Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

florin74

Citire de la CFR

"In data de 10.06.2019 "Asocierea RailWorks" a depus contestatie la Tribunalul Bucuresti – dosar nr. 17712/3/2019. Hotarâre 6652/2019 14.10.2019 Respinge acţiunea ca rămasă fără obiect. In data de 10.06.2019 Asocierea FCC – Astaldi- Activ, Brasov – Sighisoara - lot 2" a depus plangere la CAB impotriva Deciziei CNSC nr. 831/C9/751.861/27.05.2019 – dosar nr. 3366/2/2019.
Hotarârea nr. 5242/ 24.07.2019 - dispune reevaluarea ofertei. Termen sedinta judecata 17.01.2019 CFR si Asocierea Alsim au formulat recurs impotriva Hotararii nr 5242/2019. Asocierea FCC a formulat la CAB contestatie in anulare impotriva deciziei nr 375/ 21.06.2019 de revizuire a Hotararii CAB 150, prin care a fost solicitata suspendarea punerii in aplicare a deciziei. Contestatia in anulare a fost solutionata prin Hotararea 649 / 26.09.2019, fiind respinsa DEFINITIV pentru exceptia lipsei calitatii procesuale active a contestatoarei.

Dupa comunicarea Dec.375/21.06.2019 motivate, in data de 23.10.2019 CFR a fost citata de Curtea de Apel Bucuresti cu privire la noua contestatie in anulare formulata de Asocierea FCC impotriva deciziei nr 375/ 21.06.2019- dosar 5775/2/2019 Termen de judecata amanat: 29.11.2019 ,

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377546&id_inst=2
FCC renunta, cu posibilitatea contestarii la ICCJ

iar in data 28.10.2019- ASOCIEREA ALSIM a depus la CAB contestaţie atribuire Dec.375/21.06.2019 - dosar 6070/2/2019 - Termen de judecata 29.11.2019.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377952&id_inst=2
Contestatie respinsa

În perioada de evaluare a ofertelor Asocierea ALSIM a depus contestație, respectiv în data de 28.10.2019 ca urmare a comunicării transmise la finalizarea etapei de verificare a propunerilor financiare.


A fost aprobat Raportul procedurii nr.11/1/911/30.10.2019 și au fost transmise comunicările. In data de 11.11.2019 ofertantul asocierea ALSIM au depus o noua contestatie la CNSC si au cerut si suspendrea solutionarii contestatiilor - CNSC a emis incheierea 1739/C9/2253/ din 08.11.2019 prin care a decis suspendarea solutionarii contestatiilor. .CNSC a emis inca o Incheiere nr.2040/C9/2253.2412 din 16.12.2019 prin care suspenda solutionarea contestatiilor.

Procesul asta nu reusesc sa il leg de ceva din ce declara CFR.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000877337&id_inst=2

Aici avem termen in martie

Ce am reusit sa gasesc la CAB

Xenos

ICCJ nu deţine competenţe în această materie, deci tot ce e la ICCJ e nerelevant (sunt cereri abuzive sau inadmisibile în proporţie de 99 %).

razvan96

Ar putea fi vorba de cereri de revizuire sau de contestatii in anulare la ICCJ.

florin74

Da, e o contestatie in anulare, vezi in mesajul meu de mai sus. Exista posibilitatea contestarii la ICCJ, acum verific sa vad daca FCC a facut.

Eu cred ca doar turcii de la ALSIM se zbat sa conteste rezultatul. FCC si-a zis ca e mai bine sa nu continue lupta.

alinuttt

Când se va putea semna pentru Sighișoara Brașov L1 L3?

alecu26

Minim juma de an va dura. Acum va veni CFR cu sparla numita Memorandum de intelegere prin care va incerca sa schimbe putin contractul si sa transfere din responsabilitatile de proiectare catre antreprenor. Antreprenorul nu va vrea...si tot asa.

Dupa aia aproape un an pentru detalierea proiectarii pentru a se putea incepe in santier...si dupa aia vom vedea ceva miscare. Asta daca intre timp Aktor si Euroconstruct nu dispar complet. Tot mai multe voci si vrabiute vorbesc de falimentul lui Aktor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Structura consortiului : ALSTOM (30%), AKTOR (30%), ARCADA (20%) and Euroconstruct (20%). Valoare contract este de 627 mil euro  Leader este ALSTOM. Aici sa zicem ca este echilibrat, exista ALSTOM si ARCADA, riscuri mai mici

"With a total length of 84.48 km, the project includes 37 bridges, 17 railway stations, 3 tunnels and 92 new and upgraded elevated bridges." - din comunicat AKTOR

Problema este la lotul din  mijloc
Structura :  AKTOR leader (60%),  ALSTOM (20%) si ARCADA (20%). Valoare contract 573 mil euro.
"overall length of the railway section will be reduced from 44 km today to 28.2 km, including two (2) tunnels, which will reach 12 km in length" Din alt comunicat AKTOR

Eu am serioase dubii privind lotul de mijloc. Eu tot zic ca mai bine e un RK sanatos. Cred ca max 2 mil euro pe km ar asigura ulterior o viteza decenta de deplasare.

O sa vedem cum se incheie telenovela de pe lotul din mijloc.

District EA

"Reamintim că peste 400 de locuitori din comuna Ilia au semnat şi au trimis autorităţilor o petiţie prin care îşi exprimă indignarea că, în centrul comunei, a fost amenajat un depozit de agregate minerale, al firmei care execută lucrări la calea ferată de mare viteză, pe tronsonul Simeria – Gurasada. Ce a găsit Garda de Mediu acolo? şi, mai ales de ce comisarii Gărzii de Mediu nu s-au autosesizat, mai ales că depozitul ilegal de la Ilia e la drum şi se vede de la o poştă?"
https://www.mesagerulhunedorean.ro/in-urma-articolului-aparut-in-cotidianul-nostru-garda-de-mediu-a-controlat-depozitul-ilegal-de-agregate-minerale-de-la-ilia/

marcelbanu

M200, Halta Termocentrale Mintia sau Mintia h la km 490...











Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

District EA



Andi

Cu lucrarile incepute acum 2 ani si cateva luni, nu as zice asta..

alinuttt

În primul an nu prea s-a lucrat nimic. De un an în schimb, mob8lizarea e foarte bună.

c o r v i n

Chiar dacă e ușor pe lângă ideea de foarte nou, pun aici niște foto cu podul de peste Mureș din zona Alba Iulia.





















(10.2.20)

marcelbanu

Cam așa arată acum porțiunea de la km490+000 la km490+800,
este zona din apropierea sitului arheologic de la Micia - Vețel.....

Am făcut aceste fotografii pentru că citisem prin presă că lucrările vor afecta situl arheologic Micia
dar, după cum se vede, marcajele infirmă acest lucru.

Întîi vă arăt cîteva cadre din Castrul roman de la Micia - Vețel...










Fotografii realizate în 2017...

Poate sesizați distanța pînă la calea ferată,
castrul situîndu-se la maxim 150 de metri de malul Mureșului...

Și acum, calea ferată...
Sper să se vadă marcajele din teren...

Vedere spre Mintia - Deva...












Spre Vețel - Arad...



Din același loc dar spre Mintia - Deva...









Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !