Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


alecu26

Ceva termene la tribunal? sau macar noutati la procesele in curs?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377860&id_inst=2

Asta e pe lotul cu capetele. Daca se respinge actiunea STRABAG, eu cred ca sunt sanse mari sa se semneze cu ALSTOM AKTOR

Pe celalalt sunt mai multe actiuni, e tare incurcata acolo.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000877337&id_inst=2

Ia uitati-va la ultima motivare... :lol:

Dagda


Xenos

Cred că măcar achiziţiile publice, fiind super urgente şi vitale pentru economie, ar fi trebuit judecate...


Dagda

si de atunci au mai urmat 2 amanari...

Quote31.01.2020
Ora estimata: 09:00
Complet: 8-Completul 2 recurs achiziţii publice
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea la data de 04.02.2020. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 31.01.2020.
Document: Încheiere - Amânare ulterioară a pronunţării    31.01.2020

29.01.2020
Ora estimata: 09:00
Complet: 8-Completul 2 recurs achiziţii publice
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea la data de 31.01.2020. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 29.01.2020.
Document: Încheiere - Amânare ulterioară a pronunţării    29.01.2020


Andi

Asta inseamnca ca gata cu contestatiile, cu pierderea de timp? :o

QuoteCurtea de Apel București s-a pronunțat joi definitiv în ceea ce privește execuția lucrărilor de modernizare pe loturile 1 și 3 de pe calea ferată Brașov-Sighișoara. Astfel, Compania Națională de Căi Ferate CFR va trebui să declare câștigătoare oferta Railworks, în dauna celor de la Brasig. Se termină astfel o epopee în justiție care dura de ani buni și risca să ducă la pierderea finanțării europene.

https://clubferoviar.ro/calea-ferata-brasov-sighisoara-2/?fbclid=IwAR11vKOJdYtT2hd-D8qMwxTgXkce-OZq0Le-8_B6-VOiMzYKI2vRjBTpMrY

Dagda

deci pt 1 si 3 castigator ar ramane RailWorks, iar pt subsectiunea 2 Apata-Cata tot ei castigase parca?!

florin74

Acolo e o nebunie. Cred ca sunt vreo 4 procese. Cred ca ar trebui anulata și mers ulterior pe un RK temeinic, eventual cu finanțare europeana.

TibiV

@Dagda,
da, RailWorks castigase initial si pentru subsectiunea 2 Apata-Cata: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg265125;topicseen#msg265125

Dar, vorba lui Florin, este o nebunie... Si proiectul (tot Brașov-Sighișoara) si contestatiile....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

@Andi: Da, am ramas cu Aktor si Euroconstruct. :)))))). Deci cu pierderea de vreme...sa vedem cum va fi. Totusi Alstom sunt mari si tari dar nu pe lucrari civile.

Si probabil Sebes Turda se va finaliza cand primeste Aktor avansul pt loturile CFR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Xenos

As fi preferat Brasig, Railworks se misca cel mai prost si pe Simeria - km 614, dar mai bine asa decat deloc. Apata-Cata ar trebui reluat ca proiect de RK.

Dagda

^florin74 ai idee cand au termen respectivele procese? Sunt la CNSC sau la Curtea de apel?