Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Phenol

Da, linia de evitare a garii Coslariu e mult mai in urma.

Andi

Despre cel mic e vorba, dar si pe cel mare au aparut sinele de ceva vreme  O:-)

Andi

Cu exceptia firului de contact, firul 1 intre Pricaz si Turdas a fost finalizat acolo unde era necesara racordarea in capetele noului traseu, de asemenea s-a inceput constructia peronului la halta Turdas.

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Phenol

Mersi de filmare.

Vazand filmarea mam gandit ca sunt in urma rau dupa Mintia dar intr-un fel ar ajuta foarte mult traficul de trenuri daca ar da in folosinta cele doua fire intre Mintia si Simeria si doar dupa sa inchida un fir pe Mintia - Branisca.

Btw: au inchis liniile peste linia 4 din Ilia, se poate folosi linia 2 din Branisca?

Cetatean

Și dacă sunt gata ambele fire, circulația se va face doar pe unul, din cauza semnalizării, care cred ca se poate pune în funcțiune când este gata tot.
În Ilia liniile 4,5,6 încă sunt în trafic.
În Branisca s-a refăcut linia 1.
În ianuarie urmează sa se închidă firul 1 de la 497 pana la 502,practic de unde se termina varianta noua de traseu pana în zona de la cap x Ilia.
Cu o pagina înainte, este o filmare din drona de pe coridor, de prin 15 noiembrie.

Phenol

Quote from: dojaalex on December 11, 2019, 11:21:40 AM
Și dacă sunt gata ambele fire, circulația se va face doar pe unul, din cauza semnalizării, care cred ca se poate pune în funcțiune când este gata tot.

Semnalizarea fiind inclusa in lucrarea de constructie ma asteptam sa nu se repete cazul Sighisoara - Simeria. Btw pe Bucuresti - Constanta cum a fost?

Quote from: dojaalex on December 11, 2019, 11:21:40 AM
În Branisca s-a refăcut linia 1.

IDM din Branisca m-a corectat ca aia ar fi linia 2, adica teoretic mai este o linie intre cladire si linia refacuta.

vancouver

Teoretic pe Arad - Simeria nu ar trebui sa se repete idiotenia dintre Simeria si Sighisoara cu 2 fire finalizate dar circulatie numai pe unul. Asta pentru ca semnalizarea este inclusa in contractul principal.

Din cate stiu asa a fost si pe Buc-Cta, dar si-au dat seama ca vor exista semnalizari de la firme diferite si s-ar putea sa nu se "pupe". Si ca atare au luat masura - ulterior dovedita catastrofala - de a scoate semnalizarea din contracte si de a o da toata la o singura firma pe toata reabilitarea. Intentia a fost buna, rezultatul il vedem.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

DarkPeace

Quote from: Andi on December 07, 2019, 10:48:29 PM
Racordul nou Coslariu-Podu Mures este aproape gata, ieri era utilajul care bura linia la intrarea in statia Podu Mures, mai sunt necesare lucrari la catenara.
Am avut ocazia astazi de a face 2 poze racordului scurt unde se lucra atat la suprastructura si la podul de langa trecerea la nivel cat si la linia de contact.








Powered by API/PUM imgur uploader

Cuneo

După noul mers al trenurilor, văd că timpii parcurși între Arad și Simeria cresc cu 20-40 minute, în fucție de rang. Dacă până la Radna, timpii sunt cam aceași, ei cresc între Radna și Simeria.

ioandorin

Cuneo cresc deoarece de la Paulis până la Simeria va fi o limitare de viteză permanentă de 50 km/h indiferent de rangul trenului,plus faptul că cele regio mai au si stationari pentru incrucisari sau treceri înainte a trenurilor inter regio. De exemplu trenul 2045 Simeria -Arad face 5 ore si jumătate !!!




Powered by API/PUM imgur uploader

tigoianu

 :-[ in sfarsit, un tronson care poate fi depasit chiar si de banala bicicleta...

Xenos

Nu ar fi mai bine ca macar Dacia sa circule prin Cluj- Oradea, vreo 3 - 4 ani? Ne cramponam aiurea de cel mai lent traseu din motive de santier...

Andi

Asta ar insemna sa plece cu 1-2 ore mai devreme din Bucuresti, ceea ce nu cred ca ar fi ok, mai ales ca pierde timpul si cu intrarea in Teius, deja de maine va pleca cu 40 de min mai devreme si ar trebui ca mersul sa fie facut astfel incat sa iasa fara intarziere din tara (10-50 de min se intarzie acum).

cristi5

https://m.hotnews.ro/stire/23550778

"Cele trei loturi au fost în procedură de licitaţie lansate undeva în 2016, lotul I şi III şi în 2017, lotul II. Am ajuns în faza de contestaţie, în instanţele noastre. Am făcut un exerciţiu de fazare, am reuşit să asigurăm pentru lotul I şi III o finanţare de 70% din valoarea iniţial contractată, undeva spre 600 milioane de euro", a explicat la RRA directorul general CFR Infrastructură, Marius Chiper.

Acesta a mai precizat că CFR Infrastructură se bazează ca va finaliza contestaţiile în instanţă şi va reuși să semneze contractele până în luna februarie 2020.

Și pentru lotul feroviar dintre Apața și Cața de pe ruta Brașov –Sighișoara Comisia Europeană a acceptat prelungirea termenului de contractare cu doi ani și va asigura 92 % din costul total care este estimat la 2,7 miliarde lei.