Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#5640
Tunel 2b Astaldi. Inteleg ca cei de la Cipa sunt super profi, ei sunt cei care au rezolvat problema alunecarii de la Eroilor, M5.





Powered by API/PUM imgur uploader

alin_simeriaveche


perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Phenol

Am impresia ca e tunelul de langa Batuta.

Ma mir totusi ca solul e asa stancos pe acolo. Asta e de bine?

perfidus

Stancos de unde? Acela pare a fi un front de beton turnat odata cu portalul. Nu ma pricep la tuneluri dar parca asa se incepe sapatura in terenuri slab coezive, sedimentare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

O fi primul tunel pe Apata-Cata?!....
O:-)

Sau este vorba de tunelul asta ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


perfidus

Sunt aproape sigur ca e vorba de tunelul de la Bătuța. De pe siteul Cipa (multumesc Florin74) inteleg ca ei se ocupa de consolidari teren pentru Astaldi, coloane jet-grouting.
M-am mai documentat si e posibil sa fie roca tare acolo, chiar alaturi de portalul dinspre sud este o cariera de piatra.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Cetatean

Nu cred ca cei de la Cipa fac tunelul. Ei fac doar partea de 'injectare' cu jet grouting.
Undeva la mijlocul tunelului nu era acoperire și s-a făcut o îmbunătățire cu Jet sa se poată face tunel.
Cred ca metoda folosita pentru tunel va fi cu micropiloti și se va face excavații în același fel ca la Sighișoara. De fapt 'managerul' de proiect la tunel este același ca la Sighișoara
Pozele de la Cipa sunt de pe Simeria Gurasada, unde fac JET la greu. Terasamente, poduri și chiar la o hala de mentenanță.

perfidus

Jet grouting-ul este procedeul folosit si pe racordul nou de la Coslariu, corect?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

RobertH

Stiti ca v-a zis horatiu unde e tunelul, nu ? :)) A zis ca e pe 2B.

Subtronsonul 2B e de la Barzava pana la Ilteu cu tunelul specificat de voi la Batuta. Mai este un singur tunel pe tot tronsonul Simeria-Km614 si de el se va ocupa Aktor (God have mercy).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Deraiere la Barzava, probabil pt ca in timpul reconstructiei se folosesc linii abatute si macaze vechi, neintretinute, care nu se foloseau in mod normal.

Vad ca e pus si pe "Siguranta circulatiei feroviare", si pe "Traficul feroviar in direct" :)

Pt topicul asta sunt curios ce impact are asupra lucrarilor

https://www.g4media.ro/un-tren-cu-19-calatori-a-deraiat-in-judetul-arad.html

athosga

Mi se pare ca acolo vor fi 2 tunele, asa-i? Adica cate un tunel pe fiecare fir.

frunzaverde

#5654
E un singur tunel pentru ambele fire de circulatie, similar cu Turdas si Sighisoara - Danes I + II:

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-B_1/Lot%203/desene/TUNELURI/PLANURI/PROFIL%20TRANSVERSAL%20CS2.pdf

De ce au specificat 200 km/h prin tunel, numai ei stiu, cand restul liniei are atatea si atatea constrangeri de <=160 km/h... Altii limiteaza Vs prin tunele la 100-160 km/h inclusiv pe linii de 230 pentru costuri, noi facem tunele mai rapide ca curenta... degeaba.

@cristi5: E a nu-stiu-cata deraiere pe Simeria - Arad. De data asta a fost peste diagonala 1-7 la Barzava, prima osie la abatere (cf. Club Feroviar). Macaze foarte vechi, folosite extrem de rar in trecut, cu traverse putrede si inimi mancate; acum sunt solicitate, si cedeaza... Ce impact sa aibe? Nici unul - inclusiv 74-le (internationalul Brasov - Budapesta) a mai deraiat odata anul asta... La Savarsin. Si un personal la Milova, si au mai fost si ceva marfare... De la 10 decembrie scad vitezele prin "santier" din nou. 45 km/h viteza comerciala fara vreo oprire cu cel mai rapid tren. Plus probabil ora de rigoare de intarziere. 50 km/h maxima, cu restrictii cat cuprinde.

Am bilete la Dacia pe 27/12. Sper sa nu deraiem, ca m-as trezi din somn al dracului de indispus (la 5 km/h cat is restrictiile in abatere sper ca mai rau nu se poate).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!