Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

c o r v i n

#5655
Făcute și nefăcute în zona tunel Turdaș! La "făcute"... m-a impresionat modul de ecologizare sau refacere a spațiului în care s-a desfășurat șantierul! Practic, chiar dacă te uiți în detaliu, aproape că nu-ți dai seama că acolo s-a excavat ditai dealul sau că în subteranul imediat circulă deja trenuri! La "nefăcute" intră evident finalizarea firului 1, fie că e vorba de terasament, șine, catenară, semnalizări etc... De menționat că la trecerea la nivel din zona stației Turdaș se turna primul strat de asfalt, semn că foarte curând, pe acolo se va da drumul la circulația rutieră!






















... ...



c o r v i n


cristi5

Multumim mult de poze!

Ce penibil sa faca acea trecere la nivel cand au pasaj peste CF la cativa metri spre est.

Dar noi vorbim, noi auzim.

Poate vor realiza cat de criminala e solutia la primul accident de la trecerea la nivel.

Acel DJ va fi legat la DN7 banuiesc? Ca doar n-o fi trecerea la nivel doar pt a ajunge la peronul sudic.

danny_cbu

Macar gardurile de protectie arata mult mai solide decat cele pentru autostrazi

dan tm

Eu cred ca proiectarea acestei reconstructii a liniei 200 s-a facut uneori doar din birou si destul de ,,dupa ureche". Poate gresesc, dar in unele statii s-a mers pe ,,normele europene" (aceasta placa eterna) si s-au facut pasarele pentru doar doua linii, gen Sofronea, s-au facut viaducte pentru sosele, in schimb, in alte puncte de oprire trecerea peste linii se face doar la nivelul liniilor, chiar daca exista pericolul ca de contra sau sau chiar in depasire sa circule un tren pe firul alaturat.

Apoi la Turdas cred ca la proiectarea autostrazii nu s-a tinut cont de ce va urma la cale ferata. Adica dupa ce se proiecteaza un viaduct pentru DJ peste autostrada ne trzeim ca ar fi fost bun un pasaj si peste calea ferata de 160 km/h.

Cred ca am mai scris pe aici, chiar si ceferistii prin trenuri s-au intrebat de ce dupa coborirea de pe autostrada drumul judetean nu foloseste vechiul amplasament al caii ferate ca sa ajunga la DN 7 undeva inainte de urcarea acestuia pe pasaj, spre Orastie.
Se evita astfel o trecere la nivel cu bariere.

Pentru toate cladirile din zona haltei Turdas si cele de pe linga calea ferata faceam un drum paralel cu calea ferata pina in satul Spini.

cristi5

Pai nu stie stanga ce face dreapta. Nu stie CFR ce face CNAIR si nici nu-i intereseaza. Fiecare e stat in stat.

Ce daca ii ilogic si nesigur pt utilizatorii infrastructurii, ei sunt ultimii care conteaza.

Mai era probabil si graba absorbtiei, da-i-nainte cu proiectul ca pierdem fondurile.

c o r v i n

Cristi5 și Dantm, aveți dreptate, existau multe soluții în cazul acestei zone! ...am mai spus, cred că s-a optat ptr varianta cea mai costisitoare, vorbesc de tot ansamblul... CF, DN, DJ și chiar autostradă! În ce privește trecerea la nivel, ea poate cel mult să asigure accesul mai facil către noua haltă, în rest, e clar negândită! Acu îmi veni în cap și ipoteza destul de valabilă că, dacă sunt coborâte barierele și se strâng la trecere mai mult de vreo 10 mașini, există riscul ca măcar o bandă a DN-ului să se blocheze, asta ptr că mă îndoiesc de faptul că pot face benzi de evitare mai mari de câteva zeci de metri! :-[

cristi5

Nu cred ca au vrut neaparat sa maximizeze costul. Cred ca fiecare proiect (autostrada si modernizarea CF, tunel) a avut ca cerinta sa asigure legaturile rutiere existente inainte de proiect. Si fiecare a indeplinit-o construind un pasaj, respectiv o trecere la nivel aprox. pe vechiul amplasament al DJ, fara sa se gandeasca la alte oportunitati.

Proiectul CF a facut totusi o optimizare pt utilizator, a mutat gara mai aproape de DJ!

Deci sa fie aproape e important. Sa fie sigur, vad ca nu prea.

Daca o conexiune de la pasajul peste A1 la pasajul DN7 peste CF e asa stiinta spatiala, era mai sigur fara trecere la nivel, dar cu pasarela pietonala:

- pt acces la DN7 din Turdas se putea folosi legatura estica  Turdas-DN7, desfiintand cea vestica cu trecere la nivel
- pt acces din Turdas la peronul nordic, se putea folosi actualul DJ vestic dar infundat, fara trecere la nivel
- pt acces din Turdas la peronul sudic, se putea folosi actualul DJ vestic infundat, fara trecere la nivel, cu o pasarela pietonala peste CF
- pt acces auto din Turdas la peronul sudic, se putea folosi actualul DJ estic

nenea_hartia



District EA

Peste aproximativ o lună ar trebui să se circule pe varianta nouă de la Ghioroc la km 614.



Powered by API/PUM imgur uploader

c o r v i n

Mulțam de aprecieri! Ptr moment, o să las un pic Turdașul și fac tot ce pot să ajung în zona Mintia, acolo unde nu am mai ajuns de ceva timp!...

cosminlipoveanu96

Am auzit ca Astaldi ,acum cu reconstruirea caii ferate Frontiera-Curtici-Simeria ,din statia Radna se va reconstrui si bucata dintre statia Radna si podul peste Mures spre Timisoara ,chiar pe pod au fost schimbare aprox 70% din traversele de lemn ,am intalnit un domn ce taia cu un utilaj aproape de pod pe langa calea ferata tot ,mi-a spus dansul ca Astaldi va veni cu linia noua pana la pod din Radna ,dar daca se vor introduce trenuri sau nu ,nu stie ,daca stie cineva sa ma lamureasca mai bine si in legatura cu schimbarea traverselor pe pod si cu refacerea liniei din statie si pana la pod ,ias fi recunoscator .