Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

Phenol

@vancouver: pe Sighisoara - Simeria pe fiecare lot dupa reconstructie s-a pus la loc vechiul sistem de semnalizare pentru un fir si pentru 2-3 linii in gari, nu se circula la cale libera decat in situatii speciale (prin tunelul Turdas nu stiu care este situatia, inca nu am avut ocazia sa trec prin el). Trenul tau putea sa opreasca asa des din mai multe motive, una dintre cauze este ca inainte de reconstructie nu erau semnale la aceea trecere si asa nu au avut ce sa puna la loc (Halta Manarade si Halta Lunca sunt 2 exemple) sau trenul circula pe celalat fir, care nu avea semnale de parcurs si nu avea nici senzori pentru treceri (s-a intamplat destul de des intre Danes si Dumbraveni la Halta Lunca).

Conditia circulatiei pe doua fire pe toata distanta Sighisoara - Simeria este sa pune in functiune Alstom Centrul de comanda operationala Simeria + semnalele noi pe toate cele 5 loturi. Mai zicea CFR intr-un raspuns a lor ca receptia la proiectul Alstomului ar trebuiii sa inceapa la capete, care pana nu demult chiar era o problema. Astazi numai este.

Pe Curtici - Arad ERMTS a fost predat CFR-lui si se poate folosi, doar ca materialul rulant nu este echipat, astfel si pentru teste au adus o locomotiva de la OEBB parca.
Din ce imi aduc aminte era si o filmare pe youtube din cabina locomotivei de la teste.

@cristi: chestia cu echipamentele diferite pe loturi la Sighisoara - Simeria nu o sa fie o problema fiindca totul se instaleaza nou de catre Alstom. Problema asta este in zona Bucurestiului si poate ca va fi si pe Simeria - Arad desi sunt de parere ca daca s-ar dori si asta s-ar rezolva rapid.

Ce ar merita intrebat CFR-ul este data la care Centrul de control operational de la Simeria va fi testat si predat CFR-lui?

frunzaverde

@Phenol - deci pe proiectul de semnalizare au rezolvat problemele? Stiu ca erau probleme (mari) cu:

- blocurile de linie care nu se potriveau intre zonele "noi" si cele "vechi" (se asigurau distante de franare gresite).
- echipamentele, unde se cerea reutilizare de componente unde fabricatia este azi limitata (inductori indusi, relee si electromotoare, de exemplu), si unde lipsea stocul de material nou sau semi-bun.
- intercomunicarea intre subsistemul care centralizeaza BLA/Indusi si subsistemul care centralizeaza ERTMS-ul. Acolo stiu ca erau cele mai grele probleme - intercomunicarea nu a functionat niciodata bine nici pe Campina - Predeal, nici pe Chitila - Brazi.

As fi curios ce solutii au gasit. Ultima oara (acum un an si mai bine) nimic nu era rezolvat din astea de mai sus.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Eu tot nu vizualizez toată povestea asta...
De ce nu s-a reconstruit instalaţia de semnalizare clasică? Pe ambele fire?
De ce durează atât de mult celebrul ERMTS?
Până la urmă, la ce foloseşte semnalizarea asta nouă la:
- atât de puţine trenuri şi
- mai ales în condiţiile în care materialul rulant de la noi nu are echipare corespunzătoare?

dan tm

Desi pare greu de crezut azi dimineata Isterul(473) a  sosit in Deva cu 60 de minute mai devreme.
A stationat in Deva.
Ieri a sosit cu 26 de minute mai devreme.
Are si numar schimbat 12479.

Phenol

@frunzaverde: nu sunt din sistem, din pacate nu pot sa raspund la aceste intrebari pe moment, o sa incerc sa ma documentez putin.

Din aceasta perspectiva ar fi interesat de aflat care e situatia pe Sighisoara - Danes si pe Simeria - Orastie.

Mersul actual e facut astfel ca de exemplu 3503 sa astepte pe 1539 sa treaca de Dumbraveni inainte sa porneasca din Sighisoara, deci probabil ca aici desi sunt montate semnalele se circula cvazi-cale libera insa din Vintu de Jos 2415 pleaca la 6 minute dupa 1838 (situatie de ieri), adica acolo semnalele de parcurs functioneaza.

O sa incerc sa ajung pe Simeria - Orastie, sunt foarte curios ce sa facut pe acolo ca pe moment prin tunel se circula la fel de prost ca pe infrastructura veche.

Phenol

@dan tm Ister tot 3 ore si ceva a facut ca si inainte;

In perioada asta trebuia sa ocoleasca prin Lugoj insa se pare ca intre timp sau razgandit cu inchiderea liniei intre Iltea si Varadia, asta fiind motivul asteptarii de o ora.


QuoteUrmare efectuare lucrări pe secțiunea Ilteu – Săvârșin – Vărădia (pe secția Ilia – Radna):
în perioada 08 – 14 noiembrie 2019,trenul IR 75 Lokoshaza – Curtici – Arad – Simeria – Brașov se anulează pe distanța Arad – Simeria – Brașov și va circula pe distanța Lokoshaza – Curtici – Arad conform graficului de circulație din Mersul Trenurilor.
în perioada 09 – 15 noiembrie 2019, trenul IR 74 Brașov – Simeria – Arad – Curtici – Lokoshaza se anulează pe distanța Brașov – Simeria – Arad și va circula pe distanța Arad – Curtici – Lokoshaza conform graficului de circulație din  Mersul Trenurilor.
în perioada 09/10 – 14/15 noiembrie 2019, trenul IR 346 București Nord – Predeal – Brașov – Sighișoara – Teiuș – Simeria – Conop – Arad – Curtici – Lokoshaza va circula ca tren IR 12346, cu orar modificat, pe ruta alternativă: București Nord (plecare 05) – Predeal – Brașov – Sighișoara – TEIUȘ – Simeria – Ilia – Lugoj – Timișoara Nord – Vinga – Arad – Curtici (sosire 01.40), iar pe distanța Curtici – Lokoshaza va circula conform graficului de circulație din Mersul Trenurilor.
în perioada 10 – 15 noiembrie 2019, trenul IR 347 Lokoshaza – Curtici – Arad – Conop – Simeria – Teiuș – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord, pe distanța Lokoshaza – Curtici va circula conform graficului din Mersul Trenurilor și pe parcus românesc va circula ca tren IR 12347, cu orar modificat, pe ruta alternativă: Curtici (plecare 04.19) – Arad – Șag – Timișoara Nord – Recaș – Lugoj – Ilia – Simeria – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord (sosire 38).
în perioada 09/10 – 14/15 noiembrie 2019, trenul IR 472 București Nord – Predeal – Brașov – Sibiu – Simeria – Conop – Arad – Curtici – Lokoshaza va circula ca tren IR 12472, cu orar modificat, pe rută alternativă: București Nord (plecare 45) – Predeal – Brașov – Sibiu – Simeria – Ilia – Lugoj – Timișoara Nord – Vinga – Arad – Curtici (sosire ora 06.36/ plecare 07.08) – Lokoshaza.
în perioada 09/10 – 14/15 noiembrie 2019, trenul IR 473 Lokoshaza – Curtici – Arad – Conop – Simeria – Sibiu – Brașov – Predeal – București Nord va circula conform graficului de circulație pe distanța Lokoshaza – Curtici și pe parcurs românesc ca tren IR 12473, cu orar modificat, pe ruta alternativă: Curtici (plecare 00.36) – Arad – Sag – Timișoara Nord – Recaș – Lugoj – Ilia – Simeria – Sibiu – Brașov – Predeal – București Nord (sosire 14).
în perioada 08/09 – 14/15 noiembrie 2019, trenul IR 1821 București Nord – Videle – Craiova – Târgu Jiu –Simeria – Conop – Arad pe distanța București Nord – Videle – Craiova – Târgu Jiu – Simeria va circula conform graficului din Mersul trenurilor, pe distanța Simeria – Conop – Arad se anulează, circulând în perioada 09 -15 noiembrie 2019 ca tren IR 12635 (ramura de la tren 1695), pe ruta alternativă: Timișoara Nord (plecare 07.09) – Șag – Arad (sosire 06).
în perioada 09/10 – 15/16 noiembrie 2019, trenul IR 1822 Arad – Conop – Simeria – București Nord se va anula pe distanța Arad – Conop – Simeria, circulând în perioada 10 – 16 noiembrie 2019 ca tren IR 12636 (ramura pentru tren 1696) Arad (plecare 21.10) – Șag – Timișoara Nord (sosire 58), iar pe distanța Simeria – Târgu Jiu – Craiova – Videle – București Nord.  Va circula conform graficului de circulație din Mersul Trenurilor.
în perioada 08/09 – 14/15 noiembrie 2019, trenul IR 1765 Iași – Timișoara Nord circulă conform graficului din Mersul Trenurilor pe distanța Iași – Cluj Napoca și se anulează pe distanța Cluj Napoca – Teiuș – Simeria –Arad – Timișoara Nord.
în perioada 09/10 – 15/16 noiembrie 2019, trenul IR 1766 Timișoara Nord –Iași se anulează pe distanța Timișoara Nord – Arad –Simeria – Teiuș – Cluj Napoca și circulă conform graficului din Mersul Trenurilor pe distanța Cluj Napoca – Iași.

cfrcalatori.ro


alecu26

Dupa ani si ani. Vreo 5 le-a trebuit sa resolve acest blocaj. FMM de foraje geotehnice facute cu dosul...sau care lipsesc cu desavarsire.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Eu zic FMM ca dupa ce gasesti problema trebuie
- vreo 2 ani sa recunoasca CFR ca e o problema si ca proiectul pe care au dat bani grei e hartie igienica
- 1 an sa gaseasca o solutie
- 1 an sa aprobe solutia
- 1 an claim ca Pizzarotti nu cred ca misca un utilaj pana nu stie clar ca va primi banii. Ei nu sunt in liga Comsa/ecoduct

NGC

"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Am trecut ambele licitatii pentru ca la ambele avem amanari la multiplele procese inca active, asa ca mai vorbim spre sfarsitul anului. Va tin oricum la curent.

cristi5

(mult) Dupa santier vin si procesele de spaga

Fostul ministru al Finanțelor Sebastian Vlădescu, fostul deputat PDL Cristian Boureanu și fostul șef al Eximbank au fost trimiși în judecată în dosarul privind reabilitarea căii ferate București-Constanța


https://www.g4media.ro/fostul-ministru-al-finantelor-sebastian-vladescu-fostul-deputat-pdl-cristian-boureanu-si-fostul-sef-al-eximbank-au-fost-trimisi-in-judecata-in-dosarul-privind-reabilitarea-caii-ferate-bucuresti-const.html

"În 15 martie, DNA l-a trimis în judecată pe Josef Hornegger, reprezentantul consorțiului de firme austriece Swietelsky – Wiebe – Takenaka acuzate că l-au mituit pe fostul ministru al Finanțelor Sebastian Vlădescu, în dosarul reabilitării căii ferate Bucureşti – Constanţa. Josef Hornegger și-a recunoscut faptele și a semnat un acord de recunoaștere a vinovăției, potrivit comunicatului DNA.

Vineri, procurorii DNA au dispus trimiterea în judecată a celor cinci."

Phenol

Cam mare liniste cu aceasta deschidere asa ca 'lets make some noise'.

Am ajuns sa trec astazi si eu prin noul tunel de la Turdas, iata filmarea:



@frunzaverde: in zonele unde noul amplasament nu s-a schimbat semnificativ folosesc semnalele vechi; daca inteleg bine diferenta de distanta la Turdas sa rezolvat prin eliminarea unui bloc din vechiul sistem (sper ca se vede si in filmare). Oricum, e ciudata situatia acolo, de exemplu trenul a pornit din Orastie la culoarea alba. Ar trebuii sa ma uit pe filmari sa vad ce s-a facut la Sighisoara.

Phenol

Si trei poze din noua halta Turdas facute in fuga:

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Swietelsky trage tare, se lucra si astazi in mai multe locatii, insa sunt foarte dezamagit de Pizzarotti (cred ca nu sunt singur), care inca nu a facut nimic la podul Ampoi (parca sa lucrat la mal), mai mult doar acum au inceput sa renoveze podul peste Galda iar podetul (cu limitarea de 15 km/h) de la Coslariu tot nu e gata.

16.11.2019

nenea_hartia

^ Mulțumesc pentru poze! Măcar stâlpii de iluminat, dacă nu și cei care susțin catenara, se puteau monta lângă gard. Oare proiectanții chiar nu înțeleg că în gări și halte călătorii vin adesea cu bagaje mari și e cel mai tâmpit lucru să umpli peronul cu obstacole? Nu mai zic de gard, deja ruginit, ce rost are, dacă tot ai pus fonoabsorbantele? Să mai mănânce 50 de cm din peron? Mă uit și la ghereta haltei, poate e doar o iluzie optică, dar cred că trebuie să calci peste marcajele care delimitează zona periculoasă ca să intri în ea. Și să construiești linia aia de la zero, dar să nu faci un pasaj pietonal subteran... :(

Cetatean

Din punct de vedere al detaliilor... Sunt atâtea lucruri de îmbunătățit încât le-am pierdut sirul. Pentru loturile de la Simeria la km 614,lucrurile s-au mai schimbat.
Spre exemplu se fac câte 2 peroane cu 100-300 m de copertine în gări care nu vor avea niciodată mai mult de 30 de calatori. Caz Ilia, Mintia etc.
În unele stații s-au prevazut pasarele.
Dar avem și cazuri de genul Branisca, unde cea mai apropiata casa de viitorul peron este la 500 m...
Iar legat de detaliile de execuție... Sa aveți grija la cap pe viitorul Peron din gara Deva, stâlpul care susține pasarela are o consola/bancheta exact la 1.70 fata de minunatul asfalt BA16. Da da, avem BA16 pe peroane. Nu înțeleg de ce s-a preferat aceasta soluție în locul unui pavaj. Pe lângă ca asfaltul este greu de așternut pe astfel de suprafețe, în caz de intervenții în Peron nu se compara cu pavajul.
Pentru învelitoarea de la copertine cel mai probabil se va folosi... Policarbonat. Poftim? Ai băgat juma de milion în Peron și structura metalica și îl acoperi cu o mizerie.
Calitatea proasta a lucrărilor și a materialelor fac ca aceste proiecte cândva terminate sa arate deja uzate... Păcat de 'milioardele' investite.