Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.






ioandorin


frunzaverde

Multumim de poze!

Dar am o intrebare, poate imi explicati si mie, ca la prosti. Ce vrea sa insemne semnul asta?



Ca se cam contrazice pe sine. Avem deasupra un semn pe care scrie "Restrictie : de aici incepe o portiune de linie slabita, viteza maxima este 70 km/h". Si dedesupt "Circula cu viteza stabilita (din livretul curent)". Daca VS<=70 pentru orice tren, atunci la ce e nevoie de restrictie? Daca VS>70 pentru cel mai rapid tren, atunci VS-ul ala este semnalizare falsa, si e un pericol... Sau nu inteleg eu ceva?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ioandorin

NORMAL că se contrazice ! Am ceva ani la LINII si am pus "n" restricții pe teren,apoi 19 până acum la "mișcare " cu examinari profesionale periodice,DAR nicăieri nu am văzut asa ceva! Acolo este restricție în trepte:70 aferentă lin.III st.Barzava Noua urmează 50 aferentă liniei III din st.Barzava (veche-cum s-a împământenit între noi),distanta intre cele două fiind foarte mică.

nenea_hartia


dan tm

Eu cred ca indicatorul VS este pentru atunci cind linia va fi gata.Probabil începînd de la noul mers. Pînă atunci s-a pus semnul de restricție, Circula cu viteza redusa ordonata"

DAr neavînd semnul I sau S probabil ca este o semnalizare de restrictie cu doua trepte de viteza.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwiQ3eG95I7mAhXBbVAKHV_tAMsQFjAAegQIAhAB&url=http%3A%2F%2Fwww.ratt.ro%2Fforum%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dattach%26section%3Dattach%26attach_id%3D123107&usg=AOvVaw3eYeTbn5wCk8MarCmxiRGY


florin74

Quote from: florin74 on November 27, 2019, 09:05:13 AM
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377860&id_inst=2

Azi ar fi o sansa.

Solutia pe scurt: Admite recursurile. Casează în tot sentinţa atacată, reţine cauza spre rejudecare pe fond şi acordă termen în acest sens la 04.12.2019, ora 11:00, pentru când se vor cita părţile, cu scurtarea termenului de înmânare a citaţiei la o zi, conform art. 159 din Codul de procedură civilă. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 27.11.2019.

Mda. La calendele grecesti o sa se termine procesele astea Orice act e contestat.

Asta e istoricul de anul asta
În 22.05.2019 Railworks a depus contestatie la Tribunalul București împotriva unei solicitări de clarificări a comisiei de evaluare. Prin sentința nr.4380/12.06.2019 Tribunalul București admite în parte contestația și anulează solicitarea de clarificări. În data de 19.06.2019 a fost aprobat RP după reevaluare și au fost transmise comunicările.
Asocierea BRASIG Strabag – Swietelsky a depus contestație la Tribunalul București în data de 04.07.2019. Prin Hotărârea nr.5245/25.07.2019 a fost respinsă acțiunea ca inadmisibilă. Asocierea Railworks a depus contestatie la Tribunalul București în data de 08.07.2019. Prin Hotărârea 5262/08.08.2019 a fost respinsă acțiunea ca tardiv formulată.

Asocierile Railworks și Brasig au depus în data de 08.07.2019 recurs impotriva sentintei Tribunalului Bucuresti nr.4380/12.06.2019, termenul de judecată 09.10.2019.

Strabag a solicitat la CAB suspendarea incheierii contractului solicitarea fiind inregistrata la CAB sub
nr. 5042/2/2019 din 06.09.2019, (http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000376509&id_inst=2),
totodata a formulat Declaratie de recurs impotriva sentintei civile nr.5245/25.07.2019, termenul de judecată 09.10.2019.

ALSTOM TRANSPORT SA a depus recurs în data de 11.09.2019, impotriva Hotărârii 5262/08.08.2019, termenul de judecată 23.10.2019 
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000883330&id_inst=2

Procesul asta nu reusesc sa il identifica (cel cu decizia de mai sus). Posibil sa fie referitor la decizia 4380 a TB.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377860&id_inst=2

E o nebunie.

Cetatean

Cateva poze de pe Deva-Vetel
Gară Deva Peron provizoriu liniile 5-6


Deva vedere spre Arad - liniile 4,5,6


Deva - Mintia vedere spre Deva
S-a început montarea de suprastructura pe firul 2


Deva - Mintia vedere spre Arad
Poza de pe podul peste Mures


Gară Mintia liniile 5,6,7,8
În drepta 'detaliul' incomod pentru calatori


Zona Vetel, vedere spre Deva
Varianta noua de traseu, pe unele zone la nivel de platforma de pamant


Zona Vetel, varianta noua de traseu, vedere spre Arad.



Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

Intre timp la lotul din mijloc, avem niste decizii

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377952&id_inst=2
Aici Alsim a contestat decizia 375/ 21.06.2019 de revizuire a Hotararii CAB 150

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377546&id_inst=2
Ia act de renunţarea la judecata contestaţiei în anulare. Cu recurs în 10 zile de la comunicare la Î.C.C.J, recursul se depune la CAB. Pronunţată prin punerea soluţei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Aici FCC a contestat in anulare  decizia 375/ 21.06.2019 de revizuire a Hotararii CAB 150  (au pierdut pe fond)

La ce se refera decizia asta
În data de 05.06.2019 Asocierea Railworks a solicitat revizuirea Hotărârii CAB 750/2019 și suspendarea încheierii contractului. (a fost declarata admisibila oferta lor)

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000877337&id_inst=2
Solutia pe scurt: Respinge excepţia lipsei de interes a recursului declarat de CN CFR-SA, ca neîntemeiată. Respinge cerertea de încuviinţare a probei cu înscrisuri formulată de intimata FCC Astaldi ca neconcludentă. Acordă termen de judecată la data de 17.01.2020, cu citarea părţilor. Definitivă.

La ce se refera procesul asta?
Sedinta de judecata din 27.06.2019 - a fost emisa Hotarârea nr. 5242/ 24.07.2019 a TB care dispune reevaluarea ofertei FCC.  CFR si Asocierea Alsim au formulat recurs impotriva Hotararii nr 5242/2019 - termen de judecata 01.11.

Andi

Pe Vintu-Simeria am observat ca s-au montat toate semnalele de bloc si din statii, de la Pricaz spre tunel s-a montat sina si s-a adus piatra sparta pe firul 1, mai trebuie burat si montata catenara. In capatul celalalt al tunelului, la Turdas, mai e de lucru la suprastructura pe acelasi fir. S-a asfaltat DJ709G pe partea dintre calea ferata si autostrada. Se circula la VS pe toata distanta cu exceptia unei limitari de 100 km/h la un pasaj intre Sibot si Aurel Vlaicu plus RV 50 km/h pe traseul nou cu tunelul intre Pricaz si Turdas.

Cetatean

O întrebare, oare de ce în noul mers al trenurilor, între Simeria și Sighișoara deși avem doar 170 și ceva de km, mare parte finalizat, cel mai rapid tren face 'doar' 3 ore?
Ok, înțeleg ca mai sunt ceva restricții și vreo 4 opriri... Dar totuși...