Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alecu26

par probleme serioase cu expropierile.

Nici nu da impresia ca s-ar face ceva la linii...iar podurile alea sunt gata de o gramada de vreme.

Iar podul din prim plan peste ce este?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

este o portiune mlastinoasa...in albia majora , dar chiar in vecinatatea albiei minore....asadar potential mare de inundatie
in orice caz..podurile erau in mare , in acelasi  stadiu si la ultima vizita , acum mai bine de o luna
pacat ca se pierde aceasta vreme excelenta de lucru
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: florin74 on July 07, 2014, 08:28:13 PM
Posibil joi sau vineri sa avem sfarsitul telenovelei THALES- CFR SA

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000316987&id_inst=2

Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi, 10 iulie 2014.  :p

alecu26

deci final final? Florin?

Oare pe unde e motorzbh? doar dincolo mai scrie?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


florin74

Quote from: florin74 on June 19, 2014, 05:36:29 PM


31.05.2014

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 28,65%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 31,06%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 51%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 35,54%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 56,1%

30.06.2014

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 30,59%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 33,02%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 54,13%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 39,95%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 61,8%

alecu26

Salt mare mai ales la Alstom-Swi la Curtici.

In rest....si restul se chinuie in mediocritate, dar macar au trecut de 50% in afara de FCC.

Chiar si dupa inceperea tunelurilor nu vedem inca un progres mai alert? Poze din zona nimeni?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Goldmund

Quote from: frunzaverde on July 07, 2014, 05:53:47 PM
Quote from: Goldmund on July 07, 2014, 05:16:54 PMinaltimea peroanelor la toate garile din UE nu este reglementata, nu exista o norma europeana, de aceea intreb(poate s-a mai vorbit aici), stie cineva ce inaltime vor avea peroanele Garii Arad?

Pentru cale ferata conventionala (v.max < 200 km/h) nu exista document de standardizare la nivel european. Fiecare tara isi are propria standardizare (in general, propria marja de tolerante permise) pentru liniile CF. Marjele sunt foarte mari, in functie de tara si operator (si materialul rulant folosit) - exista peroane in uz cu 200 mm fata de sol (inclusiv in Romania) si peroane cu 1100 mm.

Pentru cale ferata de mare viteza, exista 2002/735/EC, care prevede doua inaltimi posibile, 550 mm peste sina, respectiv 760 mm peste sina.

Pentru reconstructiile in Romania, s-a adoptat standardul HSR de mai sus, si se foloseste varianta de 550 mm (astfel incat materialul rulant folosind acces "cu treapta" sa poata fi folosit in continuare - in cazul alegerii optiunii 760, trebuia instalat la multe vagoane o trapa care sa acopere scarile).

Mersi pentru raspuns! - ca de obicei bine informat.
Am citit  in urma cu ceva ani un articol pe cateva pagini in care inginerii, constructorii, specialistii in cf se plangeau tocmai pe tema acestor peroane si inaltimea lor din garile Uniunii, inltime care difera de la tara la alta(dadeau exemplul Elvetiei, Germaniei si Frantei). Atunci am aflat ca nici macar in Germania peroanele nu au peste tot aceeasi inaltime(de ex. pentru garile cu S Bahn, inaltimea peroanelor este mult mai mare, etc..)
Imi pare bine sa aud ca si in Romania s-a trecut la o inaltare mare a peroanelor garilor noi.

disney

Stie cineva ceva despre un proiect "Railway Predeal- Brasov" care a aparut recent in lista de la Jaspers?  :o
Din pacate documentul original a fost retras momentan de pe site, dar aici https://hostr.co/9bFD9cwOPJqd puteti gasi o copie a lui asa cum era in 10.07.2014.

O fi vorba de vreo noua reabilitare pentru viteza de 160 Km/h pe traseu nou?

In lista de anul trecut nu aparea acest proiect.

vancouver

Este imposibila realizarea unei cai ferate apte de 160 km/h pe legatura Predeal-Brasov. Pentru 160 km/h era nevoie sa se construiasca un tunel pe sub Predeal, de ca 20-30 km lungime (deci pe sub toata zona inalta a Vaii Prahovei, de dinainte de Sinaia pana dupa Timisu de Sus).

Asadar proiectul actual prevede reabilitarea caii pe traseul actual, eventual cu mici modificari. Cel mult pe Timisu de Jos - Dârste - Brasov sa se poata ajunge la 140-160 km/h.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74

Quote from: alecu26 on July 08, 2014, 06:14:42 PM
par probleme serioase cu expropierile.

Nici nu da impresia ca s-ar face ceva la linii...iar podurile alea sunt gata de o gramada de vreme.

Iar podul din prim plan peste ce este?

Se pare ca s-au mai rezolvat din problemele cu expropierile

"miercuri, 2 iulie 2014, au fost adoptate hotararile de guvern pentru demararea procedurilor de expropriere a 1890 de imobile proprietate private, de pe raza a 22 de unitati administrativ-teritoriale din judetele Sibiu, Alba si Hunedoara, unde sunt in curs de executie lucrarile de reabilitare a liniei de cale ferata Brasov-Simeria, sectiunile Sighisoara-Coslariu si Coslariu-Simeria. Alocatia bugetara prevazuta pentru despagubirea celor 1890 de imobile private de pe raza celor 22 de unitati administrative teritoriale incluse in cele doua hotarari de guvern, se ridica la valoarea de 11.174.537,72 lei."

A fost Rus in vizita pe tronsoanele in lucru.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17655269-primele-vizite-santier-ale-noului-ministru-transporturi-ioan-rus-vizitat-lotul-3-din-autostrada-orastie-sibiu-constructorul-angajat-termine-tronsonul-pana-luna-noiembrie.htm

iuli

Daca aveti rabdare si chiar sunteti curiosi:

Bucuresti-Constanta cu 160 km/h

https://www.youtube.com/v/iE-sQS-TmPM

Timpi intermediari aproximativi:
00:04:30 Ramificatia Pajura
00:06:20 Bucuresti Baneasa
00:10:45 Pantelimon
00:13:05 Pasarea
00:15:22 Branesti Sat
00:16:00 Branesti
00:16:55 Islaz
00:20:25 Fundulea
00:22:44 Mostistea
00:24:50 Sarulesti
00:27:55 Preasna
00:31:15 Lehliu
00:33:20 Dor Marunt Sat
00:34:15 Dor Marunt
00:37:00 Dilga
00:39:50 Bogdana
00:41:00 Dragos Voda
00:43:19 Ivanesti
00:46:25 Ciulnita
00:51:00 Ogoarele
00:52:15 Perisoru
00:53:10 Recolta
00:54:30 Jegalia
00:56:10 Stefan cel Mare
00:57:50 Baraganu
01:01:30 Fetesti
01:04:30 Ramificatia Borcea
01:08:10 Ovidiu
01:11:20 Dunarea
01:17:10 Cernavoda Pod
01:22:10 Saligny
01:25:10 Mircea Voda
01:29:05 Medgidia
01:31:30 Castelu
01:32:40 Dorobantu
01:35:00 Poarta Alba
01:37:30 Basarabi
01:38:55 Murfatlar
01:40:40 Valu lui Traian
01:43:30 Palas
01:48:30 Constanta
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Marius90

Multe poze in articolul de aici

Cateva dintre ele:













sursa: www.aradon.ro

Si un filmulet intre Km. 614 si Arad, de la user-ul AndreyCFR

http://www.youtube.com/v/muZ_AkBnZUw



nenea_hartia

@iuli: excelent filmul, mulțumesc mult! Doamne, Gara de Nord și triajul arată jalnic, jalnic, jalnic... În rest, exceptând restricțiile de pe podurile dunărene, parcă e altă viață. Deci se poate.

@Marius90: foarte bune și pozele, mulțumesc! În opinia mea se greșește ascunzând fațada interioară a gării din Arad cu betoanele alea, chiar dacă proiectul se dorește unul modern.
Cred că am mai întrebat cândva: frescele proletcultiste din interiorul gării vor rămâne oare pe pereți?

georgec

La Sighisoara se lucreaza la ceea ce cred ca vor fi 2 tuneluri+ un nou pod  pe care DN13 va supratraversa calea ferata