniile noi spre Alba Iulia (linia 200) iar pe podul vechi va trece linia dubla spre Podu Mures si Cluj (linia 300).

Andi

Se pastreaza si podul vechi, altfel nu faceau ramificatie acolo. Cat despre noul racord scurt, mi se pare ca e prea strans si partea proasta e ca noul VS va fi 30 km/h, fata de 50 cat era pe vechiul racord..

alinuttt

Da, pentru că va fi folosit exclusiv de marfă și unele trenuri regio. Traficul rapid de călători merge pe racordul nou.

alinuttt

Bună ziua tuturor. Noul COVID poate amâna intrarea pe teren pe sectiunilr 1 și 3 de pe Sighișoara Brașov? Când ne putem aștepta să vedem activitate, realist?

florin74

Quote from: florin74 on March 10, 2020, 05:09:55 PM
Quote from: Denis on March 03, 2020, 01:42:34 PM
Imi poate spune cineva care e situatia platilor pe Valea Muresului?? mersi

Au aparut facturile
FCC 85.5 mil
Astaldi 100 mil pe cele 2 loturi
Aktor 25.5 mil

Valorile sunt rotunjite
Banuiesc ca platile se vor face zilele astea., daca nu cumva au fost facute.

Achitate pe 12.03.2020

alexV

@tibiv, sunt lucrări hidro acolo. Șanțuri foarte largi. E zona mlăștinoasă.










TibiV

alexV,
multumesc.

Am sperat cateva momente ca fac subtraversare auto....  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

O subtraversare rutiera s-ar fi inundat 50 de zile pe an, zile in care se putea folosi trecerea la nivel :lol:

Apoi, cu incalzirea globala, tot mai putine zile pe an...

Phenol

Cateva secvente mai putin reusite de pe Savarsin - Campuri Surduc.

Primul este Savarsin - Ilteu, la minutul 1.15 apare trecerea cu DJ 707A, stiti cum o sa fie trecerea?



Am incercat sa filmez si pe Ilteu - Petris, insa nu a iesit, soarele era in apus (pana la minutul 3.35 traseul nou ramane pe cel vechi).



Dupa asta urmeaza zona Zam unde noua linie este pe partea cealalta a Muresului. Apropo: pe firul II Cap X Zam se vad urme de o deraiere, stiti ceva de ea si daca se va mai repara? Also, care dintre cele doua fire se vor pastra prin Zam?

Am mai filmat un pic in zona Burjuc - Campuri Surduc - A1, unde traseul nou revine pe cel vechi. La minutul 0.25 apare ditamai pod peste Mures, la minutul 3.55 apare pe partea dreapta substatia de tractiune electrica. Gara Campuri Surduc este de la minutul 3.50 pana la 6.10. La 5.40 incepe o varianta provizorie in curba chiar inainte de a ajunge langa A1.



16.03.2020

District EA

Quote from: Phenol on March 18, 2020, 11:48:11 AM
Primul este Savarsin - Ilteu, la minutul 1.15 apare trecerea cu DJ 707A, stiti cum o sa fie trecerea?
Pasaj superior amplasat 200 m spre Ilteu







Powered by API/PUM imgur uploader


District EA

Quote from: Phenol on March 18, 2020, 11:48:11 AM
Dupa asta urmeaza zona Zam unde noua linie este pe partea cealalta a Muresului. Apropo: pe firul II Cap X Zam se vad urme de o deraiere, stiti ceva de ea si daca se va mai repara? Also, care dintre cele doua fire se vor pastra prin Zam?




Powered by API/PUM imgur uploader

Si podul peste Mures la Burjuc 588 m




Powered by API/PUM imgur uploader