Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

rocklee

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


componente din vitorul pod  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


cam atata a fost de data aceasta ...  :D predau satafeta lui MARCELBANU SI celorlalti impatimiti pentru infrastructura feroviara ....si  promovareza  santierele ....CF ... :D

numai bine
:cheers: :bye: :bye:

Denis

Imi poate spune cineva care e situatia platilor pe Valea Muresului?? mersi

florin74

Quote from: florin74 on January 18, 2020, 11:11:20 AM
17.01.2020

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-99,40%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 98,90%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 94,17%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 98,7%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 73% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 87% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 38.5%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 38%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 23.55%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 13.2%

Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă Bucureșt : ARCADA  20%


28.02.2020

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-99,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 99,00%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 94,31%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 98,9%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 73.5% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 87% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 39.4%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 38.4%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 25.39%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 14.82%

Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă Bucureșt : ARCADA  33%

^Momentan doar AKTOR a emis o factura de 27 mil, care apare neplatita. In rest pana pe 25.02.2020 nici FCC, nici ASTALDI nu a emis nimic
Banuiesc ca trebuie sa apara primele facturi pe anul asta cat de repede si de la ei. Platile merg repede la 4-5 zile de la emitere.

nenea_hartia


pasiune pt infrastrucura

La audierile lui Lucian Bode la minutul 19:46 a anuntat ca maine la ora 10 se semneaza contractul pentru cele 2 sectiuni apata-sighisoara si brasov apata

vancouver

ministrul a spus Brasov-Apata si Cata-Sighisoara, adica sectiunile 1 si 3. Acestea urmeaza sa se semneze maine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

"Capetele din mijloc", adica garile Apata si Cata sunt incluse in contractul sectiunilor 1+3 sau sunt pe sectiunea 2?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

Capetele de mijloc sunt incluse in contractul pentru 1+3. Lotizarea e asa:

Subsectiunea 1. Cap X Brasov – Apata CapY (km 170+285,000 – km 208+088,954);
Subsectiunea 2. Apata CapY- Cap X Cata (km 208+088,954 – km 236+157,940);
Subsectiunea 3. Cap X Cata – Sighisoara Cap Y (km 236+157,940 – km 282+842).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Cu alte cuvinte, se modernizeaza si infrastructura aferenta Garii Brașov, nu?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

S-a semnat? Avem vrăbiuțe? În presă nu a apărut nimic încă.

alinuttt

S-A SEMNAT!

https://clubferoviar.ro/breaking-cfr-a-semnat-contractul-pentru-loturile-1-si-3-din-brasov-sighisoara/

Să vedem cum se vor mișca. Sperăm că Aktorii nu vor fi ca pe ST2. Oricum aici nu au foarte multe procente din lucrări.

Xenos

În sfârşit...ce păcat că acum lucrările puteau fi aproape gata....

Aceeaşi ştire şi aici, cu referiri la timpii de parcurs în trecut:

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23702184-cfr-semnat-contractul-3-miliarde-lei-pentru-modernizarea-doua-sectiuni-tronsonul-brasov-sighisoara.htm

Eu am prins 1 h 29 min prin 1995...cred că cel mai scurt timp.

TibiV

Oficialul...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2020/5189-5-martie-2020-cfr-sa-a-semnat-contractul-pentru-modernizarea-caii-ferate-intre-brasov-apata-si-cata-sighisoara

CFR SA a semnat contractul pentru modernizarea căii ferate între Braşov - Apața șiCața-Sighisoara
Bucureşti, 5 martie 2020

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA și Asocierea RailWorks au semnat contractul, în valoare de 2,97 miliardelei, fără TVA, pentru pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa (Lot 1)şi Caţa – Sighişoara (Lot 3), aflate petronsonul Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

Sursa de finanţare este asiguratădin fonduri nerambursabile (finanțare CEF) şi de la bugetul de stat,iar durata totală de finalizare a contractului este de 108 de luni (execuție lucrări și perioadă de garanție), de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Proiectul de modernizare pe cele două subsecțiuni Brașov-Apaţa (Lot 1) şi Caţa – Sighişoara (Lot 3) cuprinde o gamă variată de lucrări de infrastrutură şi suprastructură feroviară, și anume: terasamente linii C.F, consolidări, poduri şi viaducte, podeţe, tuneluri, pasaje superioare, lucrări de instalații, energoalimentare, telecomunicaţii și de protecţia mediului.

În cadrul contractului sunt prevăzute lucrări complexe de infrastructură și suprastructură feroviară, prin modernizarea liniei de cale ferată dublă pe circa 85 km, lucrări în stații (clădiri, peroane, copertine, tuneluri pietonale), modernizarea a 10 puncte de secţionare, 32 de poduri, 92 de podețe noi, 5 viaducte, 2 pasaje superioare, 1 pasaj inferior, 4 tuneluri feroviare și introducerea sistemului de management al traficului (ERTMS).

Modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pe cele două subsecţiuni Braşov – Apaţa (Lot 1) şiCaţa – Sighişoara (Lot 3),în lungime totală de aproximativ 86 de km,va contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungară - Curtici - Arad - Simeria - Sighișoara - Brașov, prin:

creșterea vitezei de circulație la 160 km/h;
reducerea duratei de călătorie;
creșterea gradului de siguranță feroviară;
facilităţi pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă;
introducerea sistemelor moderne de semnalizare şi de management al traficului;
îmbunătăţirea gradului de confort oferit călătorilor în staţiile de cale ferată.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

Anul trecut Chiper spunea că se va prelungi până în 2022 perooada de finanțare pentru aceste loturi. Zicea că s-a făcut un grafic și că ar putea finaliza peste 70% din lucrări până la final de 2022 astfe încât să existe totuși o absorție a fondurilor europene și pe Sighispara Cata si Brașov Apata. Asta se întâmplă în octombrie 2019, ei sperau că vor semna atunci contractul.

În cele mai optimiste scenarii, dacă autoritățile se vor mișca repede cu autorizațiile, care se preconizează a fi stadiul fizic al lucrărilor la finele lui 2022 cu întârzierea de câteva luni până la semnarea contractului(din octombrie până acum, în martie)