Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

https://www.g4media.ro/cfr-sa-risca-sa-piarda-fonduri-europene-de-800-milioane-de-euro-pentru-un-proiect-scos-la-licitatie-acum-3-ani-seful-cfr-contractul-pentru-modernizarea-tronsonului-brasov-sighisoara-trebuie-semnat-i.html

"
CFR SA riscă să piardă fonduri europene de 800 milioane de euro pentru un proiect scos la licitație acum 3 ani. Șeful CFR: Contractul pentru modernizarea tronsonului Braşov-Sighişoara trebuie semnat în această lună, dacă nu vrem să pierdem banii
"

District EA


florin74

Quote from: florin74 on September 17, 2019, 05:31:35 PM
17.09.2019
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,90%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,68%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 92,34%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 98,15%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 69.5% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 29.1%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 31%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 17.95%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 10.5%

18.10.2019

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-99,10%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 98,10%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 92,76%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 98,3%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 71% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 31.6%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 31.5%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 18.3%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 11.2%

Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă Bucureșt : ARCADA  10%

Am eliminat AKTOR de pe lotul 3 Sighisoara Simeria. De 1 an stau la 99.8%
Am introdus racordul Otopeni Gara de Nord

alecu26

Gata? deja si tronsoanele noi de CF de pe Simeria-Km 614 au lovit peretele? si au progrese de 1...2 procente pe luna? Pe o vara si toamna perfecte. FMM. Pe ei ne bazam pentru absorbtie.
Drumurile noastre POATE;

NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Recapitulare

Initial CFR a desemnat castigator asocierea condusa de ALSIM ALARKO, dar prin decizia CAB din Iunie 2019 de la revizuirea recursului, oferta ALSIM ALARKO a trebuit sa fie reevaluata.

De mentionat ca oferta asocierii condusa de AKTOR era pe locul 1 dar a fost descalificata, si asa a ajuns asocierea condusa de ALSIM ALARKO castigator.

Vrabiutele spun ca intre timp CFR a reevaluat ofertele si ca avem acum 3 oferte admisibile.

florin74

Poate avem  maine un raspuns si la celalalt lot, mai bun, sa se poata semna.
Eu zic ca ar trebui sa inceapa licitatia CFR pentru un RK serios la lotul asta de mijloc, ceva la genul 4-5 mil euro/km.
Si diferenta de bani sa o utilizeze pe alte magistrale , care urla dupa reparatii.

Cetatean

Pentru lotul 3, 2% reprezinta lucrări de aprox. 48-50 mil. lei, ceea ce este foarte mult. Sa faci 100 milioane lei pe luna, ar trebui sa fie furnicar pe șantiere.
Asta in condițiile în care se lucrează în mare parte la terasamente.
Lucrările cu valoare mare sunt podurile, lucrările de stabilizare a terasamentelor și cam tot ce înseamnă partea de suprastructura.
Cred ca pe 2a și 2b au ajuns la acest avans din cauza ca și-au adus și montat în șantier grinzile metalice la podurile peste Mureș.
Din păcate cam asta o sa fie evoluția lunara, undeva la 2% poate într-un caz optimist 3 % pe lunile de primăvară, vara, toamna.

Phenol

^Sau mai bine o face in regie proprie daca tot a investit asa de mult in acele utilaje noi.

alecu26

Trebuie doar sa se lucreze pe toare fronturile. Si se lucreaza si la consolidari. S-a dus acolo ciment pentru jet grouting cat pentru 3 autostrazi.
Drumurile noastre POATE;

alinuttt

Avem decizia pentru secțiunile 1 și 3 de pe Sighișoara Brașov?

stefan

Cred ca da, tocmai ce a iesit decizia doar ca nu inteleg mai nimic:

Şedinţe

25.10.2019Ora estimata: 9:00
Complet: 9-Camera Consiliu Completul 1 Recurs AP
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile inadmisibilităţii şi lipsei de interes. Respinge cererea principală, ca nefondată. Admite cererea subsidiară. Dispune suspendarea sentinţei civile nr. 5245 din 25.07.2019 pronunţată de Tribunalul Bucureşti - Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal în dosarul nr. 20618/3/2019 şi a efectelor acesteia până la soluţionarea recursului. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 25.10.2019.
Document: Încheiere finală camera consiliu    25.10.2019
Using Tapatalk

alinuttt

Asteptam să vedem cine ne ajută cu clarificări. Dacă s-ar semna acum ar fi perfect, prin februarie s ar intra pe teren

razvan96

Nu am o placere sa stric entuziasmul oamenilor, dar nu, nu se poate semna.Mai asteptam o decizie intr-un alt dosar.

stefan

Deci, se pare ca Curtea de apel a suspendat semnarea pana la judecarea recursului de la Tribunalului Bucuresti:

https://clubferoviar.ro/breaking-instanta-a-decis-romania-poate-pierde-800-milioane-de-euro-pentru-calea-ferata-brasov-sighisoara/

Ar mai fi o sansa daca castiga Alstom luni 28.10:

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000883330&id_inst=2

Totusu, are ideea cineva la ce stadiu este recursul de la Tribunalul Bucuresti, ca vad ca de asta depinde totul?
Using Tapatalk

Dagda

Si daca Alstom pierde luni, nu se poate semna cu Brasig (Swietelsky – Strabag)? Sau trebuie iar o reevaluare a ofertelor?